quote:
Oh ons oude hondje was helemaal niet zielig, die was altijd tevreden toen ze dement wasquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo zielig. Die dieren snappen er dan toch niets meer van
Haha ik kan me er wat bij voorstellenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:50 schreef ElisaB het volgende:
Which reminds me... We hebben ze eens een week alle vier op pillen gehad. Aan het eind zat ik helemaal onder de pleisters en het verband. Allemaal krassen dezelfde richting op, dus het was net of ik geautomutileerd had. Vond ik best een beetje genant
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar assie doof is dan hoort ie toch geen scheten meer???
Hij ergert zich werkelijk aan van alles en nog wat, vogeltjes die van de vetbollen eten, onze andere honden die hem storen, een fietser aan de overkant van het water, noem het maar. En vooral 's oggus vroeg, als je lekker ligt te pitten.quote:Onze oude hond werd pas een echt plezierig hondje toen ze doof werd, dat was daarvoor echt zo een hyper kefnel, de eerste 14 jaar van haar leven of zo. En ineens was ze doof, blind en dement, en was ze alleen nog maar lief en schattigEn blafte ze alleen maar als ze eten wilde of naar buiten moest, alleen, hoe dementer ze werd, hoe vaker ze dat wilde
Oh dat is irritant, maar dan issie ieg nog niet echt blind en doof toch?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:53 schreef Pagan het volgende:
[..]
![]()
[..]
Hij ergert zich werkelijk aan van alles en nog wat, vogeltjes die van de vetbollen eten, onze andere honden die hem storen, een fietser aan de overkant van het water, noem het maar. En vooral 's oggus vroeg, als je lekker ligt te pitten.
Ai, als ze moeten gaan graven is dat minder fijn. Kunnen ze dat bij een kater niet zo al zien voor ze beginnen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:03 schreef ElisaB het volgende:
De DA belde net; een van Fritz zijn balletjes is niet helemaal ingedaald, dus die moeten ze van wat verder opdiepen
Arme Fritz
Ah gos, dat is wel heel erg sneuquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:03 schreef ElisaB het volgende:
De DA belde net; een van Fritz zijn balletjes is niet helemaal ingedaald, dus die moeten ze van wat verder opdiepen
Arme Fritz
Awwquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:03 schreef ElisaB het volgende:
Arme Fritz
Och ja dat deed Whoopie uit de narcose ook, die viel op een gegeven moment om en bleef met haar pootje in de lucht stokstijf liggen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja toen Buffy werd gesteriliseerd vond ik het ook zo zielig.
Hadden we haar opgehaald, lag ze in dr mandje half wakker te worden, wilde ze meteen weer lopen enzo.
*KNAL* tegen stoelpoot aan, en gewoon midden in de kamer omvallen en weer verder knorren en dan een minuut later weer beetje opkrabbelen en *POK* tegen TV-meubel aan knallen
Iew, da's niet fijn.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:03 schreef ElisaB het volgende:
Arme Fritz
Ik heb geen idee, maar ze had 'm al gevonden in elk geval. Ze belde alleen even om te vertellen dat het een iets andere ingreep werd (dan schrikken we vanmiddag niet zo... of zo). Ik heb zo ontzettend veel vertrouwen in onze DA, dat ik me er verder geen zorgen om maak (sprak ze dapper)quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:04 schreef oh-oh het volgende:
Ai, als ze moeten gaan graven is dat minder fijn. Kunnen ze dat bij een kater niet zo al zien voor ze beginnen?
Ze gokken 'm op tussen de 5 en 6 maanden. Omdat Poekie in huis plast, hebben we allemaal besloten dat het een goed idee was het nu te laten doen. Voor je het weet gaat Fritz denken dat het hoort en dan zijn we verder van huis.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:05 schreef senesta het volgende:
Ah gos, dat is wel heel erg sneuArme Fritz.
Hoe oud is hij eigenlijk nu?
Thnx dearquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Hallo![]()
voor Fritz en zijn baasje.
Ik heb als kind een ongelukje gehad met het glas uit een deur waardoor ik op allebei mijn polsen littekens heb. Echt hoe vaak ik al niet op een paranormale beurs (daar ging ik voorheen nog wel eens heen) een smartass helderziende op mijn dak kreeg die beweerde dat ik een zelfmoordpoging had gedaan tijdens een zware periode in mijn levenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:50 schreef ElisaB het volgende:
Which reminds me... We hebben ze eens een week alle vier op pillen gehad. Aan het eind zat ik helemaal onder de pleisters en het verband. Allemaal krassen dezelfde richting op, dus het was net of ik geautomutileerd had. Vond ik best een beetje genant
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar assie doof is dan hoort ie toch geen scheten meer???
Onze oude hond werd pas een echt plezierig hondje toen ze doof werd, dat was daarvoor echt zo een hyper kefnel, de eerste 14 jaar van haar leven of zo. En ineens was ze doof, blind en dement, en was ze alleen nog maar lief en schattigEn blafte ze alleen maar als ze eten wilde of naar buiten moest, alleen, hoe dementer ze werd, hoe vaker ze dat wilde
Tzal de naam wel wezenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Thnx dear
Ow, btw: Fritz heeft dubbele hoektanden
Wat een raar beest eigenlijk he
Hah, das een plan, heb over 2 uur pauze, en ga dan wel even naar de bakker toe. Moet toch nog iets te lunchen regelenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Maessemeisje![]()
Arme Fritzl...ik ben geen jongetje, maar ik kan me zo voorstellen dat het niet fijn moet zijn als ze down there gaan "graven"![]()
Bb, doe voor de verandering ook maar es gewoon lekker niets, stukkie taart bij de bakker halen en voor tussen de middag een lekker broodje![]()
Morrie, hoe reageerde de familie?
Je hebt nog evenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:13 schreef senesta het volgende:
Als ik hier op pagina 6 post dan heb ik altijd de neiging om meteen na plaatsing naar het postnummer te kijken of ik niet door een slotje gepost heb
Dankjewel!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:27 schreef Ml-etje het volgende:
Oh Greys voor ik het vergeet, leuke gewone foto
En heb je ze ook meegenomen, of liggen ze thuis op je te wachten?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:30 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb bammetjes gemaakt gisteravond. Zodat ik vandaag wel wat te eten heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |