quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:56 schreef SimpelZat het volgende:
Het is ongelooflijk dat wanneer je alom merkt dat niemand hier achter staat (je vrienden, je collega's, iedereen die je op fora over dit ziet reageren, maar ook al je vrouwelijke nabijen) het toch een kamermeerderheid haalt. En politiek zou serieus bezig zijn de kloof tussen kiezer en regenten te dichten? Haha!
Altijd wanneer er een kamermeerderheid is voor zaken die in de samenleving als totaal onrechtvaardig worden ervaren is er druk van buitenaf (wiet/paddoregelgeving, wallen in a'dam zijn hier ook één van de vele voorbeelden van). Het buitenland dus en waarschijnlijk Europa.
Mooi man dat verenigd europa. Ik dacht dat we nog niet zo lang geleden nee hadden gezegd tegen die zooi in Brussel? Ja klopt, doen we het achter de schermen zullen gedacht hebben
Weinigen zullen toen beseft hebben wat dit voor ons land zou gaan betekenen. Treurig ontwikkeling en door deze ontwikkeling lijkt het mij dat "wij" eens een toontje lager moeten gaan zingen in zogenaamde "vredesmissies" en de nog achterlijkere volkeren proberen op te voeden. Hoe kun je een ander regime nu op gaan dringen om een regeringsvorm aan te nemen waarin het volk ook al niet serieus genomen wordt?quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:00 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Nee in 1992 is je lot bezegeld. Toen hebben we samen afspraken gemaakt in Maastricht
Het woord "we"quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:00 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Nee in 1992 is je lot bezegeld. Toen hebben we samen afspraken gemaakt in Maastricht
Jep.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:16 schreef SimpelZat het volgende:
[..]
Het woord "we"
Zo'n mooie die Balkenende vaak gebruikt.. "we hebben met zijn allen in dit land afgesproken dat we niet tollereren.. blablabla" "we" besluiten geen fuck. We kiezen lui die we vervolgens volksvertegenwoordiger noemen om dingen uit te voeren waar we helemaal niet achter staan.
No shit Sherlockquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:36 schreef draaijer het volgende:
Gelul om emancipatie.. Damn, er zijn gewoon verschillen
Ik mis die van schotels vensterbanken en bankjes...Ella Vogelaarquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:11 schreef LXIV het volgende:
In het politiek-correcte bolwerk de Tweede Kamer hebben we kunnen zien waar positieve discriminatie toe kan leiden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(karabulut, 3e vrouw van de SP. Roept: "Hamas, Hamas, de Joden aan het gas. Helaas niet uitgemeten in de media")
etc. etc.
Ik mis Ella en een naaktfoto van Femke..quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:11 schreef LXIV het volgende:
In het politiek-correcte bolwerk de Tweede Kamer hebben we kunnen zien waar positieve discriminatie toe kan leiden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(karabulut, 3e vrouw van de SP. Roept: "Hamas, Hamas, de Joden aan het gas. Helaas niet uitgemeten in de media")
etc. etc.
Nog vergeten...jacqueliene cramer... jeweetwel die van dat lachgas, wolkenpoetster en sterrenstaarsterquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:11 schreef LXIV het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
etc. etc.
Ja maak je er daarom niet te druk over. Feministen doen vrouwen meer kwaad dan dat ze goed doen en dat zal zeker 90% van de vrouwen beamen schat ik zo in.quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:51 schreef Halve_Maen het volgende:
Ineens zie ik zo'n Vogelaar zitten op een functie met enorm veel verantwoordelijkheid. Maar ja, 't moest een vrouw zijn he?
Ik mag hopen dat iedereen in gelooft, in theorie. In dit stelsel wat Nederland hanteert komt er in de praktijk toch bar weinig van terecht helaas.quote:
Klopt. Een man is geen vrouw.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:36 schreef draaijer het volgende:
Gelul om emancipatie.. Damn, er zijn gewoon verschillen
De Tweede Kamer is onze volksvertegenwoordiging. Aangezien de SGP in dit land slechts 2 van de 150 zetels bezet, vinden alle andere partijen - terecht - dat vrouwen ook in de volksvertegenwoordiging en in de politiek thuishoren. Dat je dan 5 plaatjes neerzet van vrouwen die in jouw ogen niet deugen, is niet bepaald een krachtig argument. Met hetzelfde gemak zet je hier plaatjes neer van discutabele mannen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:11 schreef LXIV het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |