Provincie Gelderland zal lagevloersmateriaaal eisen voor Winterswijk - Arnhem. Het huidige Lint materieek voldoet hier aan maar DM'90 niet. De concessie van Syntus verloopt in 2010 voor het traject en daar worden nieuwe voorwaarden gesteld.quote:
Jammer dat nijverdal er een lange periode uit ligt..quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:55 schreef Hr-Flip het volgende:
DM'90 park is straks wel behoorlijk ruim, als de 9100 serie met ICM gaat rijden.
Misschien eens gaan fantaseren over leuke idee.
Intercity Enschede, Nijverda,l Zwolle, Lelystad, Amsterdam CS,
idem, en wat voegt dat toe?quote:Of een stoptrein, Amersfoort, Zwolle, Nijverdal, Almelo, Enschede.
Goeie, maar dat zijn ze toch al van plan? En zelfs weer door vab bad bentheim naar nordhornquote:Of een stoptrein, Hengelo, Bad Bentheim, Rheine.
ff denken waar se dan wel kunnen.. Een fabrieksstation in de r'damse haven aan goederenspoor?quote:Of als DieselFyra over de HSL
Of gewoon nog een stuk of 500 stellen er bij aanschaffen, en alle bovenleiding in Nederland verbannen.
Immers Dieseltractie rules
Emmerichquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:53 schreef greavy het volgende:
Weet iemand waar we de grens overgaan?
Heb er nu al zin in
2010 al, en de voorwaarden moeten nog gesteld worden? Zo kun je toch geen zaken doenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 04:49 schreef Brembo het volgende:
Provincie Gelderland zal lagevloersmateriaaal eisen voor Winterswijk - Arnhem. Het huidige Lint materieek voldoet hier aan maar DM'90 niet. De concessie van Syntus verloopt in 2010 voor het traject en daar worden nieuwe voorwaarden gesteld.
Wat gaat NS dan doen met dat overschot aan Buffels? Aan de NMBS verkopen ofzo?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:35 schreef Brembo het volgende:
[..]
Jammer dat Syntus bij de nieuwe consessie waarschijnlijk lagevloermaterieel moet bestellen. Anders hadden ze mooi gebruikt kunnen worden als versterking van het huidige wagenpark.
Verstandige zet voor deze consessie zou zijn, NS weer terug op Oldenzaal, Zutphen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:03 schreef ACT-F het volgende:
[..]
2010 al, en de voorwaarden moeten nog gesteld worden? Zo kun je toch geen zaken doenJe kunt moeilijk een blikje lagevloertreinen opentrekken en de hogevloertreinen even aan de kant laten staan. Ik heb trouwens gelezen dat de lijn Zutphen - Hengelo - Oldenzaal straks alleen door Overijssel aanbesteed wordt. Nu is dat nog Gelderland en Overijssel. Ik hoop dat ze hier verstandiger zijn. In 2013 verloopt de concessie.
Ik zie liever Enschede, Hengelo, Zutphen, Apeldoorn, want het gros van de reizigers stapt in Hengelo uit om over te stappen naar Enschede. Het schijnt, volgens mijn vader, vroeger ook al 1 lijn geweest te zijn.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:08 schreef Hr-Flip het volgende:
Verstandige zet voor deze consessie zou zijn, NS weer terug op Oldenzaal, Zutphen.
En dit onder RegioNS plaatsen, en de verbinding Oldenzaal, Zutphen, Apeldoorn tot 1 lijn maken.
Het bovenstaande is nog uit 'mijn' tijd, maar dat de stoptrein van Enschede naar Apeldoorn ging via Zutphen kan ik me niet meer herinneren. Weet je wanneer dat was?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:25 schreef Hr-Flip het volgende:
ja klopt, is vroeger ook 1 lijn geweest,
Je had vanuit Hengelo gezien
Hengelo - Oldenzaal (mat54)
Enschede - Hengelo - Zutphen
Intercity - Enschede - Hengelo - Deventer
stoptrein Enschede - Hengelo - Deventer en daar gecombineerd met de ic verder richting het westen.
Het slimme wat RegioNS kan doen om de consessie te winnen is een veel lage prijs vragen voor het vervoer immers heeft RegioNS een materieeloverschot. DM'90 kunnen nog zeker 10~20 jaar meequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:08 schreef Hr-Flip het volgende:
[..]
Verstandige zet voor deze consessie zou zijn, NS weer terug op Oldenzaal, Zutphen.
En dit onder RegioNS plaatsen, en de verbinding Oldenzaal, Zutphen, Apeldoorn tot 1 lijn maken.
Overigens de visgraad structuur wat Syntus nu heeft, moet dan wel behouden blijven, met de vervoerder die de bussen doet.
Ze zijn (of waren inmiddelsquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:31 schreef Hr-Flip het volgende:
hmmm ff vergeten ja dat Nijverdal er uit ligt, uhmmm wat kan ik nog meer verzinnen.
Intercity Enschede - Geerdijk - Emmen.
Of zoals vroeger een rechtstreekse trein Enschede - Roermond, maar daar zullen een paar firma's niet blij mee zijn denk ik.
Misschien leuk voor op de miljoenenlijn.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:50 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wat gaat NS dan doen met dat overschot aan Buffels? Aan de NMBS verkopen ofzo?
Of meer grensoverschrijdende lijnen met wisselende voltages e.d.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:22 schreef Cothen het volgende:
[..]
Misschien leuk voor op de miljoenenlijn.
Of voor personenvervoer over de verschillende fabriekssporen. Bij Corrus over het terrein buffelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |