ahahah damnnzzquote:Op zondag 8 januari 2012 17:31 schreef Probleem01 het volgende:
jaah ook gehad... haha.. na nemen van shake (eerst fitness) na cafetaria mannn
trollololo?quote:
http://www.xxlnutrition.nl/basic-bulk-whey/xxl-nutritionquote:
baasquote:Op zondag 8 januari 2012 18:36 schreef mrazura het volgende:
[..]
http://www.xxlnutrition.nl/basic-bulk-whey/xxl-nutrition
Cookies & cream smaak, als je van cookies en ijs houdt dan kom je klaar![]()
![]()
Je bent wel verplicht het te mixen met melk. Met water is het echt extreem ranzig, maar als je dat kann hebben is het
![]()
"Word"quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:47 schreef Dagoduck het volgende:
Lemming!!
origineel: Sportschool kwaliteit word slechter :(
Gast in 2009 was ik als één van de eersten met deze experimentele shit bezig.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:15 schreef ecktebaas123 het volgende:
verkapt-kijk-mij-eiwitshake-drinken-topic #51324195521
ik drink de M double You
Ja mattie en die van B&F is kaolo lekker ik smak smak op die weiquote:Op zondag 8 januari 2012 20:57 schreef Panzermaus het volgende:
Mensen die whey bij XXL halen.B&Fshop, 2x zo goedkoop en geen verzendkosten. x% = x% protein, buddy.
ik doe 3 shakes per dag en ging van 9 curl naar 14 in 6 maandenquote:Op zondag 8 januari 2012 21:00 schreef Panzermaus het volgende:
Ach ik heb er ook niets aan, ik probeer die anabolen al een halfjaar en ik eet wat ik wil, kom gewoon niet aan. Doe nu wel triceps extension op 8.
Ja bijna verdubbeld dus, goed dat je ook serieus je benen traint en niet te opgepompt wordt. Wel jammer aan die shakes, als je stopt loop je zo weer leeg. Ik ben me nu meer aan het toeleggen op droogtrainen ik doe 5x per week cardio dan krachttraining op Atkins dieet.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:01 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ik doe 3 shakes per dag en ging van 9 curl naar 14 in 6 maanden
goede progressie toch??
Ik hoorde van Tante Agnes dat dat Atkins dieet werkt!quote:Op zondag 8 januari 2012 21:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ja bijna verdubbeld dus, goed dat je ook serieus je benen traint en niet te opgepompt wordt. Wel jammer aan die shakes, als je stopt loop je zo weer leeg. Ik ben me nu meer aan het toeleggen op droogtrainen ik doe 5x per week cardio dan krachttraining op Atkins dieet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |