Zo was die ook bedoeld...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:15 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat is een nogal dubbelzinnige opmerking
Tell me about it.. Ik word nog een Puala als ik zo door gaquote:
Spamrecorddddquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:25 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Tell me about it.. Ik word nog een Puala als ik zo door ga
Vergeet niet het kankerverwekkende-gedeelte...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:25 schreef AMDB het volgende:
Ik moet niet zoveel op m'n pen kauwen. Plasticsmaak in m'n bek en last van m'n tanden
Al een jaar of watquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:26 schreef Bootje84 het volgende:
BTW Dean, ben je al aangemeld op PaiQ?
Hoeveel chickies al gescoord..?quote:
Nah, ik doe het liever bij een 'echt' bedrijf omdat het ook wel om belangrijke data gaat..quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:15 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh, ik heb een bepaalde ruimte gereserveerd op die server. Daar staan nu in totaal al een stuk of 13 websitejes op van mensen die ik ken etc. Daar zou je evt. wel bij kunnen nog.
Al kan ik je ook gewoon de mail van die kerel geven, dan kun je zelf contact er mee opzoeken.
Dat dus.quote:
Ik was eerst trotse eigenaar van zakhooi.comquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:32 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nah, ik doe het liever bij een 'echt' bedrijf omdat het ook wel om belangrijke data gaat..
Maar moet eerst een domeinnaam gaan bedenken want ik heb geen idee.
Pff, echt bedrijfquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:32 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nah, ik doe het liever bij een 'echt' bedrijf omdat het ook wel om belangrijke data gaat..
Maar moet eerst een domeinnaam gaan bedenken want ik heb geen idee.
0.quote:
Beter je best doenquote:
Vaker inloggenquote:
Yeah man.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:39 schreef jna het volgende:
DON'T WORRY ABOUT A THING
CAUSE EVERY LITTY THING IS GONNA BE ALRIGHT
Mja, als die server offline gaat om wat voor reden dan ook. Dan zit ik met de problemenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Pff, echt bedrijf![]()
Maar goed, dan succes met zoeken
Tsja, ik ga gewoon niet die host promoten. Je moet het volledig zelf weten en als jij zo denkt vind ik alles prima.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:45 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Mja, als die server offline gaat om wat voor reden dan ook. Dan zit ik met de problemenDat heb je bij een bedrijf als antagonist wat minder snel.
Is het een bedrijf dan, of doet hij dat ' erbij'?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:46 schreef Puala het volgende:
[..]
Tsja, ik ga gewoon niet die host promoten. Je moet het volledig zelf weten en als jij zo denkt vind ik alles prima.
Hij heeft zijn server bij een bedrijf gehuurd en gaat er professioneel mee om. Hij verhuurt het ook aan bedrijven en instanties.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:51 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Is het een bedrijf dan, of doet hij dat ' erbij'?
quote:
Installeer die PaiQ-notifier.. Makkelijker wordt het niet..quote:
Vieze mannetjes.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:57 schreef Puala het volgende:
Echt ook weer een gedachte die hier omhoog kan komen
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:57 schreef Puala het volgende:
Echt ook weer een gedachte die hier omhoog kan komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Weet ik, maar dan moet ik er voor gaan zitten enzo, en meestal niet echt tijd voor, en als ik wel tijd heb, dan heb ik nooit veel zinquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:58 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Installeer die PaiQ-notifier.. Makkelijker wordt het niet..
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:58 schreef The_Dean het volgende:
[..]
OhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je zit toch weleens achter je comuter? Of alleen op stage?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:59 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Weet ik, maar dan moet ik er voor gaan zitten enzo, en meestal niet echt tijd voor, en als ik wel tijd heb, dan heb ik nooit veel zin
Ja, je wist het alleen nog nietquote:
hoezo eng?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:19 schreef L.no het volgende:
Zomfg.. PaiQ is eng..![]()
Ik kom nu pas achter dat ik best wel mensenschuw ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |