quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:48 schreef Guess. het volgende:
snkr-xxx wat heb je toch prachtige nagels![]()
Wat lakjes van de afgelopen week van mij,geen konad enzo gedaan druk & moe![]()
Sephora-Tango
[ afbeelding ]
ChinaGlaze-Kaleidoscope Him Out
[ afbeelding ]
Naam en merk onbekend
[ afbeelding ]
Catrice 070 Pink Lady
[ afbeelding ]
Deze kwam ik vandaag tegen bij de bazaar(soort action) voor 99 cent dus die ga ik ook nog proberen.
[ afbeelding ]
Ik doe dat wel altijd gewoon, volgens mij wordt het er wel een fractie fletser van, maar het viel me eigenlijk pas op toen ik er hier wat over las. Het hele effect gaat iig gelukkig niet verlorenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:49 schreef Mirjam het volgende:
kun je bij holo-lakjes wel gerust een topcoat gebruiken zonder dat het effect verloren gaat eigenlijk?
Is al gefixtquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:51 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
(en die is idd het per ongeluk dubbelposten waard)
Ik kan me zo goed bedwingen de laatste tijd om wat te kopen, maar van die Sephora en CG word ik wel weer hebberig!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:54 schreef Guess. het volgende:
[..]
Is al gefixt![]()
Ik gebruik bij holo-lakjes gewoon topcoat.Ik heb hier wel es gelezen dat dat niet kan ivm het effect maar ik heb er nooit last van.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:31 schreef snkr-xxx het volgende:
Lekker bezig babyfeet!![]()
De rest ook hoor, maar als ik op iedereen moet reageren moet ik vier topics terug![]()
Zo, ik doe ook weer een keertje mee. Jullie gaan zo snel en ik ben zoo druk, het is niet te doen![]()
Daarbij heb ik niet altijd wat spannends te posten want ik ben lang niet zo frobelig als jullie![]()
Vanavond O.P.I DS Signature gemengd met een beetje O.P.I Ink:
[ afbeelding ]
Moet ze nodig weer een beetje verzorgen en inkorten, ze groeien weer alle kanten uit
Goed zo!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:42 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
JAAAA
Althans, ik denk het wel. Ligt een beetje aan de locatie en wat een treinkaartje kost want ik heb weer een mooie Eneco nota en belastingaanslag aan m'n broek hangen![]()
Maar in principe wil ik wel komen!
Ja x 3.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:02 schreef Mirjam het volgende:
net besteld bij transdesign, niet betaald, wel spannend, ben beniuewd hoe het nu gaat lopen
krijg je vanzelf een email met het juiste bedrag? en vervalt die oude betaling dan?
want heb nu wel een email met 'het verkeerde bedrag' , dat klopt toch?
Waaaaaaat?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 07:18 schreef -_-mama-S-_- het volgende:
hoi dames
ik doe ook maar eens mee ben beetje lui met de nagels de laatste tijd veel gewerkt weinig tijd
maar gister liep ik even de kruidvat binnen en en en en hier hebben ze de nieuwe spullen van essence*O* dus meteen wat inkopen gedaan
Into the night van de moonlight collectie
All Access (de nieuwe groene lak ) MOOOOIII
2 stripers paars en zilver
dotting tool
de 2 stempel setjes
express dry spray (werkt wel)
steentjes
glitter topcoat met heeel veel glitter
En nu gaan we even uit proberen![]()
Heul niet! Er zit een plate met een kroontje bij!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:27 schreef Agapimou het volgende:
Kruidvat, stempel sets!! OMFG!! Ik ren nu naar het kruidvat!!!
Best sneu eigenlijk![]()
Ja ik ga het schuin afplakken en dan een ander kleurtje, de rand weer ff dotten. Komt goed, moet nu alleen eerst werken van mezelf. Thuis werken is leuk maar de afleiding zit overal!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:42 schreef Oblivion het volgende:
Met de gel heeft het niks te maken, je nagellak en olie hebben op elkaar gereageerd, zonde!
Proberen dat kleine stukje te lakken? Kan je beter een ander patroontje nemen en nieuwe kleur, oftewel, opnieuw doen!
Ja ik heb het gister binnen gekregen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:36 schreef mmascha het volgende:
Mijn Trekpleister heeft geen Catrice. En de V&D heeft nu een Sephora en daarom alle andere make-upjes weggedaan. Inclusief de Wild&More lakjes.
En ik druk nog steeds te hard met mijn stempel op de plates waardoor het nog niet echt goed lukt.
Dieske: heb jij je pakketje nou ook al binnen?
Hier (gisteren) ook nog niet...op de site staat ook niets.quote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:29 schreef MvA83 het volgende:
Jeetje wat is het stil hier.. Is iedereen naar het Kruidvat?
En heb je je konad setje al gebruikt? Lukt het een beetje??? Ik ben benieuwd naar je nagelsquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:44 schreef mmascha het volgende:
Wat ik zo voorbij zag komen lijkt het heel erg op het setje dat wij hebben gekocht.
Met die 2 plates. Vooral veel bloemetjes en sterretjes.
Fijn dat je ook je pakketje hebt!
Heb net een potje Rimmel 60 seconds vinyl stars gescoord voor 1 euroquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:51 schreef Daph_ het volgende:
Attentie trouwens voor Rimmel nagellakfans: alleen morgen bij Etos 50% korting op alle Rimmel cosmeticaproducten
Ik heb Rimmel speeddating ook gekocht met 50% kortingquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:58 schreef es70 het volgende:
[..]
Heb net een potje Rimmel 60 seconds vinyl stars gescoord voor 1 euro.
Geen idee wat dat normaal zou kosten eigenlijk...
Dat vroeg ik me ook al afquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:22 schreef Daph_ het volgende:
Hoe weten jullie dat de stempelsets er zijn?
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 07:18 schreef -_-mama-S-_- het volgende:
hoi dames
ik doe ook maar eens mee ben beetje lui met de nagels de laatste tijd veel gewerkt weinig tijd
maar gister liep ik even de kruidvat binnen en en en en hier hebben ze de nieuwe spullen van essence*O* dus meteen wat inkopen gedaan
Into the night van de moonlight collectie
All Access (de nieuwe groene lak ) MOOOOIII
2 stripers paars en zilver
dotting tool
de 2 stempel setjes
express dry spray (werkt wel)
steentjes
glitter topcoat met heeel veel glitter
En nu gaan we even uit proberen![]()
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:50 schreef dieske87 het volgende:
En heb je je konad setje al gebruikt? Lukt het een beetje??? Ik ben benieuwd naar je nagels
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:02 schreef mmascha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb Lancome lak gebruikt. Het droogt direct onder de kwast. Daar ging het al mis denk ik![]()
Ik wilde eerst met rood stempelen maar dat was niet te zien. Toen maar blauw, ook niet te zien. Toch maar wit dan. Ik druk denk ik nog een beetje te hard op de stempel. Ik kreeg het lastig op de stempel.
Bij mijn 2e hand ging het al een stuk beter! (Foto is hand 1) Ik heb er topcoat van het Kruidvat overheen gedaan. Nu op de foto zie ik dat mijn middelvinger een beetje is uitgelopen. Verder ging dat wel goed.
Je ziet op mijn duim nog een blauwe stempel zitten. En de afdruk van mijn dekbed![]()
Mijn wijsvinger mist al een stkje lak dus poging 1 gaat er zo weer vanaf.
Ik moet nog goed oefenen(en vooral:vaak!)
diezelfde avond nog, tis alleen nog niet verstuurd, heb gisteren betaaldquote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:45 schreef Mirjam het volgende:
dames die bij transdesign besteld hebben, hoelang duurde het voor jullie een mailtje kregen met het juiste bedrag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |