abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74102998
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 10:03 schreef ElisaB het volgende:
De DA belde net; een van Fritz zijn balletjes is niet helemaal ingedaald, dus die moeten ze van wat verder opdiepen

Arme Fritz
Aww
pi_74103021
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 09:44 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ja toen Buffy werd gesteriliseerd vond ik het ook zo zielig.
Hadden we haar opgehaald, lag ze in dr mandje half wakker te worden, wilde ze meteen weer lopen enzo.
*KNAL* tegen stoelpoot aan, en gewoon midden in de kamer omvallen en weer verder knorren en dan een minuut later weer beetje opkrabbelen en *POK* tegen TV-meubel aan knallen
Och ja dat deed Whoopie uit de narcose ook, die viel op een gegeven moment om en bleef met haar pootje in de lucht stokstijf liggen.
Of ze viel uit haar mandje (2e keer narcose) en kwam met haar hoofdje in de hoek terecht en kon niet meer draaien, zo die gaf een gil
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_74103056
Hallo

voor Fritz en zijn baasje.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 10:09:06 #254
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_74103068
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 10:03 schreef ElisaB het volgende:
De DA belde net; een van Fritz zijn balletjes is niet helemaal ingedaald, dus die moeten ze van wat verder opdiepen

Arme Fritz
Iew, da's niet fijn.
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 10:10:25 #255
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_74103101
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 10:04 schreef oh-oh het volgende:
Ai, als ze moeten gaan graven is dat minder fijn. Kunnen ze dat bij een kater niet zo al zien voor ze beginnen?
Ik heb geen idee, maar ze had 'm al gevonden in elk geval. Ze belde alleen even om te vertellen dat het een iets andere ingreep werd (dan schrikken we vanmiddag niet zo... of zo). Ik heb zo ontzettend veel vertrouwen in onze DA, dat ik me er verder geen zorgen om maak (sprak ze dapper)
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 10:05 schreef senesta het volgende:
Ah gos, dat is wel heel erg sneu Arme Fritz.
Hoe oud is hij eigenlijk nu?
Ze gokken 'm op tussen de 5 en 6 maanden. Omdat Poekie in huis plast, hebben we allemaal besloten dat het een goed idee was het nu te laten doen. Voor je het weet gaat Fritz denken dat het hoort en dan zijn we verder van huis.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 10:11:04 #256
33954 ElisaB
pi_74103115
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 10:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Hallo

voor Fritz en zijn baasje.
Thnx dear

Ow, btw: Fritz heeft dubbele hoektanden

Wat een raar beest eigenlijk he
  Moderator dinsdag 27 oktober 2009 @ 10:12:02 #257
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_74103132
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 09:50 schreef ElisaB het volgende:
Which reminds me... We hebben ze eens een week alle vier op pillen gehad. Aan het eind zat ik helemaal onder de pleisters en het verband. Allemaal krassen dezelfde richting op, dus het was net of ik geautomutileerd had. Vond ik best een beetje genant
Ik heb als kind een ongelukje gehad met het glas uit een deur waardoor ik op allebei mijn polsen littekens heb. Echt hoe vaak ik al niet op een paranormale beurs (daar ging ik voorheen nog wel eens heen) een smartass helderziende op mijn dak kreeg die beweerde dat ik een zelfmoordpoging had gedaan tijdens een zware periode in mijn leven
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  Moderator dinsdag 27 oktober 2009 @ 10:13:05 #258
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_74103148
Als ik hier op pagina 6 post dan heb ik altijd de neiging om meteen na plaatsing naar het postnummer te kijken of ik niet door een slotje gepost heb
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_74103154
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 09:49 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Maar assie doof is dan hoort ie toch geen scheten meer???
Onze oude hond werd pas een echt plezierig hondje toen ze doof werd, dat was daarvoor echt zo een hyper kefnel, de eerste 14 jaar van haar leven of zo. En ineens was ze doof, blind en dement, en was ze alleen nog maar lief en schattig En blafte ze alleen maar als ze eten wilde of naar buiten moest, alleen, hoe dementer ze werd, hoe vaker ze dat wilde
hoe sneu ook Whoopie wilde pas op schoot na haar eerste narcose.
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 10:16:27 #260
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_74103239
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 10:11 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Thnx dear

Ow, btw: Fritz heeft dubbele hoektanden

Wat een raar beest eigenlijk he
Tzal de naam wel wezen
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_74103308
Oi! Arme Frits!!!!!
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 10:20:40 #262
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_74103359
Hallo

Ik heb alleen dit topic doorgelezen dus ik weet niet alles. Sterkte voor MrS. vandaag! En ook voor die arme Fritz die zijn mannelijkheid verliest / al heeft verloren
Voor MB een dikke TIs ook zo moeilijk allemaal.
Fijn Greys dat het nu lukt met de krullen, zou je dat ook bij mij kunnen doen?
Baloe ziek, sneu hoor Ing.
Voor de rest een want ik vergeet natuurlijk de helft.
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 10:25:08 #263
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_74103472
Maessemeisje

Arme Fritzl...ik ben geen jongetje, maar ik kan me zo voorstellen dat het niet fijn moet zijn als ze down there gaan "graven"

Bb, doe voor de verandering ook maar es gewoon lekker niets, stukkie taart bij de bakker halen en voor tussen de middag een lekker broodje

Morrie, hoe reageerde de familie?
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 10:26:59 #264
176471 oh-oh
pi_74103538
Bil heeft ook 1 bal in zijn lies zitten.
Ik hoop dat die fijn kan blijven zitten waar ie zit.
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_74103546
Oh Greys voor ik het vergeet, leuke gewone foto
pi_74103548
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 10:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Maessemeisje

Arme Fritzl...ik ben geen jongetje, maar ik kan me zo voorstellen dat het niet fijn moet zijn als ze down there gaan "graven"

Bb, doe voor de verandering ook maar es gewoon lekker niets, stukkie taart bij de bakker halen en voor tussen de middag een lekker broodje

Hah, das een plan, heb over 2 uur pauze, en ga dan wel even naar de bakker toe. Moet toch nog iets te lunchen regelen Heel lang niets doen of van mijn plek kan ik helaas niet bij deze functie (helpdesk, zitten maar met 3 man) maar zo af en toe even lekker afwezig zijn mocht van de manager
O+ 11-06-2009 O+
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 27 oktober 2009 @ 10:29:23 #267
163650 Greys
pi_74103607
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 10:13 schreef senesta het volgende:
Als ik hier op pagina 6 post dan heb ik altijd de neiging om meteen na plaatsing naar het postnummer te kijken of ik niet door een slotje gepost heb
Je hebt nog even
Nou ja, trouwens... het zal wel weer sneller gaan dan we denken
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 10:27 schreef Ml-etje het volgende:
Oh Greys voor ik het vergeet, leuke gewone foto
Dankjewel!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_74103627
Ik heb bammetjes gemaakt gisteravond. Zodat ik vandaag wel wat te eten heb
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 27 oktober 2009 @ 10:32:32 #269
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_74103689
moggeh
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 10:32:52 #270
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_74103702
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 10:30 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb bammetjes gemaakt gisteravond. Zodat ik vandaag wel wat te eten heb
En heb je ze ook meegenomen, of liggen ze thuis op je te wachten?
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
pi_74103759
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 10:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Maessemeisje

Fijn
Echt, mijn zusje was sprakeloos, broertje ook, maar die weet niet zo goed hoe hij met zulk nieuws moet omgaan. Mams was lief..
Daarna kwam wel meteen de vraag van mijn zusje wat ik dan met mijn vader zou doen (die heb ik al 8 jaar niet gesproken/gezien) en ze vond mijn antwoord: 'Niets' erg moeilijk. Zij heeft nml nog wel een goed contact met hem, en ziet zich in de positie geplaatst waar ze hem pijn moet doen door dit te vertellen.
Dat gaf wel een naar gevoel eigenlijk..

Schoonzusjes reageerden helemaal hyper , dat was ook erg leuk! Een is er fysiotherapeute, en de andere arts i.o. (bijijijna klaar) en ze gingen meteen studieboeken opzoeken waarin de ontwikkeling en groei tot nu beschreven stond.
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 10:37:56 #272
176471 oh-oh
pi_74103851
Oh Mor wat heerlijk
Heb je 1 broertje, 1 zusje en twee ( handige! ) schoonzusjes?
Of een schoonzusje van Ravage zijn kant?
Lastig voor je zusje wel hoor, maar ik neem aan dat je vader wel weet dat zij er ook allemaal niks aan kan doen?
( Groucho Marx )
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 10:38:11 #273
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_74103857
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 10:12 schreef senesta het volgende:

[..]

Ik heb als kind een ongelukje gehad met het glas uit een deur waardoor ik op allebei mijn polsen littekens heb. Echt hoe vaak ik al niet op een paranormale beurs (daar ging ik voorheen nog wel eens heen) een smartass helderziende op mijn dak kreeg die beweerde dat ik een zelfmoordpoging had gedaan tijdens een zware periode in mijn leven
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 10:34 schreef Morretje het volgende:

[..]

Fijn
Echt, mijn zusje was sprakeloos, broertje ook, maar die weet niet zo goed hoe hij met zulk nieuws moet omgaan. Mams was lief..
Daarna kwam wel meteen de vraag van mijn zusje wat ik dan met mijn vader zou doen (die heb ik al 8 jaar niet gesproken/gezien) en ze vond mijn antwoord: 'Niets' erg moeilijk. Zij heeft nml nog wel een goed contact met hem, en ziet zich in de positie geplaatst waar ze hem pijn moet doen door dit te vertellen.

Schoonzusjes reageerden helemaal hyper , dat was ook erg leuk! Een is er fysiotherapeute, en de andere arts i.o. (bijijijna klaar) en ze gingen meteen studieboeken opzoeken waarin de ontwikkeling en groei tot nu beschreven stond.
Waarom moet zij hem dat vertellen
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_74103936
quote:

[..]

Fijn

Leuk zeg
O+ 11-06-2009 O+
pi_74103958
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 10:32 schreef Pagan het volgende:

[..]

En heb je ze ook meegenomen, of liggen ze thuis op je te wachten?
Ik heb er al 2 op
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 10:42:42 #276
33954 ElisaB
pi_74103985
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 10:12 schreef senesta het volgende:
Owja, zo gaat dat.... Goed volk, die helderzienden
pi_74104030
quote:

[..]

Fijn

Leukleuk! En ja dat is even rot dat je zusje het dan moeilijk heeft en voor jouzef ook.
Wel super dat je schoonzussen meteen helemaal meeleven
pi_74104074
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 10:37 schreef oh-oh het volgende:
Oh Mor wat heerlijk
Heb je 1 broertje, 1 zusje en twee ( handige! ) schoonzusjes?
Of een schoonzusje van Ravage zijn kant?
Lastig voor je zusje wel hoor, maar ik neem aan dat je vader wel weet dat zij er ook allemaal niks aan kan doen?
Ik heb inderdaad een zusje en een broertje. De twee schoonzusjes zijn van Ravage's kant..

Nou, mijn vader is af en toe aardig egoïstisch, dus ik hoop inderdaad dat hij weet dat zij er ook niets aan kan doen.
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 10:38 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

[..]

Waarom moet zij hem dat vertellen
Dat vindt ze zelf. Ik vind namelijk, dat ik niet nu ineens contact met hem moet opnemen om te zeggen dat ik moeder word (nee, hij wordt geen opa wat mij betreft). Dan is het natuurlijk wel raar dat zij dat wel weet, en m'n vader niet. En de kans is natuurlijk heul wel aanwezig, dat hij dat straks via een andere weg hoort.
pi_74104084
Vanmiddag de stad in (vrijdag ben ik toch maar doorgereden, was wel erg druk!).
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 10:47:53 #280
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_74104125
Wat leuk Mor
Kan me wel voorstellen dat het voor je zusje lastig is om aan je vader te vertellen, maar ze heeft jouw keuze maar te respecteren toch?
pi_74104145
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 10:46 schreef Morretje het volgende:

[..]

Ik heb inderdaad een zusje en een broertje. De twee schoonzusjes zijn van Ravage's kant..

Nou, mijn vader is af en toe aardig egoïstisch, dus ik hoop inderdaad dat hij weet dat zij er ook niets aan kan doen.
[..]

Dat vindt ze zelf. Ik vind namelijk, dat ik niet nu ineens contact met hem moet opnemen om te zeggen dat ik moeder word (nee, hij wordt geen opa wat mij betreft). Dan is het natuurlijk wel raar dat zij dat wel weet, en m'n vader niet. En de kans is natuurlijk heul wel aanwezig, dat hij dat straks via een andere weg hoort.
Lastig, maar het zal vast zijn redenen hebben.
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 10:48:35 #282
33954 ElisaB
pi_74104148
Lastig zulke familieverbanden Morretje. Maar ik zou zeggen dat jouw insteek de meest zuivere is: als jij geen contact meer hebt met je vader, dan is het logisch dat jij niets doet richting hem. Voor je zusje is dat lastig, maar het zij zo.

dinsdag 27 oktober 2009 @ 10:49:02 #283
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_74104166
Woont je vader nog in de buurt Mor?
M.a.w. is er een kans dat je hem ooit met een dikke buik tegen het lijf loopt?
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 10:49:10 #284
176471 oh-oh
pi_74104170
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 10:46 schreef Ml-etje het volgende:
Vanmiddag de stad in (vrijdag ben ik toch maar doorgereden, was wel erg druk!).
Is het stad weer bij jullie?
Hier is het troosteloos grijs. Ik moet eigenlijk wel ff de brug over zometeen. Shampoo kopen, bij Lush of bij de Tuinen. Dus ik hoop dat het ieg droog blijft...
( Groucho Marx )
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 27 oktober 2009 @ 10:49:48 #285
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_74104186
Wat leuk Mor

hier zometeen vers babietjes kijken
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_74104196
Ik kan me wel voorstellen dat het voor het zusje ff lastig is. Stel dat je vader het toch via-via hoort en weet dat zij het wel wist maar niks zei kan dat ook hun relatie wel onder spanning zetten.

Verder is het jouw keuze het hem niet persoonlijk te vertellen, maar dat hoeft toch niet te betekenen dat zij het hem niet mag zeggen? Wel lastig ja
pi_74104209
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 10:49 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Hier is het troosteloos grijs. Ik moet eigenlijk wel ff de brug over zometeen. Shampoo kopen, bij Lush of bij de Tuinen. Dus ik hoop dat het ieg droog blijft...
Blauwe lucht en een zonnetje hier, ik weet niet hoe 't bij Ml-etje is
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 10:50:42 #288
176471 oh-oh
pi_74104218
Gedoe idd Mor, maar tis gelukkig niet echt jouw probleem, je zusje gaat wel nog met hem om , dus ze weet ook wat ze van hem kan verwachten als ze het vertelt. En ook als ze het hem niet vertelt en hij het via via hoort.
( Groucho Marx )
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 10:52:36 #289
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_74104270
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 10:48 schreef ElisaB het volgende:
Lastig zulke familieverbanden Morretje. Maar ik zou zeggen dat jouw insteek de meest zuivere is: als jij geen contact meer hebt met je vader, dan is het logisch dat jij niets doet richting hem. Voor je zusje is dat lastig, maar het zij zo.

Ja, dat. Als zusje dat dan wil vertellen moet ze lekker zelf weten, maar daar heb jij verder weinig mee te maken dan.
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 10:53:49 #290
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_74104301
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 10:50 schreef Loveless85 het volgende:
Ik kan me wel voorstellen dat het voor het zusje ff lastig is. Stel dat je vader het toch via-via hoort en weet dat zij het wel wist maar niks zei kan dat ook hun relatie wel onder spanning zetten.

Verder is het jouw keuze het hem niet persoonlijk te vertellen, maar dat hoeft toch niet te betekenen dat zij het hem niet mag zeggen? Wel lastig ja
Mor heeft er toch geen probleem mee als zusje het vertelt?
pi_74104389
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 10:53 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Nee, zusje heeft er problemen mee dat ik het niet vertel aan hem!
Wat mij betreft verandert er niets, en ik heb gemerkt dat ik er allergisch voor ben dat er van mij nu verwacht wordt dat ik de situatie verander, alleen omdat ik zwanger ben. Misschien is dat allemaal ook wel erg koud en afstandelijk, maar de relatie is zo.

De kans dat hij mij tegenkomt is niet zo groot, hij woont op 15 km afstand, maar komt nooit hier in het dorp. De kans dat hij het via via hoort is wel aanwezig, er zijn best mensen die mij en hem kennen..
pi_74104396
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 10:53 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Nee zo bedoel ik het ook niet. Dat was iig niet op te maken. Dus als ik zusje was zou ik het vertellen denk ik. Tis wel lastig ff, en je weet niet hoe hij reageert. Maar het is nog lulliger als hij het later via-via hoort ofzo en dan wel weet dat het zusje het al die tijd wist en niks zegt
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 10:59:54 #293
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_74104441
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 10:57 schreef Morretje het volgende:

[..]

Nee, zusje heeft er problemen mee dat ik het niet vertel aan hem!
Wat mij betreft verandert er niets, en ik heb gemerkt dat ik er allergisch voor ben dat er van mij nu verwacht wordt dat ik de situatie verander, alleen omdat ik zwanger ben. Misschien is dat allemaal ook wel erg koud en afstandelijk, maar de relatie is zo.

De kans dat hij mij tegenkomt is niet zo groot, hij woont op 15 km afstand, maar komt nooit hier in het dorp. De kans dat hij het via via hoort is wel aanwezig, er zijn best mensen die mij en hem kennen..
Nou, ik vond het ook al knap lullig overkomen. 't Arme zielige zusje is nu in een nare positie geplaatst, say whuuuuuuut. JIj zal er alle redenen toe hebben om geen contact meer hem te hebben, en dan zou je je nog naar hen moeten schikken ook? I think not.
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 11:00:55 #294
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_74104472
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 10:58 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Nee zo bedoel ik het ook niet. Dat was iig niet op te maken. Dus als ik zusje was zou ik het vertellen denk ik. Tis wel lastig ff, en je weet niet hoe hij reageert. Maar het is nog lulliger als hij het later via-via hoort ofzo en dan wel weet dat het zusje het al die tijd wist en niks zegt
En dat is toch haar pakkie an. Waarom zou Mor daar dingen voor moeten of laten. Als zusje dat wil vertellen doet ze dat toch
pi_74104496
Mogguh!

Sterkte vandaag MrS (waarschijnlijk ben je al weg).

MB , het is allemaal niet gemakklijk, je komt overal reminders aan je vader tegen. Soms is dat een mooie herinnering maar het is meteen ook weer zo confronterend natuurlijk. Wel fijn dat jij en je moeder wat afleiding kunnen zoeken.

Bigbird: hoest met schoonmamma?

Elisa en Fritzl: Hopelijk is de bal inmiddels opgediept. Bij Naartjie heb ik meegekeken met de castratie, deed de DA even onder het spreekuur. Daarna een stonede kat mee naar huis die op een stoel ging hurken en zo vanaf de zitting een ferme straal naar beneden pieste. Ik was nog net op tijd met een puddingschaaltje om de stroom op te vangen.

Morrie voor de leuke reacties van je familie! Wel moeilijk met je vader, als je daar geen contact mee hebt. Kan me voorstellen dat je dan ook nu geen behoefte hebt om hem het goede nieuws te laten weten (al dan niet via je zus).

En hopelijk staat dit topic nu nog minstens een paar minuten in mijn AT.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_74104498
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 10:49 schreef oh-oh het volgende:

[..]

De zon schijnt hier
pi_74104522
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 10:50 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Blauwe lucht en een zonnetje hier, ik weet niet hoe 't bij Ml-etje is
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 11:02:25 #298
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_74104533
Vul in:
u antwoordde
--------------------------------------------------------------------------------
I’m so happy (blij).

feedback
--------------------------------------------------------------------------------
Onjuist, het correcte antwoord is: glad

Ik vertaal glad toch anders.
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 11:02:53 #299
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_74104543
Volgens mij bedoelde Ll dat niet zo HaartjePaardje

Dat Mor niet de behoefte heeft om haar vader op de hoogte te stellen is haar eigen keuzen, maar dat Mor het vervelend vindt dat haar zusje het lastig vindt kan ik me wel voorstellen. (volgen jullie me nog? )
pi_74104548
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 11:00 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

En dat is toch haar pakkie an. Waarom zou Mor daar dingen voor moeten of laten. Als zusje dat wil vertellen doet ze dat toch
Dat is ook wat ik bedoel. Dat zusje moet zelf maar kijken of ze het wil vertellen. Het is beetje omgekeerde wereld imho als Mor het niet wil vertellen maar het dan maar moet doen zodat het zusje niet in lastig parket komt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')