Niets aan gelogen hoor. Ik ben van de nationale beddentest. Ik test graag vreemde vrouwenbedden uit..quote:
Brr, koud..quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:35 schreef AMDB het volgende:
[..]
Gewoon heel dronken worden en buiten op straat in slaap flikkeren. Of de politie je een slaapplek laten verzorgen
Dat is de reden waarom je iedere week uitgaat?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:33 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dat dus.. Ik ga eigenlijk elke week uit met de hoop om niet thuis te slapen
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:35 schreef AMDB het volgende:
[..]
Gewoon heel dronken worden en buiten op straat in slaap flikkeren. Of de politie je een slaapplek laten verzorgen
Elkaar doelloos aanstaren is soms ook wel leukquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:36 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik denk wel dat dat werkt ja. Dan valt het in elk geval niet zomaar stil en heb je ook niet van die momenten waarbij je elkaar doelloos zit aan te staren
Ja, maar ik kijk even van de vrouwelijke kant vandaan. Daarbij kan ik me slecht voorstellen dat ze jou voor een one night stand mee naar huis sleurenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:37 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Niets aan gelogen hoor. Ik ben van de nationale beddentest. Ik test graag vreemde vrouwenbedden uit..
Turkse vrouwelijke agenten in pak. Hoe onbereikbaar wil je het makenquote:[..]
Brr, koud..
/edit
De vrouwelijke agenten in Turkije waren btw ook niet mals. De tering, mooie vrouwtjes in pak
Mwah, ik doe liever andere dingen met het andere geslacht als starenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:39 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Elkaar doelloos aanstaren is soms ook wel leukMaar idd niet op een 1e date.
Voor jou een vraag, voor mij een weetquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:40 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja, maar ik kijk even van de vrouwelijke kant vandaan. Daarbij kan ik me slecht voorstellen dat ze jou voor een one night stand mee naar huis sleuren![]()
[..]
Turkse vrouwelijke agenten in pak. Hoe onbereikbaar wil je het maken
Wil je hier ook middenin een ruzie terechtkomen (of eigenlijk, er deel van uitmaken?)quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:40 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja, maar ik kijk even van de vrouwelijke kant vandaan. Daarbij kan ik me slecht voorstellen dat ze jou voor een one night stand mee naar huis sleuren![]()
Neuken, neuken! Dat bedoel je toch??!!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:40 schreef Puala het volgende:
[..]
Mwah, ik doe liever andere dingen met het andere geslacht als staren
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:40 schreef Puala het volgende:
[..]
Met zoenen/knuffelen ben ik ook al snel tevreden hoorquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:41 schreef AMDB het volgende:
[..]
Neuken, neuken! Dat bedoel je toch??!!
Hmmpf, Je hebt gewoon geen ervaring en durft het daarom niet te zeggen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:41 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Voor jou een vraag, voor mij een weet
kwijlen Kijken mag toch..?
Elkaar aanstaren kan romantisch zijn.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:40 schreef Puala het volgende:
[..]
Euh, hoezo?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:41 schreef AMDB het volgende:
[..]
Wil je hier ook middenin een ruzie terechtkomen (of eigenlijk, er deel van uitmaken?)
nee urenlang is nietsquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:44 schreef L.no het volgende:
[..]
Elkaar aanstaren kan romantisch zijn.
Moet alleen niet urenlang zijn ofzo.
Ervaring [check]quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:44 schreef Puala het volgende:
[..]
Hmmpf, Je hebt gewoon geen ervaring en durft het daarom niet te zeggen.
Kijken mag van mij altijd.
Dude, dat heb ik al zo vaak gedaan. Daar kijkt hij waarschijnlijk echt niet meer van op.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:45 schreef AMDB het volgende:
[..]
Omdat je bootje aan 't beledigen bent?
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:47 schreef DjRex89 het volgende:
)*((&*@#@(*&*( GEEN RUZIE! )@*(&*&(@&$^&(^
Vrede op aarde!
Ja klopt. En nu? Ervaring heb je al bij de 1e keer....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |