Had ik nu maar gezwogenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:13 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik heb het over de mooie dialectische waarde van Zuidelijk Holland en jij begint over die teringlijer
Ik post hier één van de mooiste sonnetten uit de Nederlandse taalgeschiedenis en iedereen begint te bakkeleien over dialecten.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:13 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik heb het over de mooie dialectische waarde van Zuidelijk Holland en jij begint over die teringlijer
Wat een keus, daar versla ik helemaal inquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:55 schreef TeleluvR het volgende:
http://tweakers.net/pricewatch/cat/794/toestel-abonnementen.html ?
Ik vind dit een fijn dingetje.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:42 schreef The_Dean het volgende:
Ik moet een nieuwe abo, iemand daar hier verstand van? Zoek me kapot
Wat ik wil:
Nieuw [simpel] mobieltje: bellen/sms. Eventueel camera, maar wel graag bluetooth of USB.
Nummerbehoud
100-150 belminuten
Goedkoop
Internet/games/muziek/radio/tv/navigatie heb ik allemaal niet nodig. Als het er toevallig op zit, prima, maar dat zijn vaak van die dure boordcomputers en dat hoef ik niet
Operator maakt me niet zoveel uit, in Friesland hebben inmiddels de meeste wel bereik
Heb al een iPod, dus al die muziekdingen is niet nodig... alleen mogelijkheid voor mp3 beltonen is wel leuk, maar dat hebben ze tegenwoordig eigenlijk allemaal wel...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:02 schreef Meursault het volgende:
[..]
Ik vind dit een fijn dingetje.
[ afbeelding ]
Nokia 5310 Xpress music.
Goed overzichtelijk menu. Normale toetsen, geen klap of schuif geval. Bluetooth, USB en mini-jack(!).
Heeft een Mp3 speler en radio. 30 MB intern geheugen + 2 gig memorykaartje (standaard) erbij. 2 megapixel camera.
En hij is goed betaalbaar.
Ik heb 'm zelf ook.
Je zit toch niet in hetzelfde gebouw als ik he?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:14 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Inenten gebeurt hier op mijn werk
Maar hoezo de buik vol van Leiden?
LUMC, wanneer kom je op de koffie?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:14 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Je zit toch niet in hetzelfde gebouw als ik he?![]()
.
Nou ja, niet per se door Leiden op zich hoor, Leiden is prima, maar gewoon door de associatie met die project, deze klant, het reizen in de spits van en naar... Hoop frustratie. Als ik hier een maand of twee weg ben vind ik Leiden vast wel weer lief
.
Nee, ik zit bij jullie goede vrienden van de GGD. Er lopen wel roedels collega's van mij rond bij het LUMC, oa om Officecursussen te geven.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:34 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
LUMC, wanneer kom je op de koffie?
Of zit jij echt in het poortgebouw?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sure 'nuff 'n Yes I Do
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
FOK!kers maken muziek.
Is leuk joh, lekker klussen in Office 2007quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:01 schreef TeleluvR het volgende:
Nee, godzijdank niet!
HTC FTW!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:25 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik zou in elk geval voor Nokia gaan
High Tech Campusquote:
Koop je zelf eenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:26 schreef TeleluvR het volgende:
Ik wil ook als de donder over op 24". Maar goed, geld en onderzoek... da's geen combinatie!
Van mijn salaris, ik ben me daar gek!quote:
14"??? Arbotechnisch gezien mag dat toch niet eens meerquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:20 schreef TeleluvR het volgende:
Hier is er nog geen sprake van een upgrade van office, godzijdank, 2003 is prima. Van de week kregen we eindelijk XP SP3. Nu nog een nieuwe monitor (14")
Is dat zo?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:45 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
14"??? Arbotechnisch gezien mag dat toch niet eens meer
Dat mag al jaren niet meer. 17" is de norm volgens mij.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:46 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Is dat zo?
De arbo heb je niet zoveel aan, is mijn ervaring.
Ik ben toch benieuwd waar die wijsheid vandaan komt, want er werken hier nog massa's mensen op 14/15"quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:56 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat mag al jaren niet meer. 17" is de norm volgens mij.
Ik zie net dat het tussen de 14 en 21" ligt.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:57 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik ben toch benieuwd waar die wijsheid vandaan komt, want er werken hier nog massa's mensen op 14/15"
Hmmm, ja, ik dacht dat het minimum voor TFT dus 15" was... Maar correct me if I'm wrong.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:00 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik zie net dat het tussen de 14 en 21" ligt.
De 17" norm komt nog uit de tijd van crt schermen.
Geniet gewoon van de stad zelf! Het is echt een prachtige stad met een geweldige sfeer en zeer indrukwekkende historie. De Kurfürstendamm is de grootste winkelstraat voor zover ik weet, maar gitaarwinkels bijv. heb ik toen niet gevondenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:22 schreef Gitaarmat het volgende:
Iemand nog aanraders om heen te gaan winkels ofzo in Berlijn? Waarschijnlijk ga ik wel mee met de Wall of Sound.
Wie had dat nou verwachtquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:29 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ow ja: het curryworstenmuseum is een afrader
Nou, 17"monitoren bestellen is al een crime geworden. Je begint bij 19" ws tegenwoordig. Geeft niet verderquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:56 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat mag al jaren niet meer. 17" is de norm volgens mij.
Ja, dat bestaat sinds deze zomerquote:
Nee hoor, van HP zijn nog gewoon 17" monitoren standaard leverbaar. En ja in 4:3 formaat, geen breedbeeldquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:38 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nou, 17"monitoren bestellen is al een crime geworden. Je begint bij 19" ws tegenwoordig. Geeft niet verder.
Check, wel erg leuk die medewerkers licenties!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:39 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik kan nu ook win7 bestellen voor 18 euries.
hoeveel kan je er bestellen?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:39 schreef Gitaarmat het volgende:
Hoe?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:39 schreef Gitaarmat het volgende:
Denk het niet, onderwijsinstanties hebben meestal alleen zo'n voordeel. Heb zelf wel een geldige VLK-code voor Enterprise, werkt perfect. Maar helaas mag ik die niet doorgevenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:51 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
hoeveel kan je er bestellen?
edit: zou Getronics ook zoiets hebben? wil graag over naar windows 7 voo rme nieuwe PC, maar wil er geen berg muntjes voor betalen...
Maar als je nog op school zit/studeert of zo, informeer dan ook maar eens eerst bij je school of je via Surfspot Office kan kopen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:55 schreef Meursault het volgende:
[..]
Hoe?![]()
en ook:
Weet iemand toevallig of Office voor studenten goedkoper is en hoe/waar je dat kan krijgen? Ik had een keer zoiets gehoord, maar weet er verder niets van..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |