Ja toen Buffy werd gesteriliseerd vond ik het ook zo zielig.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Sielug he
Met een beetje mazzel heeft ie het zelfs al weer achter de rug
Koffie met gember; ik moet er niet aan denken
Ah nou dan gaat het vast ook weer over.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zijn wel meer mensen die er wat problemen mee hebben, ik niet tho. Neener neener neener.
Waarom zitten we dan nog allemaal met pillen te kutten?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Die bedoel ik ja
Je hebt ze geloof ik ook van 3 dagen en van een week (of ik dénk alleen maar dat dat zo is)
Geen idee, ik hoorde het toen ook voor het eerst maar ik geloof ook dat ik op al die jaren honden maar 1 ab kuurtje voor Chico gehad heb ooit, toen ik m net had , voor zn vieze bakkesquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Die bedoel ik ja
Je hebt ze geloof ik ook van 3 dagen en van een week (of ik dénk alleen maar dat dat zo is)
Owwww, dat kan ik slecht aanzienquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:44 schreef Loveless85 het volgende:
Ja toen Buffy werd gesteriliseerd vond ik het ook zo zielig.
Hadden we haar opgehaald, lag ze in dr mandje half wakker te worden, wilde ze meteen weer lopen enzo.
*KNAL* tegen stoelpoot aan, en gewoon midden in de kamer omvallen en weer verder knorren en dan een minuut later weer beetje opkrabbelen en *POK* tegen TV-meubel aan knallen
Dank je wel; hij heeft het nodigquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:44 schreef Greys het volgende:
Fritzlllllllll, chopchop, I'm thinking of you![]()
Het zal wel niet op elke ontsteking kunnen worden toegepast en in elk geval is het iets duurder.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:44 schreef Harajuku. het volgende:
Waarom zitten we dan nog allemaal met pillen te kutten?
Maar assie doof is dan hoort ie toch geen scheten meer???quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:47 schreef Pagan het volgende:
Othello (het Jack Russeltje) wordt een tikje dement en stokdoof. Daardoor blaft hij om iedere scheet, en dan ook nog heel hard en onaangenaam schel. Beetje irritant af en toe.
Sterkte met Fritz.
Bij sommige katten kan het geven van een pil een ramp zijn. Bij sommigen hier gaat het heel makkelijk, maar bij een andere.......
Erg lekker hoor, mij alleen wat te zoet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Koffie met gember; ik moet er niet aan denken
Dat vind ik altijd zo zielig. Die dieren snappen er dan toch niets meer vanquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:47 schreef Pagan het volgende:
Othello (het Jack Russeltje) wordt een tikje dement en stokdoof. Daardoor blaft hij om iedere scheet, en dan ook nog heel hard en onaangenaam schel. Beetje irritant af en toe.
Sterkte met Fritz.
Bij sommige katten kan het geven van een pil een ramp zijn. Bij sommigen hier gaat het heel makkelijk, maar bij een andere.......
Emo Elies!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:50 schreef ElisaB het volgende:
Which reminds me... We hebben ze eens een week alle vier op pillen gehad. Aan het eind zat ik helemaal onder de pleisters en het verband. Allemaal krassen dezelfde richting op, dus het was net of ik geautomutileerd had. Vond ik best een beetje genant
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:50 schreef ElisaB het volgende:
Which reminds me... We hebben ze eens een week alle vier op pillen gehad. Aan het eind zat ik helemaal onder de pleisters en het verband. Allemaal krassen dezelfde richting op, dus het was net of ik geautomutileerd had. Vond ik best een beetje genant
quote:
Oh ons oude hondje was helemaal niet zielig, die was altijd tevreden toen ze dement wasquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo zielig. Die dieren snappen er dan toch niets meer van
Haha ik kan me er wat bij voorstellenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:50 schreef ElisaB het volgende:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar assie doof is dan hoort ie toch geen scheten meer???
Hij ergert zich werkelijk aan van alles en nog wat, vogeltjes die van de vetbollen eten, onze andere honden die hem storen, een fietser aan de overkant van het water, noem het maar. En vooral 's oggus vroeg, als je lekker ligt te pitten.quote:Onze oude hond werd pas een echt plezierig hondje toen ze doof werd, dat was daarvoor echt zo een hyper kefnel, de eerste 14 jaar van haar leven of zo. En ineens was ze doof, blind en dement, en was ze alleen nog maar lief en schattigEn blafte ze alleen maar als ze eten wilde of naar buiten moest, alleen, hoe dementer ze werd, hoe vaker ze dat wilde
Oh dat is irritant, maar dan issie ieg nog niet echt blind en doof toch?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:53 schreef Pagan het volgende:
[..]
![]()
[..]
Hij ergert zich werkelijk aan van alles en nog wat, vogeltjes die van de vetbollen eten, onze andere honden die hem storen, een fietser aan de overkant van het water, noem het maar. En vooral 's oggus vroeg, als je lekker ligt te pitten.
Ai, als ze moeten gaan graven is dat minder fijn. Kunnen ze dat bij een kater niet zo al zien voor ze beginnen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:03 schreef ElisaB het volgende:
De DA belde net; een van Fritz zijn balletjes is niet helemaal ingedaald, dus die moeten ze van wat verder opdiepen
Arme Fritz
Ah gos, dat is wel heel erg sneuquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:03 schreef ElisaB het volgende:
De DA belde net; een van Fritz zijn balletjes is niet helemaal ingedaald, dus die moeten ze van wat verder opdiepen
Arme Fritz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |