quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:02 schreef mmascha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb Lancome lak gebruikt. Het droogt direct onder de kwast. Daar ging het al mis denk ik![]()
Ik wilde eerst met rood stempelen maar dat was niet te zien. Toen maar blauw, ook niet te zien. Toch maar wit dan. Ik druk denk ik nog een beetje te hard op de stempel. Ik kreeg het lastig op de stempel.
Bij mijn 2e hand ging het al een stuk beter! (Foto is hand 1) Ik heb er topcoat van het Kruidvat overheen gedaan. Nu op de foto zie ik dat mijn middelvinger een beetje is uitgelopen. Verder ging dat wel goed.
Je ziet op mijn duim nog een blauwe stempel zitten. En de afdruk van mijn dekbed![]()
Mijn wijsvinger mist al een stkje lak dus poging 1 gaat er zo weer vanaf.
Ik moet nog goed oefenen(en vooral:vaak!)
diezelfde avond nog, tis alleen nog niet verstuurd, heb gisteren betaaldquote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:45 schreef Mirjam het volgende:
dames die bij transdesign besteld hebben, hoelang duurde het voor jullie een mailtje kregen met het juiste bedrag?
even vetvrij maken misschien?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:27 schreef -_-mama-S-_- het volgende:
ik heb het erop zitten en al vind ik het zelf ... ze zijn voor de 1e keer goed gelukt!
zal straks even een foto maken
moet wel zeggen dat de ene plate beter werkt dan de andere beetje vreemd maar de ene pakt de lak niet goed
Dank, dank Dames!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:18 schreef Daph_ het volgende:
Gaaf Puckzzz! Hoe krijg je al die inspiratie?
Nou als dat al inspiratieloos is dan wil ik niet weten wat voor prachtkunstwerken je dan wel niet produceert als je wél inspiratie hebtquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:40 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dank, dank Dames!
Ik was eigenlijk totáál inspiratieloos. Het jammere van de stempellakjes is, is datze elkaar niet 'overlappen' ik wou namelijk schuin een wit ruitje doen, en dan haaks daarop een rood ruitje doen. Helaas was de rood niet dekkend genoeg![]()
Dus uiteindelijk maar wat gefrobeld
Rechts is trouwens (zoals altijd) mooier geworden dan links
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |