quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:44 schreef Ripley het volgende:
Ik zag laatst mijnheer Vlemmix in een herhaling van Ik Kom Bij Je Eten
O, bedoel je het zo.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:25 schreef Dementor het volgende:
[..]
Daar uiten ze ook gewoon hun mening.
quote:
Dan was het nu nog steeds een kelder geweest.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:46 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
Als Johan nu de volgende keer 3x nadenkt voordat hij iemand in zijn bunkertje
toelaat komt het helemaal goed.
Hij is niet gek, maar hij was wél een béétje dom
Fann ik ken het naadje van de kous nietquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:46 schreef FANN het volgende:
![]()
Als Johan nu de volgende keer 3x nadenkt voordat hij iemand in zijn bunkertje
toelaat komt het helemaal goed.
maak er maar een disco van Flemquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:10 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Fann ik ken het naadje van de kous niet, maar ik dacht dat deze foto's in youtube van voor
The Bunker verbouwing waren, de plek van The Bunker eerder een disco was?
volkdansen...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:32 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Of een groepje Grieken.![]()
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:38 schreef sunny16947 het volgende:
Iemand al de koffievisite gezien die over het platform komt praten?
Waar kan ik dat terughoren/-lezen?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:15 schreef tuinfluiter het volgende:
Vlemmix tegen FOK!:
de laatste loodjes voor de kickoff van Studio Vlemmix. "Alle programma's zijn klaar, zoals een
talkshow met Jaap, een kinderprogramma, een showbizrubriek voor Marijke Sterreporter en
zelfs een vleugje erotiek zal niet ontbreken", aldus Johan.
Studio Vlemmix: lijk onder kelder spookhuis Ratelband?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waar kan ik dat terughoren/-lezen?
xxquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:20 schreef Peter6000 het volgende:
Studio Vlemmix: lijk onder kelder spookhuis Ratelband?![]()
Het niveau blijft er flink in.
Ik lees hieruit dat de reservereservereservebak van elk gemiddeld programma wat programmaatjes gaan doenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:15 schreef tuinfluiter het volgende:
Vlemmix tegen FOK!:
de laatste loodjes voor de kickoff van Studio Vlemmix. "Alle programma's zijn klaar, zoals een
talkshow met Jaap, een kinderprogramma, een showbizrubriek voor Marijke Sterreporter en
Studio Vlemmix zal 24 uur per dag live te zien zijn via www.johanvlemmix.tv en start zondag 1 november
Johan Vlemmix en erotiek in één zin, daar word je toch spontaan frigide van?quote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Johan Vlemmix en erotiek in één zin, daar word je toch spontaan frigide van?
Kijkt me leukquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:15 schreef tuinfluiter het volgende:
Vlemmix tegen FOK!:
Studio Vlemmix zal 24 uur per dag live te zien zijn via www.johanvlemmix.tv en start zondag 1 november
Maar meid, dat ben je toch al?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Johan Vlemmix en erotiek in één zin, daar word je toch spontaan frigide van?
Sterreporter Marijke Boer, zij is bekend van het televisieprogramma 'Man Bijt Hondquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:15 schreef tuinfluiter het volgende:
Vlemmix tegen FOK!:
de laatste loodjes voor de kickoff van Studio Vlemmix.
"Alle programma's zijn klaar, zoals een
talkshow met Jaap, een kinderprogramma,
een showbizrubriek voor Marijke Sterreporter en
Marijkequote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:40 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Sterreporter Marijke Boer, zij is bekend van het televisieprogramma 'Man Bijt Hond
en 'Sterren Kijken Met Marijke' en nu bij Studio Vlemmix.
Dat belooft wat.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:53 schreef Scrutinizer het volgende:
MarijkeD'r showreel, zij schrijft het als showreal, is ook geweldig. Die bestaat grotendeels uit video-opnames van haar televisie
![]()
Goed idee, drop 't ff in de ideeenbox op de Johan Vlemmix site.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:36 schreef Maanvis het volgende:
Hopelijk komt er ook een rubriek als in FOK!Radio namelijk "Ondertussen op het FOK!Forum" met een leuk en raar muziekske erbij
Jij hebt z'n nummer toch?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Goed idee, drop 't ff in de ideeenbox op de Johan Vlemmix site.
oh, wacht......
Dat is dus echtwel een goed idee!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:36 schreef Maanvis het volgende:
Hopelijk komt er ook een rubriek als in FOK!Radio namelijk "Ondertussen op het FOK!Forum" met een leuk en raar muziekske erbij
Ooh, vetquote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat weet ikIk gebruik ze regelmatig, dan pluk ik ze hier vandaan. Die daaronder dus ook.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:15 schreef tuinfluiter het volgende:
Vlemmix tegen FOK!:
de laatste loodjes voor de kickoff van Studio Vlemmix. "Alle programma's zijn klaar,
-zoals een talkshow met Jaap,
-een kinderprogramma,
-een showbizrubriek voor Marijke Sterreporter en
-zelfs een vleugje erotiek zal niet ontbreken", aldus Johan.
hoe komen ze aan die link ?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:15 schreef tuinfluiter het volgende:
Vlemmix tegen FOK!:
Heb het van Stefan.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:57 schreef peeet1 het volgende:
hoe komen ze aan die link ?
en als de link klopt is de naam geen studio vlemmix
maar johan vlemmix tv
De naam van de soap correspondeert niet met de url, bewust voor gekozen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:57 schreef peeet1 het volgende:
[..]
hoe komen ze aan die link ?
en als de link klopt is de naam geen studio vlemmix
maar johan vlemmix tv
Absurdistische televisiequote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:45 schreef Peter6000 het volgende:
Die mediastilte begint absurde vormen aan te nemen.
Het begint over 3 dagen, en je hoort er niets van.
Er is nog geen site online, en op de site van Vlemmix zelf is ook nog steeds niets te zien.
Mochten ze nog hopen op aandacht in programma's als ShowNieuws, BLVD en DWDD dan zullen ze daar toch grote haast mee moeten maken, aangezien morgenavond de week alweer voorbij is.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:10 schreef Stefan het volgende:
Eerst maar eens het persbericht afwachten, vind je ook niet?
Misschien vinden ze dat media-aandacht geen prioriteit heeft, en verwachten ze dat de mensen vanzelf gaan kijken als het begint.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mochten ze nog hopen op aandacht in programma's als ShowNieuws, BLVD en DWDD dan zullen ze daar toch grote haast mee moeten maken, aangezien morgenavond de week alweer voorbij is.
Was het maar zo.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zondag blijkt 't een 1november-grap te zijn geweest van Mera, Dottey, Dementor en Stefan.=
Nee, is voor mij toch maar 20 minuten rijden. En anders kunnen we gewoon ff bij Johan op bezoek toch?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:10 schreef Stefan het volgende:
Eerst maar eens het persbericht afwachten, vind je ook niet?
Je kan veel over vlemmix zeggen, maar zijn media-exposure heeft hij meestal wel op ordequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:22 schreef Gert het volgende:
Ik denk niet dat Jaap z'n kruit gaat verschieten aan een project waarbij zelfs de basisvoorwaarden voor het maken van een programma niet aanwezig lijken te zijn (professionele regie, professioneel gebroadcast beeld&geluid). En dan heb ik het nog niet over een financiële vergoeding, een decor, bereidwillige gasten, media-exposure etc.
Nu dus niet.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je kan veel over vlemmix zeggen, maar zijn media-exposure heeft hij meestal wel op orde
Het is stream die een tijdje gaat uitzenden, je hoeft niet perse momentum te hebben bij de opstart. Dit is weer 't andere uitserste, maar je snapt m'n puntquote:
Mwoah, ben ik het niet mee eens. Een goed begin is het halve werk en als je al in beginsel je exposure niet op orde hebt, begin je met een achterstand.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het is stream die een tijdje gaat uitzenden, je hoeft niet perse momentum te hebben bij de opstart. Dit is weer 't andere uitserste, maar je snapt m'n punt.
Ik wil gewoon weten hoelaat het zondag begint, en ik wil alvast rondkijken op de site.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het is stream die een tijdje gaat uitzenden, je hoeft niet perse momentum te hebben bij de opstart. Dit is weer 't andere uitserste, maar je snapt m'n punt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |