Oh myquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:18 schreef Linnie20v het volgende:
Even een snelle TVP voor het topic dicht is
Recycle, de day afterMoest het s'morgens nog schoonmaken en had er écht een kliederboel van gemaakt!
[ afbeelding ]
JAAAAquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:39 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Fröbel of niet, het gaat tenslotte om de nagels en nagellak!
Kom je wel naar een eventuele meet?
ZEG JA!
ja is lekker goedkoop tussen de 1 a2 euro alleen stinkt het best welquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:32 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook eens naar de markt gahou wel van die goedkope lakjes.. lekker veel kleurtjes enzo, en je mag er voor hetzelfde bedrag als een dure lak veel meer kopen
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:48 schreef Guess. het volgende:
snkr-xxx wat heb je toch prachtige nagels![]()
Wat lakjes van de afgelopen week van mij,geen konad enzo gedaan druk & moe![]()
Sephora-Tango
[ afbeelding ]
ChinaGlaze-Kaleidoscope Him Out
[ afbeelding ]
Naam en merk onbekend
[ afbeelding ]
Catrice 070 Pink Lady
[ afbeelding ]
Deze kwam ik vandaag tegen bij de bazaar(soort action) voor 99 cent dus die ga ik ook nog proberen.
[ afbeelding ]
Ik doe dat wel altijd gewoon, volgens mij wordt het er wel een fractie fletser van, maar het viel me eigenlijk pas op toen ik er hier wat over las. Het hele effect gaat iig gelukkig niet verlorenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:49 schreef Mirjam het volgende:
kun je bij holo-lakjes wel gerust een topcoat gebruiken zonder dat het effect verloren gaat eigenlijk?
Is al gefixtquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:51 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
(en die is idd het per ongeluk dubbelposten waard)
Ik kan me zo goed bedwingen de laatste tijd om wat te kopen, maar van die Sephora en CG word ik wel weer hebberig!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:54 schreef Guess. het volgende:
[..]
Is al gefixt![]()
Ik gebruik bij holo-lakjes gewoon topcoat.Ik heb hier wel es gelezen dat dat niet kan ivm het effect maar ik heb er nooit last van.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:31 schreef snkr-xxx het volgende:
Lekker bezig babyfeet!![]()
De rest ook hoor, maar als ik op iedereen moet reageren moet ik vier topics terug![]()
Zo, ik doe ook weer een keertje mee. Jullie gaan zo snel en ik ben zoo druk, het is niet te doen![]()
Daarbij heb ik niet altijd wat spannends te posten want ik ben lang niet zo frobelig als jullie![]()
Vanavond O.P.I DS Signature gemengd met een beetje O.P.I Ink:
[ afbeelding ]
Moet ze nodig weer een beetje verzorgen en inkorten, ze groeien weer alle kanten uit
Goed zo!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:42 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
JAAAA
Althans, ik denk het wel. Ligt een beetje aan de locatie en wat een treinkaartje kost want ik heb weer een mooie Eneco nota en belastingaanslag aan m'n broek hangen![]()
Maar in principe wil ik wel komen!
Ja x 3.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:02 schreef Mirjam het volgende:
net besteld bij transdesign, niet betaald, wel spannend, ben beniuewd hoe het nu gaat lopen
krijg je vanzelf een email met het juiste bedrag? en vervalt die oude betaling dan?
want heb nu wel een email met 'het verkeerde bedrag' , dat klopt toch?
Waaaaaaat?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 07:18 schreef -_-mama-S-_- het volgende:
hoi dames
ik doe ook maar eens mee ben beetje lui met de nagels de laatste tijd veel gewerkt weinig tijd
maar gister liep ik even de kruidvat binnen en en en en hier hebben ze de nieuwe spullen van essence*O* dus meteen wat inkopen gedaan
Into the night van de moonlight collectie
All Access (de nieuwe groene lak ) MOOOOIII
2 stripers paars en zilver
dotting tool
de 2 stempel setjes
express dry spray (werkt wel)
steentjes
glitter topcoat met heeel veel glitter
En nu gaan we even uit proberen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |