Heul niet! Er zit een plate met een kroontje bij!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:27 schreef Agapimou het volgende:
Kruidvat, stempel sets!! OMFG!! Ik ren nu naar het kruidvat!!!
Best sneu eigenlijk![]()
Ja ik ga het schuin afplakken en dan een ander kleurtje, de rand weer ff dotten. Komt goed, moet nu alleen eerst werken van mezelf. Thuis werken is leuk maar de afleiding zit overal!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:42 schreef Oblivion het volgende:
Met de gel heeft het niks te maken, je nagellak en olie hebben op elkaar gereageerd, zonde!
Proberen dat kleine stukje te lakken? Kan je beter een ander patroontje nemen en nieuwe kleur, oftewel, opnieuw doen!
Ja ik heb het gister binnen gekregen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:36 schreef mmascha het volgende:
Mijn Trekpleister heeft geen Catrice. En de V&D heeft nu een Sephora en daarom alle andere make-upjes weggedaan. Inclusief de Wild&More lakjes.
En ik druk nog steeds te hard met mijn stempel op de plates waardoor het nog niet echt goed lukt.
Dieske: heb jij je pakketje nou ook al binnen?
Hier (gisteren) ook nog niet...op de site staat ook niets.quote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:29 schreef MvA83 het volgende:
Jeetje wat is het stil hier.. Is iedereen naar het Kruidvat?
En heb je je konad setje al gebruikt? Lukt het een beetje??? Ik ben benieuwd naar je nagelsquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:44 schreef mmascha het volgende:
Wat ik zo voorbij zag komen lijkt het heel erg op het setje dat wij hebben gekocht.
Met die 2 plates. Vooral veel bloemetjes en sterretjes.
Fijn dat je ook je pakketje hebt!
Heb net een potje Rimmel 60 seconds vinyl stars gescoord voor 1 euroquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:51 schreef Daph_ het volgende:
Attentie trouwens voor Rimmel nagellakfans: alleen morgen bij Etos 50% korting op alle Rimmel cosmeticaproducten
Ik heb Rimmel speeddating ook gekocht met 50% kortingquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:58 schreef es70 het volgende:
[..]
Heb net een potje Rimmel 60 seconds vinyl stars gescoord voor 1 euro.
Geen idee wat dat normaal zou kosten eigenlijk...
Dat vroeg ik me ook al afquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:22 schreef Daph_ het volgende:
Hoe weten jullie dat de stempelsets er zijn?
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 07:18 schreef -_-mama-S-_- het volgende:
hoi dames
ik doe ook maar eens mee ben beetje lui met de nagels de laatste tijd veel gewerkt weinig tijd
maar gister liep ik even de kruidvat binnen en en en en hier hebben ze de nieuwe spullen van essence*O* dus meteen wat inkopen gedaan
Into the night van de moonlight collectie
All Access (de nieuwe groene lak ) MOOOOIII
2 stripers paars en zilver
dotting tool
de 2 stempel setjes
express dry spray (werkt wel)
steentjes
glitter topcoat met heeel veel glitter
En nu gaan we even uit proberen![]()
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:50 schreef dieske87 het volgende:
En heb je je konad setje al gebruikt? Lukt het een beetje??? Ik ben benieuwd naar je nagels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |