Is zo Peter, ik ook.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:33 schreef Peter6000 het volgende:
Ik wil gewoon weten hoelaat het zondag begint, en ik wil alvast rondkijken op de site.
Jawel, dat snap ikquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het is stream die een tijdje gaat uitzenden, je hoeft niet perse momentum te hebben bij de opstart. Dit is weer 't andere uitserste, maar je snapt m'n punt.
Wat verwacht je op zo'n site te zien dan?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:33 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik wil gewoon weten hoelaat het zondag begint, en ik wil alvast rondkijken op de site.
Welke programma`s er komen (beschrijving daarvan), en informatie over de zender.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wat verwacht je op zo'n site te zien dan?
Huh? Alle programma's waren toch al klaar, volgens Johan?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:00 schreef Gert het volgende:
Er ligt van alles op de plank, en er zijn allerlei plannen, maar het is ook duur en er zijn sponsors nodig. Een beetje hetzelfde liedje als wat er bij TBO klonk.
Die gedachte kwam vanmorgen ook in me op.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:00 schreef Gert het volgende:
En dus ook niet of die écht wel doorgaat op 1 november.
Brood, pindakaas, vlokken?quote:
Dan ben ik wel heel benieuwd naar wat jij op zo'n site verwacht te zien.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wat verwacht je op zo'n site te zien dan?
En in iedergeval is dit sub-forum er al.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:15 schreef tuinfluiter het volgende:
Vlemmix tegen FOK!:
de laatste loodjes voor de kickoff van Studio Vlemmix.
"Alle programma's zijn klaar, zoals een
talkshow met Jaap,
een kinderprogramma,
een showbizrubriek voor Marijke Sterreporter
en zelfs een vleugje erotiek zal niet ontbreken", aldus Johan.
Studio Vlemmix zal 24 uur per dag live te zien zijn, start zondag 1 november
Ik zou het inside nieuws wel missen. Zoals ik begreep gaat Cc er ook niet heen. Houden we Dotty en Mera over?quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:41 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Heb je wel zin om mee te helpen?
Ja .quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:27 schreef Disana het volgende:
Ik zou het inside nieuws wel missen. Zoals ik begreep gaat Cc er ook niet heen. Houden we Dotty en Mera over?
Maar je gaat toch wel SV's schrijven? Dat is te zeggen, áls er wat te schrijven valt.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zou het inside nieuws wel missen. Zoals ik begreep gaat Cc er ook niet heen. Houden we Dotty en Mera over?
Da's ook het enige concrete ja.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:14 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
En in iedergeval is dit sub-forum er al.
Ja, maar er wordt nog gewerkt aan de streams.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Huh? Alle programma's waren toch al klaar, volgens Johan?
Dat hangt er echt vanaf of het gebodene verteerbaar is. Er ís een ondergrens aan wat een mens aankan... misschien scheld ik wel alleen maar een week in de COS en zie je me dan niet meerquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar je gaat toch wel SV's schrijven? Dat is te zeggen, áls er wat te schrijven valt.
sterker nog...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:17 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja, maar er wordt nog gewerkt aan de streams.
Je kunt het hiermee vergelijken: De schaatsbaan is er, de schaatsen zijn geslepen, de pannen zitten vol erwtensoep, er is publiek en er zijn sterren als Van Benthum en Johan Olaf Koss overgekomen, alleen op dit moment vriest het nog niet en ligt er nog geen ijs.
Zonder streams geen programma's en zonder programma's geen sponsor.
Denk je nou echt dat men daar zo lang aan moet sleutelen?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:17 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja, maar er wordt nog gewerkt aan de streams.
Je kunt het hiermee vergelijken: De schaatsbaan is er, de schaatsen zijn geslepen, de pannen zitten vol erwtensoep, er is publiek en er zijn sterren als Van Benthum en Johan Olaf Koss overgekomen, alleen op dit moment vriest het nog niet en ligt er nog geen ijs.
Zonder streams geen programma's en zonder programma's geen sponsor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |