Absurdistische televisiequote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:45 schreef Peter6000 het volgende:
Die mediastilte begint absurde vormen aan te nemen.
Het begint over 3 dagen, en je hoort er niets van.
Er is nog geen site online, en op de site van Vlemmix zelf is ook nog steeds niets te zien.
Mochten ze nog hopen op aandacht in programma's als ShowNieuws, BLVD en DWDD dan zullen ze daar toch grote haast mee moeten maken, aangezien morgenavond de week alweer voorbij is.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:10 schreef Stefan het volgende:
Eerst maar eens het persbericht afwachten, vind je ook niet?
Misschien vinden ze dat media-aandacht geen prioriteit heeft, en verwachten ze dat de mensen vanzelf gaan kijken als het begint.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mochten ze nog hopen op aandacht in programma's als ShowNieuws, BLVD en DWDD dan zullen ze daar toch grote haast mee moeten maken, aangezien morgenavond de week alweer voorbij is.
Was het maar zo.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zondag blijkt 't een 1november-grap te zijn geweest van Mera, Dottey, Dementor en Stefan.=
Nee, is voor mij toch maar 20 minuten rijden. En anders kunnen we gewoon ff bij Johan op bezoek toch?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:10 schreef Stefan het volgende:
Eerst maar eens het persbericht afwachten, vind je ook niet?
Je kan veel over vlemmix zeggen, maar zijn media-exposure heeft hij meestal wel op ordequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:22 schreef Gert het volgende:
Ik denk niet dat Jaap z'n kruit gaat verschieten aan een project waarbij zelfs de basisvoorwaarden voor het maken van een programma niet aanwezig lijken te zijn (professionele regie, professioneel gebroadcast beeld&geluid). En dan heb ik het nog niet over een financiële vergoeding, een decor, bereidwillige gasten, media-exposure etc.
Nu dus niet.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je kan veel over vlemmix zeggen, maar zijn media-exposure heeft hij meestal wel op orde
Het is stream die een tijdje gaat uitzenden, je hoeft niet perse momentum te hebben bij de opstart. Dit is weer 't andere uitserste, maar je snapt m'n puntquote:
Mwoah, ben ik het niet mee eens. Een goed begin is het halve werk en als je al in beginsel je exposure niet op orde hebt, begin je met een achterstand.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het is stream die een tijdje gaat uitzenden, je hoeft niet perse momentum te hebben bij de opstart. Dit is weer 't andere uitserste, maar je snapt m'n punt.
Ik wil gewoon weten hoelaat het zondag begint, en ik wil alvast rondkijken op de site.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het is stream die een tijdje gaat uitzenden, je hoeft niet perse momentum te hebben bij de opstart. Dit is weer 't andere uitserste, maar je snapt m'n punt.
Is zo Peter, ik ook.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:33 schreef Peter6000 het volgende:
Ik wil gewoon weten hoelaat het zondag begint, en ik wil alvast rondkijken op de site.
Jawel, dat snap ikquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat verwacht je op zo'n site te zien dan?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:33 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik wil gewoon weten hoelaat het zondag begint, en ik wil alvast rondkijken op de site.
Welke programma`s er komen (beschrijving daarvan), en informatie over de zender.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wat verwacht je op zo'n site te zien dan?
Huh? Alle programma's waren toch al klaar, volgens Johan?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:00 schreef Gert het volgende:
Er ligt van alles op de plank, en er zijn allerlei plannen, maar het is ook duur en er zijn sponsors nodig. Een beetje hetzelfde liedje als wat er bij TBO klonk.
Die gedachte kwam vanmorgen ook in me op.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:00 schreef Gert het volgende:
En dus ook niet of die écht wel doorgaat op 1 november.
Brood, pindakaas, vlokken?quote:
Dan ben ik wel heel benieuwd naar wat jij op zo'n site verwacht te zien.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wat verwacht je op zo'n site te zien dan?
En in iedergeval is dit sub-forum er al.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:15 schreef tuinfluiter het volgende:
Vlemmix tegen FOK!:
de laatste loodjes voor de kickoff van Studio Vlemmix.
"Alle programma's zijn klaar, zoals een
talkshow met Jaap,
een kinderprogramma,
een showbizrubriek voor Marijke Sterreporter
en zelfs een vleugje erotiek zal niet ontbreken", aldus Johan.
Studio Vlemmix zal 24 uur per dag live te zien zijn, start zondag 1 november
Ik zou het inside nieuws wel missen. Zoals ik begreep gaat Cc er ook niet heen. Houden we Dotty en Mera over?quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:41 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Heb je wel zin om mee te helpen?
Ja .quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:27 schreef Disana het volgende:
Ik zou het inside nieuws wel missen. Zoals ik begreep gaat Cc er ook niet heen. Houden we Dotty en Mera over?
Maar je gaat toch wel SV's schrijven? Dat is te zeggen, áls er wat te schrijven valt.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zou het inside nieuws wel missen. Zoals ik begreep gaat Cc er ook niet heen. Houden we Dotty en Mera over?
Da's ook het enige concrete ja.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:14 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
En in iedergeval is dit sub-forum er al.
Ja, maar er wordt nog gewerkt aan de streams.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Huh? Alle programma's waren toch al klaar, volgens Johan?
Dat hangt er echt vanaf of het gebodene verteerbaar is. Er ís een ondergrens aan wat een mens aankan... misschien scheld ik wel alleen maar een week in de COS en zie je me dan niet meerquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar je gaat toch wel SV's schrijven? Dat is te zeggen, áls er wat te schrijven valt.
sterker nog...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:17 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja, maar er wordt nog gewerkt aan de streams.
Je kunt het hiermee vergelijken: De schaatsbaan is er, de schaatsen zijn geslepen, de pannen zitten vol erwtensoep, er is publiek en er zijn sterren als Van Benthum en Johan Olaf Koss overgekomen, alleen op dit moment vriest het nog niet en ligt er nog geen ijs.
Zonder streams geen programma's en zonder programma's geen sponsor.
Denk je nou echt dat men daar zo lang aan moet sleutelen?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:17 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja, maar er wordt nog gewerkt aan de streams.
Je kunt het hiermee vergelijken: De schaatsbaan is er, de schaatsen zijn geslepen, de pannen zitten vol erwtensoep, er is publiek en er zijn sterren als Van Benthum en Johan Olaf Koss overgekomen, alleen op dit moment vriest het nog niet en ligt er nog geen ijs.
Zonder streams geen programma's en zonder programma's geen sponsor.
Dat heeft ie wel. Heeft ie ook bevestigd. Vrijwilligers moeten nu de boel opstarten, met sponsors kunnen er straks ook mensen betaald gaan worden.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:59 schreef FANN het volgende:
misschien heeft Flemmy helemaal geen sponsors nodig of vrijwilligers?
Tuurlijk niet hè.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:20 schreef Dementor het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat men daar zo lang aan moet sleutelen?
Volgens mij komt ie nooit klaarquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:20 schreef Gert het volgende:
Het lijkt me echt stug dat de talkshow met Jaap "klaar" is hoor.
Maar goed... je hoort van alle kanten weer andere dingen.
Yes sir!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Tuurlijk niet hè.
Als écht alles in de startblokken stond, en de 'sterren' bereid gevonden waren om op te draven, dan neem je KPN-streams en ben je binnen een uur in de lucht.
Ik heb het naast het technische gedeelte ook over het kostenplaatje. Er zijn zowel dure als goedkope oplossingen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:20 schreef Dementor het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat men daar zo lang aan moet sleutelen?
Er zijn oplossingen waarmee men nu al kan draaien.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:23 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik heb het naast het technische gedeelte ook over het kostenplaatje. Er zijn zowel dure als goedkope oplossingen.
Of alles is af, en de vrijwilliger die de website online moet gaan brengen is ziek.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:23 schreef Copycat het volgende:
Kortom: veel meer dan gebakken lucht is er nu nog niet?
Ik meen toch van Dementor begrepen te hebben dat de streams nou juist al in de startblokken staan, hij heeft dat toch zitten testen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:23 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik heb het naast het technische gedeelte ook over het kostenplaatje. Er zijn zowel dure als goedkope oplossingen.
Ik geloof niks, ik ga af wat Johan mij heeft verteld. Als hij liegt is dat niet mijn probleem, ik kan dat niet weten. Maar jij zegt dus: het verhaal van te dure streams is bullshit. Wat is dan volgens jou de reden van de slag om de arm voor de kickoff 1 nov?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:24 schreef Dementor het volgende:
[..]
Er zijn oplossingen waarmee men nu al kan draaien.
Het is bullcrap om het daar op af te schuiven.
Maar geloof vooral wat je wil geloven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |