quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:13 schreef guitarist het volgende:
GAS: http://link.marktplaats.nl/283526362
Gitaristentopic #333: OP DE HELFT VAN 666T
Maar nieuw niet veel duurder...quote:
Ja, ik ook niet... ik woon nl. elders...quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:35 schreef Gitaarmat het volgende:
Hey Tele, ik ben komende zondag dus in Groningen maar zou jouw gitaar ook wel uit willen testen.. Maar ik zou niet weten waar.
checkquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:41 schreef Gitaarmat het volgende:
Zijn er hier studenten trouwens? Dribbel_ toch? Kun jij oom Windows 7 bestellen via surfspot? Of wordt dat gecontroleerd dat je het alleen zo goedkoop voor jezelf kunt bestellen.
Maar je wilde toch al lang geen LP meer? Het was toch inmiddels iets anders geworden? Of gaat het nou om die tele... Ikke niet meer snap!!!quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:38 schreef Gitaarmat het volgende:
Toch wel?Tja, dan spaar ik nog een poosje door en dan kom ik misschien wel langs als ik dichtbij geen andere opties heb want tis best duur om ff naar Leiden ofzo te komen met de trein.
Ik kan win7 bestellen als medewerker. 18 euro. Maar ik heb em al 4x op naam besteld...quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:41 schreef Gitaarmat het volgende:
Zijn er hier studenten trouwens? Dribbel_ toch? Kun jij oom Windows 7 bestellen via surfspot? Of wordt dat gecontroleerd dat je het alleen zo goedkoop voor jezelf kunt bestellen.
Nou kijk ik weet nog niet wat ik wil, elke LP speelt anders, die ik bij Tonika heb geprobeerd was geen classic maar standard 2008, die had ook een redelijk dikke hals en omdat ik een strat gewend ben speelt dat eerst best wel brak. Maar op Youtube zie ik alleen maar filmpjes met heerlijke Les Paul geluid ook filmpjes met dezelfde amp als ik, dus het geluid bevalt me sowieso maar je moet maar net eentje vinden die je lekker vindt spelen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:42 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Maar je wilde toch al lang geen LP meer? Het was toch inmiddels iets anders geworden? Of gaat het nou om die tele... Ikke niet meer snap!!!
Tsja, met die LP wil ik niet te lang wachten met op Marktplaats zetten.... Maar dat roep ik ook al weken
Oh dat gaat misschien ene beetje opvallen jah.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:42 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik kan win7 bestellen als medewerker. 18 euro. Maar ik heb em al 4x op naam besteld...
4x is helaas de max en ze zijn allemaal in gebruik hier (32b NL, 32b UK, 64b NL, 64b UK)quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:45 schreef Gitaarmat het volgende:
Oh dat gaat misschien ene beetje opvallen jah.
Tsja, hals is een kwestie van wennen, het zijn nu eenmaal andere halzen. Bespeelbaarheid is in 99% van de gevallen een kwestie van afstellen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:45 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Nou kijk ik weet nog niet wat ik wil, elke LP speelt anders, die ik bij Tonika heb geprobeerd was geen classic maar standard 2008, die had ook een redelijk dikke hals en omdat ik een strat gewend ben speelt dat eerst best wel brak. Maar op Youtube zie ik alleen maar filmpjes met heerlijke Les Paul geluid ook filmpjes met dezelfde amp als ik, dus het geluid bevalt me sowieso maar je moet maar net eentje vinden die je lekker vindt spelen.
Ja... 50s dik, 60s dun. But that's about it...quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:57 schreef Gitaarmat het volgende:
Maar er zit toch ook nog verschil in de verschillende halzen op de Les Pauls de 60s neck is smaller toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |