Voor nu wel even in ieder geval!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:10 schreef The_Dean het volgende:
Autorijden
Nog mooier dan gitaarspelen
You're weird!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:57 schreef TeleluvR het volgende:
Dat is dan wel weer goed...
Ares niet, die zit in Eindhoven of daaromtrent. Van de meesten weet ik niet eens waar ze wonen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:17 schreef The_Dean het volgende:
Nou, nogal... waar ik het van weet Gitaarmat. Brother, Cynic en ik wonen er wel in de buurt. Tele is er dan toevallig.
Rest woont ergens in de Randstad.
Volgens mij wonen er ook nog een paar in Limburg, Zeeland en ergens rond Eindhoven.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:17 schreef The_Dean het volgende:
Nou, nogal... waar ik het van weet Gitaarmat. Brother, Cynic en ik wonen er wel in de buurt. Tele is er dan toevallig.
Wees gerust, het is maar een klein Zeeuwtje.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:57 schreef TeleluvR het volgende:
Hebben we Zeeuwen in het gitaristentopic?
Geeft niet joh, je bent welkom!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:13 schreef Meursault het volgende:
Ik woon in Zeeland.
Dat klinkt als Barendrecht of Albrandswaardquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:13 schreef TeleluvR het volgende:
ik ben even onder Rotterdam geboren.
Leiden stond ook op mijn lijstje, maar mijn studie (geschiedenis en journalistiek) was op dat moment alleen in Groningen. Geen spijt van gehad, sterker nog, een permanente liefde voor het Noorden aan overgehouden.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:13 schreef TeleluvR het volgende:
Klinkt goed! Ik vond studeren in Groningen wat ver gaan, ik ben even onder Rotterdam geboren. Dus dan maar naar het pittoreske Leiden om te studeren!
Wrong!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:15 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat klinkt als Barendrecht of Albrandswaard.
.
Puttershoek!quote:
Wrong!quote:
Ik woon ook maar 50 min. Grunn.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:17 schreef The_Dean het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |