quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:13 schreef guitarist het volgende:
GAS: http://link.marktplaats.nl/283526362
Gitaristentopic #333: OP DE HELFT VAN 666T
Maar nieuw niet veel duurder...quote:
Ja, ik ook niet... ik woon nl. elders...quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:35 schreef Gitaarmat het volgende:
Hey Tele, ik ben komende zondag dus in Groningen maar zou jouw gitaar ook wel uit willen testen.. Maar ik zou niet weten waar.
checkquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:41 schreef Gitaarmat het volgende:
Zijn er hier studenten trouwens? Dribbel_ toch? Kun jij oom Windows 7 bestellen via surfspot? Of wordt dat gecontroleerd dat je het alleen zo goedkoop voor jezelf kunt bestellen.
Maar je wilde toch al lang geen LP meer? Het was toch inmiddels iets anders geworden? Of gaat het nou om die tele... Ikke niet meer snap!!!quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:38 schreef Gitaarmat het volgende:
Toch wel?Tja, dan spaar ik nog een poosje door en dan kom ik misschien wel langs als ik dichtbij geen andere opties heb want tis best duur om ff naar Leiden ofzo te komen met de trein.
Ik kan win7 bestellen als medewerker. 18 euro. Maar ik heb em al 4x op naam besteld...quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:41 schreef Gitaarmat het volgende:
Zijn er hier studenten trouwens? Dribbel_ toch? Kun jij oom Windows 7 bestellen via surfspot? Of wordt dat gecontroleerd dat je het alleen zo goedkoop voor jezelf kunt bestellen.
Nou kijk ik weet nog niet wat ik wil, elke LP speelt anders, die ik bij Tonika heb geprobeerd was geen classic maar standard 2008, die had ook een redelijk dikke hals en omdat ik een strat gewend ben speelt dat eerst best wel brak. Maar op Youtube zie ik alleen maar filmpjes met heerlijke Les Paul geluid ook filmpjes met dezelfde amp als ik, dus het geluid bevalt me sowieso maar je moet maar net eentje vinden die je lekker vindt spelen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:42 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Maar je wilde toch al lang geen LP meer? Het was toch inmiddels iets anders geworden? Of gaat het nou om die tele... Ikke niet meer snap!!!
Tsja, met die LP wil ik niet te lang wachten met op Marktplaats zetten.... Maar dat roep ik ook al weken
Oh dat gaat misschien ene beetje opvallen jah.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:42 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik kan win7 bestellen als medewerker. 18 euro. Maar ik heb em al 4x op naam besteld...
4x is helaas de max en ze zijn allemaal in gebruik hier (32b NL, 32b UK, 64b NL, 64b UK)quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:45 schreef Gitaarmat het volgende:
Oh dat gaat misschien ene beetje opvallen jah.
Tsja, hals is een kwestie van wennen, het zijn nu eenmaal andere halzen. Bespeelbaarheid is in 99% van de gevallen een kwestie van afstellen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:45 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Nou kijk ik weet nog niet wat ik wil, elke LP speelt anders, die ik bij Tonika heb geprobeerd was geen classic maar standard 2008, die had ook een redelijk dikke hals en omdat ik een strat gewend ben speelt dat eerst best wel brak. Maar op Youtube zie ik alleen maar filmpjes met heerlijke Les Paul geluid ook filmpjes met dezelfde amp als ik, dus het geluid bevalt me sowieso maar je moet maar net eentje vinden die je lekker vindt spelen.
Ja... 50s dik, 60s dun. But that's about it...quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:57 schreef Gitaarmat het volgende:
Maar er zit toch ook nog verschil in de verschillende halzen op de Les Pauls de 60s neck is smaller toch?
En waarom vind jij het van die kutgitaren? Qua gewicht?quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:58 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ja... 50s dik, 60s dun. But that's about it...
Tsja, ieder zijn geluid: Ik ben gek van het dunne, snerpende telegeluid, een LP is een beetje het meest tegenovergestelde wat je kunt hebben. En ja, ze zijn ook zwaar, maar daar komt ook een groot deel van het geluid vandaan... Maar vooral, niet mijn ding.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:59 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
En waarom vind jij het van die kutgitaren? Qua gewicht?
Ow, dat fiets je zo (2 a 3 uur)quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:58 schreef TeleluvR het volgende:
Het is trouwens maar 9 uur lopen naar Dean vanuit Grun en hij schenkt koffie!![]()
http://maps.google.nl/maps?f=d&source=s_d&saddr=groningen&daddr=damwoude&hl=nl&geocode=&mra=ls&dirflg=w&sll=53.19845,6.275025&sspn=0.199906,0.617294&ie=UTF8&ll=53.25782,6.28212&spn=0.19963,0.617294&z=11
Of je rijdt met de trein naar Veenwouden voor een micromeetquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:58 schreef TeleluvR het volgende:
Het is trouwens maar 9 uur lopen naar Dean vanuit Grun en hij schenkt koffie!![]()
http://maps.google.nl/maps?f=d&source=s_d&saddr=groningen&daddr=damwoude&hl=nl&geocode=&mra=ls&dirflg=w&sll=53.19845,6.275025&sspn=0.199906,0.617294&ie=UTF8&ll=53.25782,6.28212&spn=0.19963,0.617294&z=11
http://maps.google.nl/maps?f=d&source=s_d&saddr=groningen&daddr=damwoude&hl=nl&geocode=&mra=ls&dirflg=w&sll=53.19845,6.275025&sspn=0.199906,0.617294&ie=UTF8&ll=53.25782,6.28212&spn=0.19963,0.617294&z=11quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:09 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Of je rijdt met de trein naar Veenwouden voor een micromeet
quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:42 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Dan kan je gelijk door[wad]lopen naar Ameland voor een eilandmeet![]()
![]()
Routebeschrijving voor lopen naar Ameland
28,3 km – ca. 3 uur 53 min.
Zondag? Het wordt een steeds groter meetquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:55 schreef Svyatagor het volgende:
Ik ben binnenkort in Groningen. Misschien zelfs wel ff langs Tonika.
Nope, vrijdag.quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:08 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Zondag? Het wordt een steeds groter meet![]()
Boeie.quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:20 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Nope, vrijdag.
Ik vind het wel een toffe winkel, heb daar eindeloos een amp getest, maar 'm uiteindelijk online gekochtScheelde echt >200 euro geloof ik. Voelde me wel schuldig, maar ja.
Ja, kleine muziekwinkel in onze stad is geruïneerd omdat een grotere muziek winkel alles had voor een paar tientjes minder.quote:
Iddquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:49 schreef TeleluvR het volgende:
Ik vind Maurice enger...
Ik ben dit weekend misschien ook wel in Groningen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:08 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Zondag? Het wordt een steeds groter meet![]()
"relic" noemen ze datquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:58 schreef LeNick het volgende:
Ergens in dit topic of in een van de John Mayer topics gelezen dat er daadwerkelijk zo'n hele serie is gemaakt met gitaren waarvan het net lijkt bij sommige stukjes of de verf eraf is..
Weet iemand toevallig hoe zo'n gitaar genoemd wordt of zelfs waar ze te koop zijn? Zijn ze kwa prijs nog een beetje te doen?
Of gewoon heel veel op dat ding raggen, dan kom je er ook wel.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:05 schreef KaMo het volgende:
Anders kom je met schuurpapier ook erg ver hoor
Koop je toch gewoon mijn gitaarquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:04 schreef LeNick het volgende:
Thanx, alle 3 de antwoorden zijn bruikbaar! Nu even een NL shop zien te vinden, als ze uberhaupt betaalbaar zijnTsja, om 900¤ te dokken voor je eerste gitaar....
quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:19 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Koop je toch gewoon mijn gitaar![]()
Bind ik 'm achter m'n motor en rij ik 'm naar je toe, taadaaaaaa relic Ibanez/Crafter
Mja ik ben er wel vorozichtig mee maar het blijven gebruiksvoorwerpenquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:18 schreef allsystemshalt het volgende:
IK snap dat gerelic niet...
Als ik m'n gitaar beschadig dan wordt ik er niet bepaald vrolijk van![]()
Of erger als anderen je gitaar beschadigen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De kop of een punt (Van metal model) zijn ook vaak de klos.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mja ik ben er wel vorozichtig mee maar het blijven gebruiksvoorwerpenMeeste beschadiging in de vorm van krassen zitten aan de achterkant waar dat ding op m'n riem knalt maar dat is het dan ook wel
Welke versie?quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:41 schreef Cynic het volgende:
Brother:
Een Lil Puncher heb ik er volgens mij in.
even de bevestigingsmail erbij gepakt.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:47 schreef brother52 het volgende:
[..]
Welke versie?
Modern Vintage, Cool Vintage of Hot Lead?
Wat een engerd!quote:
Dat zal dan de Hot Lead van tegenwoordig wel zijn.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:55 schreef Cynic het volgende:
[..]
even de bevestigingsmail erbij gepakt.
Lil hot puncher staat erop.
Volgens mij waren er toen niet Zoveel versies
Alles kan.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:21 schreef Cynic het volgende:
[..]
Wat een engerd!
Volgens mij is het vrij onmogelijk om met die gitaar de elementen te vervangen, heb het in het begin even overwogen maar ik kon er maar niet achter komen hoe je bij de elementen kan.
En hij klonk ook best prima eigenlijk.
Niet alleen 's avonds. Heb het idee dat Nederland het autorijden aan het verleren is...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:20 schreef Cynic het volgende:
Er rijden 's avonds ook alleen maar meer gekken in Nederland rond trouwens....
Wel okay, kan het helaas ook niet tesen nu want op mijn huidige amp klinkt het sowieso ruk.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat zal dan de Hot Lead van tegenwoordig wel zijn.
Hoe klinkt die clean?
There always seems to be a way to fix things.quote:
Friese stemming zekerquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 01:17 schreef The_Dean het volgende:
Ik speel ook nooit normaal gitaar hoor.
Dat dus, wat een idioten zitten er tegenwoordig op de weg...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:27 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Niet alleen 's avonds. Heb het idee dat Nederland het autorijden aan het verleren is...
Emmers!quote:
Belgische weggebruikers zijn mongolen. Punt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 07:57 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dat dus, wat een idioten zitten er tegenwoordig op de weg...Maar dat krijg je ook met die vreselijke "het nieuwe rijden" campagnes
Maar mogelijk zijn Belgen nog erger, ik ben vorige week tot de conclusie gekomen dat ik nooit een goed rijdende Belg heb gezien, of ze rijden te langzaam, of ze rijden veel te hard, of zelfs allebei (het ene moment rijden ze te hard, het volgende moment veel te langzaam)
Had zondag voor het eerst sinds een half jaar weer eens mijn akoestische gitaar voorzien van nieuwe snaren, dan pas merk je weer hoeveel helderder dat klinkt
Vintage Icon v6! Die hebben ook een distressed serie! ~300 euro?quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:04 schreef LeNick het volgende:
Thanx, alle 3 de antwoorden zijn bruikbaar! Nu even een NL shop zien te vinden, als ze uberhaupt betaalbaar zijnTsja, om 900¤ te dokken voor je eerste gitaar....
Ik zit in Grunn zaterdagavond laat en zondagochtend. Vandaar... combineren heet dat en dat doe je als je voor het eerst 60 euro hebt getankt uit eigen portomonnee!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:25 schreef The_Dean het volgende:
Ik voel een Tonika meet aankomen... voor Tele is het maar een drie kwartier vanaf mijn huis, dus dat moet kunnen![]()
en hier sluit ik mij bij aan!quote:
Precies. Zelfs met een croissant in mijn bek, headbangend op Megadeth, terwijl ik mijn zonnebril probeer op te poetsen rijd ik nog inzichtelijker. En dan ben ik niet eens een topchauffeurquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:01 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Belgische weggebruikers zijn mongolen. Punt.
Ik hoop dat je beter rijdt dan je smaak voor gitaren isquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:14 schreef TeleluvR het volgende:
Ik doe geen uitspraken, ik heb geen idee hoe ik rij met krap 400 km op de teller![]()
Dit weekend gaan we dat verviervoudigen!
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:19 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik hoop dat je beter rijdt dan je smaak voor gitaren is.
Psych!.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sure 'nuff 'n Yes I Do
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
FOK!kers maken muziek.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:21 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
![]()
Een van de slechtste grappen der slechte grappen... Hulde!
Whehe thanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Nee, mijn slechtste grap was zaterdag. Kwam iemand de backstage binnen:
"Waar is Tokyo Blade?"
"In het hotel"
Ik: "Als zij daar zitten, zijn zij dan geen Tokyo Hotel?"![]()
![]()
.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:19 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik hoop dat je beter rijdt dan je smaak voor gitaren is.
Psych!.
Vertel mij watquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:57 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik zit in Grunn zaterdagavond laat en zondagochtend. Vandaar... combineren heet dat en dat doe je als je voor het eerst 60 euro hebt getankt uit eigen portomonnee!
Goed bezigquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:14 schreef TeleluvR het volgende:
Ik doe geen uitspraken, ik heb geen idee hoe ik rij met krap 400 km op de teller![]()
Dit weekend gaan we dat verviervoudigen!
Dacht ook, lekker vroemvroem doen!quote:
Voor nu wel even in ieder geval!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:10 schreef The_Dean het volgende:
Autorijden
Nog mooier dan gitaarspelen
You're weird!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:57 schreef TeleluvR het volgende:
Dat is dan wel weer goed...
Ares niet, die zit in Eindhoven of daaromtrent. Van de meesten weet ik niet eens waar ze wonen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:17 schreef The_Dean het volgende:
Nou, nogal... waar ik het van weet Gitaarmat. Brother, Cynic en ik wonen er wel in de buurt. Tele is er dan toevallig.
Rest woont ergens in de Randstad.
Volgens mij wonen er ook nog een paar in Limburg, Zeeland en ergens rond Eindhoven.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:17 schreef The_Dean het volgende:
Nou, nogal... waar ik het van weet Gitaarmat. Brother, Cynic en ik wonen er wel in de buurt. Tele is er dan toevallig.
Wees gerust, het is maar een klein Zeeuwtje.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:57 schreef TeleluvR het volgende:
Hebben we Zeeuwen in het gitaristentopic?
Geeft niet joh, je bent welkom!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:13 schreef Meursault het volgende:
Ik woon in Zeeland.
Dat klinkt als Barendrecht of Albrandswaardquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:13 schreef TeleluvR het volgende:
ik ben even onder Rotterdam geboren.
Leiden stond ook op mijn lijstje, maar mijn studie (geschiedenis en journalistiek) was op dat moment alleen in Groningen. Geen spijt van gehad, sterker nog, een permanente liefde voor het Noorden aan overgehouden.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:13 schreef TeleluvR het volgende:
Klinkt goed! Ik vond studeren in Groningen wat ver gaan, ik ben even onder Rotterdam geboren. Dus dan maar naar het pittoreske Leiden om te studeren!
Wrong!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:15 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat klinkt als Barendrecht of Albrandswaard.
.
Puttershoek!quote:
Wrong!quote:
Ik woon ook maar 50 min. Grunn.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:17 schreef The_Dean het volgende:
Geboren in Gouda en gewoond in Schoonhoven, Hoogvliet en Rotterdam (zowel 'op Zuid' als 'in Noord')quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:40 schreef The_Dean het volgende:
4 km verderop geboren, maar altijd in Damwoude [Friesland] gewoond.
Ik laat het wel weten als jullie het goed hebben... Happy guessing!quote:
Zo ben ik ook ongeveer begonnen. Daarna nog in Zwolle en Gorinchem gewoond. Nu al weer een paar jaar in Lelystad.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:40 schreef The_Dean het volgende:
Veel te duurquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:41 schreef TeleluvR het volgende:
Dean: [TK]Volkswagen Golf 1.8 55kW gl (hatchback 5 drs) LPG-G3!
Bernissequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:45 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik laat het wel weten als jullie het goed hebben... Happy guessing!
Nja, een daarvan gaat weg, maar die auto is gewoon te duur geprijsdquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:54 schreef TeleluvR het volgende:
Zeker als je al twee auto's hebt (toch?)!
Ik denk als je 1000 biedt dat hij wel hapt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:55 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nja, een daarvan gaat weg, maar die auto is gewoon te duur geprijsd
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:01 schreef TeleluvR het volgende:
Toch niet de passat?
Wij hebben hier een mooie gouden oude VW staan, lijkt op een oude passat, maar heet anders, ben het even kwijt!
Santana, dat was het:
[ afbeelding ]
Tell me about it. Die Santana is niet van mij, staat gewoon hier in de straat mooi te zijn...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:47 schreef The_Dean het volgende:
Toch wel apart hoe erg je gehecht kan raken aan een 'dood' iets
Wat moet je voor die Santana hebben?
Wou dat ik zo'n straat hadquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:48 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Tell me about it. Die Santana is niet van mij, staat gewoon hier in de straat mooi te zijn...
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:58 schreef The_Dean het volgende:
Interessanter als die straat van mij
Maar daar kom je nog wel achter.
Bij veel zuidelijker dan Spijkenisse kun je de pot opquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:45 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik laat het wel weten als jullie het goed hebben... Happy guessing!
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:12 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Bij veel zuidelijker dan Spijkenisse kun je de pot op![]()
.
Vandaag kwam er een vrachtwagen voor ons huis langs een of andere bloemist uit Damwoude.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:40 schreef The_Dean het volgende:
Dat moet Jilderda geweest zijn.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:18 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Vandaag kwam er een vrachtwagen voor ons huis langs een of andere bloemist uit Damwoude.
Ga me nu niet beledigen als Randstedeling hequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:17 schreef The_Dean het volgende:
Dat is inderdaad wel een aardig plaatsje.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:22 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ga me nu niet beledigen als Randstedeling he![]()
Ik kom uit het prachtige plaatsje Swalmen in Midden-LimburgSpeciaal voor jullie een Wiki-linkje
5km van Roermond vandaan
Dat zegt altijd iedereen die er van buitenaf naartoe komt, zelf zie ik dat nooit zoquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel een aardig plaatsje.
Ik ben er ook alleen maar doorheen gereden maar het deed me niet onaardig aan.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:27 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dat zegt altijd iedereen die er van buitenaf naartoe komt, zelf zie ik dat nooit zo
Je komt toch niet uit iets goors als Maassluis of Hellevoet ofzo he? Of, god forbid, Goeree-Overflakkee?quote:
Die laatste is zo'n kutnaam.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:35 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Je komt toch niet uit iets goors als Maassluis of Hellevoet ofzo he? Of, god forbid, Goeree-Overflakkee?.
![]()
.
De auto met het meeste onderstuur waar ik ooit in gereden heb, met een 1.4 motor wil dat ding alleen nog maar rechtdoorquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:10 schreef TeleluvR het volgende:
geen idee, heb geen verstand van geslachtsziektes, afgezien van een fikse Lupo
Maaslsuis... hebben ze wel een goede broodjeszaakquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:35 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Je komt toch niet uit iets goors als Maassluis of Hellevoet ofzo he? Of, god forbid, Goeree-Overflakkee?.
![]()
.
allsystemshalt, ik helaas niet meer.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:21 schreef Gitaarmat het volgende:
Doen er hier nog gitarist mee aan de berlin wall of sound?
Nouja, in de buurt.... Ik woon er toch nog een uur rijden vandaan hoor. Volgens mij komt er zo ongeveer niemand uit Groningen hier. Niemand die meerderjarig is in ieder gevalquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:17 schreef The_Dean het volgende:
Epi?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:37 schreef Daantke het volgende:
400 euro
Iemand een mooie Explorer kopen voor 400 euro?
Yep, dat zijn ze. In de oude serie zijn deze standaard geweest. Volgens mij hebben ze sinds een paar jaar ook burstbuckers (pro?).quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:04 schreef Gitaarmat het volgende:
Tele zitten er 490R & 498T humbuckers in jouw gitaar? Dat zijn de originele meestal toch?
Vanaf zondag bij Dean's Guitar's 'R' us...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:14 schreef Gitaarmat het volgende:
Zit er in het noorden ook een winkel gespecialiseerd in Gibson gitaren?
Die vintage dingen zijn best prima wat je voor het geld krijgt :yquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:10 schreef acidd91 het volgende:
Ik heb een leuke Vintage Les Paul gezien.. het merk vintage, dus geen 30 jaren oud ding;) Iemand ervaringen mee qua kwaliteit enzo?
Misschien wel een;quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:02 schreef Cynic het volgende:
Oeh! Wat zou er in dat pakje moeten zitten?
Da's een vent, of niet?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:11 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Misschien wel een;
[ afbeelding ]
HM misschien zie ik een nieuwe carrière voor jequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:13 schreef Cynic het volgende:
[..]
Da's een vent, of niet?
Ik zou temninste net zo'n foto kunnen maken
Da's tenminste iets dat een keer wat geld oplevert. Dat muziekgebeuren is allemaal leuk en aardig hoor, maar uiteindelijk wordt dat toch nooit wat.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:16 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
HM misschien zie ik een nieuwe carrière voor je![]()
Give your cash to pimp daddy biatch!
Doe mij daar een stuk of vijf van.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:28 schreef allsystemshalt het volgende:
[ afbeelding ]
Dit lijk er meer op toch![]()
Je kan ook gewoon moed houden in je muziek.
Het beste kan je nog producer worden doe zoals Stock, Aitken & Waterman.
Raap no no's bij elkaar laat sesiemuziekanten er muziek bij maken huur wat figuren voor een videoclip en let the cash flow BRO!
![]()
[ afbeelding ]
Beter die dan die aanbieding van de Aldiquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:44 schreef Mandarijntjee het volgende:
Mensen wat vinden jullie van deze aanbieding bij de Lidl?
http://www.lidl.nl/cps/rd(...)s.xsl/index_8194.htm
Ik heb misschien 3 keer in mijn leven een gitaar in mijn handen gehad. En wil nu eigenlijk wel beginnen met gitaar spelen. Is dit geschikte gitaar om mee te starten?
Voor ietsje meer heb je een Epi Les Paul... twijfel twijfelquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:32 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Die vintage dingen zijn best prima wat je voor het geld krijgt :y
Ik vond ze beter dan die Epiphones eigenlijkquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:35 schreef acidd91 het volgende:
[..]
Voor ietsje meer heb je een Epi Les Paul... twijfel twijfel
Heb 'm ook gezien ja!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:44 schreef Mandarijntjee het volgende:
Mensen wat vinden jullie van deze aanbieding bij de Lidl?
http://www.lidl.nl/cps/rd(...)s.xsl/index_8194.htm
Ik heb misschien 3 keer in mijn leven een gitaar in mijn handen gehad. En wil nu eigenlijk wel beginnen met gitaar spelen. Is dit geschikte gitaar om mee te starten?
Dat wel, maar ach, die zijn eenvoudig te vervangen hequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:43 schreef Dribbel_ het volgende:
Gewoon liever bij die beginnerssetjes wegblijven, die versterkers die daarbij zitten zijn ronduit kut
Waarom zou je voor iets betalen wat je toch wil vervangenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:47 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dat wel, maar ach, die zijn eenvoudig te vervangen he
Omdat 199 euro voor een Yamaha Pacifica met een ander labeltje niet al teveel geld isquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Waarom zou je voor iets betalen wat je toch wil vervangen
Ik ken een winkel die bewust Epiphone ingruild heeft voor Vintage omdat ze die in kwaliteit beter vonden. En vaak nog goedkoper ook.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:35 schreef acidd91 het volgende:
[..]
Voor ietsje meer heb je een Epi Les Paul... twijfel twijfel
En wie zegt dat het om een pacifica gaat en niet een goedkope look-a-like met crappy hardware en multiplex hout. Staat dat nog ergens of is dat een blinde aanname afgaande op een plaatje ?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:48 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Omdat 199 euro voor een Yamaha Pacifica met een ander labeltje niet al teveel geld is
Ik ga uit van het keyboard dat ze ook bij de Lidl hebbenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:52 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En wie zegt dat het om een pacifica gaat en niet een goedkope look-a-like met crappy hardware en multiplex hout. Staat dat nog ergens of is dat een blinde aanname afgaande op een plaatje ?
Maar eerlijk gezegd: hoeveel service heb je nodig aan een gitaar? Als je een gitaar 2e hands koopt heb je dat natuurlijk ook nietquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:53 schreef The_Dean het volgende:
En verder, wat denk je dat de Lidl voor service/onderhoud aan je gitaar kan doen?
Nee ok, en voor mij maakt dat ook niks uit...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:00 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Maar eerlijk gezegd: hoeveel service heb je nodig aan een gitaar? Als je een gitaar 2e hands koopt heb je dat natuurlijk ook nietEn je kunt er natuurlijk voor onderhoud wel gewoon mee naar een lokale muziekzaak. Mijn Jackson heb ik toen nieuw gekocht, maar daarna ben ik nooit meer in die zaak geweest.
Ik ookquote:
Ik ookquote:
Had ik toch liever die klok...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:22 schreef -Menn0- het volgende:
Kreeg een mailtje of ik m'n Ibanez wilde ruilen tegen dit:
[ afbeelding ]
Is niet echt mijn ding...
Ja, zelfs de meest lelijke klok is mooier dan die headstockquote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:27 schreef -Menn0- het volgende:
Klok ?![]()
Opzich vind em wel vet, alleen die headstock......
Iemand?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:57 schreef KaMo het volgende:
http://www.mainmusic.nl/n(...)maple_fretboard.html
Is dit wat?
Waarom wil je een maple neck per se ?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:39 schreef KaMo het volgende:
[..]
Iemand?
of andere tips voor voordelige maple stratnecks?
Vind ik mooi, en over het algemeen lekkerder spelenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Waarom wil je een maple neck per se ?
pfff, niks mis met die headstock, heel practisch om ogen uit te prikken van vervelende fansquote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:37 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja, zelfs de meest lelijke klok is mooier dan die headstock
Kun je beter hier vragen: Bassistentopic #12quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:39 schreef Silver_Shark het volgende:
weet iemand leuke nummers om met beginnend bass te beginnen
ben nu bezig met Red hot chili peppers - Otherside
en
seven nation army - white stripes.
Wij hebben geen vervelende fans. Hoogstens fans die te lang wachten met het aanschaffen van onze spullenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 06:28 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
pfff, niks mis met die headstock, heel practisch om ogen uit te prikken van vervelende fans
Ik ookquote:
200 gitaristen die allemaal het hardste willen staan omdat ze zihczelf anders niet goed horenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:51 schreef Metalfreak het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)30_gitaristen__.html
Nou, wie gaat nog?
Ik zou, maar gaat niet door...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:51 schreef Metalfreak het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)30_gitaristen__.html
Nou, wie gaat nog?
Dan zal het wel goed zijn.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:03 schreef Witchfynder het volgende:
Hey Tele, ik had gister nog een plaatsnaam genoemd, maar je hebt niet gezegd of het goed of fout was.
Volgens mij had ik gezegd dat ik het wel zou laten weten als het goed zou zijn. You do the maths...quote:
Damn it. Geef eens een hint! Is het nog Zuid-Holland?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:45 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Volgens mij had ik gezegd dat ik het wel zou laten weten als het goed zou zijn. You do the maths...
Aha! Hmm... Dirksland?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:50 schreef TeleluvR het volgende:
Ja hoor eens, daar hebben we het over gehad... wat mij betreft is de discussie wel klaar nu
We have a winner. Ik heb nooit gezegd dat ik er trots op was (Dirkslandquote:
Dus toch Goeree-Overflakkee.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:57 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
We have a winner. Ik heb nooit gezegd dat ik er trots op was (Dirksland), maar helaas moest ik geboren worden in het ziekenhuis vanwege kleine complicaties. Verder 18 jaar doorgebracht in Middelharnis, tsja, ik had geen keus, mijn ouders woonden daar!
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:57 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
We have a winner. Ik heb nooit gezegd dat ik er trots op was (Dirksland), maar helaas moest ik geboren worden in het ziekenhuis vanwege kleine complicaties. Verder 18 jaar doorgebracht in Middelharnis, tsja, ik had geen keus, mijn ouders woonden daar!
Ik heb nergens gezegd dat het niet zo wasquote:
quote:Requiem
Te Middelharnis is een kind verdronken,
Sober berichtje in het avondblad:
onder een hooiberg die had vlam gevat
en naast een zolderschuit, die was gezonken.
Zes dagen heeft het in mij nageklonken.
Op het kantoor vroeg men: zeg, heb je wat?
Ik werkte door, maar steeds weer hoorde ik dat:
te Middelharnis is een kind verdronken.
En kranten waaien weg en zijn verouderd,
de dagen korten, nachten worden kouder,
maar over 't water komt zijn kleine stem.
te Middelharnis, denk ik, 'k denk aan hem
en bed zijn hoofdje tussen hart en schouder,
en zing voor hem dit lichte requiem.
Dat zeggen ze allemaal..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:20 schreef TeleluvR het volgende:
Ik praat gelukkig volstrekt zonder accent... Boeren
Ik zou zeggen, kom een keer op de koffie!quote:
Zo, volgende Gitaarmeet is ook al geplandquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:25 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, kom een keer op de koffie!
Hoor je in zeeland ook veel hoor, gevrogenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:19 schreef Witchfynder het volgende:
Eén van mijn Goereese klasgenoten zei soms best aparte dialectische dingen, zoals "Heb je het hem al gevrogen?" ipv 'gevraagd'. Best apart, want het is niet echt Zuid-Hollands en volgens mij ook geen Zeeuws.
Hier rondom Rotterdam zeggen we soms wel dingen als 'georven' ipv 'geërfd' of "omgerolen" ipv "omgeruild". De bekendste is misschien nog wel "ik voer" ipv "ik vaarde", maar volgens de Van Dale is het ook wel correct Nederlands..
Hier niet. Maar Middelburg en Vlissingen zijn dan ook wel de wat meer "normale" "steden".quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:55 schreef KaMo het volgende:
[..]
Hoor je in zeeland ook veel hoor, gevrogen![]()
Joran van der Sloot toevallig?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:19 schreef Witchfynder het volgende:
Eén van mijn Goereese klasgenoten zei soms best aparte dialectische dingen, zoals "Heb je het hem al gevrogen?" ipv 'gevraagd'. Best apart, want het is niet echt Zuid-Hollands en volgens mij ook geen Zeeuws.
Hier rondom Rotterdam zeggen we soms wel dingen als 'georven' ipv 'geërfd' of "omgerolen" ipv "omgeruild". De bekendste is misschien nog wel "ik voer" ipv "ik vaarde", maar volgens de Van Dale is het ook wel correct Nederlands..
Gelukkig valt het in Hulst wel mee, onze wereldstadquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:59 schreef Meursault het volgende:
[..]
Hier niet. Maar Middelburg en Vlissingen zijn dan ook wel de wat meer "normale" "steden".
Ik moet zeggen dat ik voorlopig mijn buik wel vol heb van Leiden... Moet jij nergens voor ingeënt worden? Kunnen we een minimeet doen op mijn werkquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:51 schreef TeleluvR het volgende:
Beter in Leiden dan in zo'n uithoek van het land!
Ik heb het over de mooie dialectische waarde van Zuidelijk Holland en jij begint over die teringlijerquote:
Inenten gebeurt hier op mijn werkquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:12 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik voorlopig mijn buik wel vol heb van Leiden... Moet jij nergens voor ingeënt worden? Kunnen we een minimeet doen op mijn werk.
Had ik nu maar gezwogenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:13 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik heb het over de mooie dialectische waarde van Zuidelijk Holland en jij begint over die teringlijer
Ik post hier één van de mooiste sonnetten uit de Nederlandse taalgeschiedenis en iedereen begint te bakkeleien over dialecten.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:13 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik heb het over de mooie dialectische waarde van Zuidelijk Holland en jij begint over die teringlijer
Wat een keus, daar versla ik helemaal inquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:55 schreef TeleluvR het volgende:
http://tweakers.net/pricewatch/cat/794/toestel-abonnementen.html ?
Ik vind dit een fijn dingetje.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:42 schreef The_Dean het volgende:
Ik moet een nieuwe abo, iemand daar hier verstand van? Zoek me kapot
Wat ik wil:
Nieuw [simpel] mobieltje: bellen/sms. Eventueel camera, maar wel graag bluetooth of USB.
Nummerbehoud
100-150 belminuten
Goedkoop
Internet/games/muziek/radio/tv/navigatie heb ik allemaal niet nodig. Als het er toevallig op zit, prima, maar dat zijn vaak van die dure boordcomputers en dat hoef ik niet
Operator maakt me niet zoveel uit, in Friesland hebben inmiddels de meeste wel bereik
Heb al een iPod, dus al die muziekdingen is niet nodig... alleen mogelijkheid voor mp3 beltonen is wel leuk, maar dat hebben ze tegenwoordig eigenlijk allemaal wel...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:02 schreef Meursault het volgende:
[..]
Ik vind dit een fijn dingetje.
[ afbeelding ]
Nokia 5310 Xpress music.
Goed overzichtelijk menu. Normale toetsen, geen klap of schuif geval. Bluetooth, USB en mini-jack(!).
Heeft een Mp3 speler en radio. 30 MB intern geheugen + 2 gig memorykaartje (standaard) erbij. 2 megapixel camera.
En hij is goed betaalbaar.
Ik heb 'm zelf ook.
Je zit toch niet in hetzelfde gebouw als ik he?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:14 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Inenten gebeurt hier op mijn werk
Maar hoezo de buik vol van Leiden?
LUMC, wanneer kom je op de koffie?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:14 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Je zit toch niet in hetzelfde gebouw als ik he?![]()
.
Nou ja, niet per se door Leiden op zich hoor, Leiden is prima, maar gewoon door de associatie met die project, deze klant, het reizen in de spits van en naar... Hoop frustratie. Als ik hier een maand of twee weg ben vind ik Leiden vast wel weer lief
.
Nee, ik zit bij jullie goede vrienden van de GGD. Er lopen wel roedels collega's van mij rond bij het LUMC, oa om Officecursussen te geven.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:34 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
LUMC, wanneer kom je op de koffie?
Of zit jij echt in het poortgebouw?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sure 'nuff 'n Yes I Do
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
FOK!kers maken muziek.
Is leuk joh, lekker klussen in Office 2007quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:01 schreef TeleluvR het volgende:
Nee, godzijdank niet!
HTC FTW!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:25 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik zou in elk geval voor Nokia gaan
High Tech Campusquote:
Koop je zelf eenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:26 schreef TeleluvR het volgende:
Ik wil ook als de donder over op 24". Maar goed, geld en onderzoek... da's geen combinatie!
Van mijn salaris, ik ben me daar gek!quote:
14"??? Arbotechnisch gezien mag dat toch niet eens meerquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:20 schreef TeleluvR het volgende:
Hier is er nog geen sprake van een upgrade van office, godzijdank, 2003 is prima. Van de week kregen we eindelijk XP SP3. Nu nog een nieuwe monitor (14")
Is dat zo?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:45 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
14"??? Arbotechnisch gezien mag dat toch niet eens meer
Dat mag al jaren niet meer. 17" is de norm volgens mij.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:46 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Is dat zo?
De arbo heb je niet zoveel aan, is mijn ervaring.
Ik ben toch benieuwd waar die wijsheid vandaan komt, want er werken hier nog massa's mensen op 14/15"quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:56 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat mag al jaren niet meer. 17" is de norm volgens mij.
Ik zie net dat het tussen de 14 en 21" ligt.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:57 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik ben toch benieuwd waar die wijsheid vandaan komt, want er werken hier nog massa's mensen op 14/15"
Hmmm, ja, ik dacht dat het minimum voor TFT dus 15" was... Maar correct me if I'm wrong.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:00 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik zie net dat het tussen de 14 en 21" ligt.
De 17" norm komt nog uit de tijd van crt schermen.
Geniet gewoon van de stad zelf! Het is echt een prachtige stad met een geweldige sfeer en zeer indrukwekkende historie. De Kurfürstendamm is de grootste winkelstraat voor zover ik weet, maar gitaarwinkels bijv. heb ik toen niet gevondenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:22 schreef Gitaarmat het volgende:
Iemand nog aanraders om heen te gaan winkels ofzo in Berlijn? Waarschijnlijk ga ik wel mee met de Wall of Sound.
Wie had dat nou verwachtquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:29 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ow ja: het curryworstenmuseum is een afrader
Nou, 17"monitoren bestellen is al een crime geworden. Je begint bij 19" ws tegenwoordig. Geeft niet verderquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:56 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat mag al jaren niet meer. 17" is de norm volgens mij.
Ja, dat bestaat sinds deze zomerquote:
Nee hoor, van HP zijn nog gewoon 17" monitoren standaard leverbaar. En ja in 4:3 formaat, geen breedbeeldquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:38 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nou, 17"monitoren bestellen is al een crime geworden. Je begint bij 19" ws tegenwoordig. Geeft niet verder.
Check, wel erg leuk die medewerkers licenties!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:39 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik kan nu ook win7 bestellen voor 18 euries.
hoeveel kan je er bestellen?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:39 schreef Gitaarmat het volgende:
Hoe?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:39 schreef Gitaarmat het volgende:
Denk het niet, onderwijsinstanties hebben meestal alleen zo'n voordeel. Heb zelf wel een geldige VLK-code voor Enterprise, werkt perfect. Maar helaas mag ik die niet doorgevenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:51 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
hoeveel kan je er bestellen?
edit: zou Getronics ook zoiets hebben? wil graag over naar windows 7 voo rme nieuwe PC, maar wil er geen berg muntjes voor betalen...
Maar als je nog op school zit/studeert of zo, informeer dan ook maar eens eerst bij je school of je via Surfspot Office kan kopen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:55 schreef Meursault het volgende:
[..]
Hoe?![]()
en ook:
Weet iemand toevallig of Office voor studenten goedkoper is en hoe/waar je dat kan krijgen? Ik had een keer zoiets gehoord, maar weet er verder niets van..
Ja, heel goedkoop via surfspot.nl volgens een leraar informatica van mij voor 20 euro alles.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:55 schreef Meursault het volgende:
[..]
Hoe?![]()
en ook:
Weet iemand toevallig of Office voor studenten goedkoper is en hoe/waar je dat kan krijgen? Ik had een keer zoiets gehoord, maar weet er verder niets van..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |