indirect is dat misschien wel minachting dat weet ik nietquote:Op donderdag 3 december 2009 01:29 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voorn onzin?Omdat ik die link onwaarschijnlijk vind zou ik de aandoening minachten ofzo?
Dat is dan een foutive observatie.quote:Op donderdag 3 december 2009 02:34 schreef slackster het volgende:
[..]
indirect is dat misschien wel minachting dat weet ik niet
in ieder geval getuigt het niet van enige vorm van menselijk inlevingsvermogen gezien het automatisme waarmee je steeds gefundeerde aanwijzingen van negatieve bijwerkingen van vaccins meteen van tafel veegt zoals b.v. autisme en dat is een onwijs heftige en ernstige aandoening
dat in combinatie met de hoeveelheid informatie dat daarover beschikbaar is zou je wel tot een bepaalde conclusie kunnen komen over jou kijk op de zaak, maar is niet mijn probleem ofzo
wel een observatie
hahaha je begint al lachwekkender te worden.quote:Op donderdag 3 december 2009 00:57 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Gezien de onderzoeken die in die richting zijn gedaan lijkt me dat onwaarschijnlijk.
vaccins zijn een soort van holy grail voor je!quote:Op donderdag 3 december 2009 01:29 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voorn onzin?Omdat ik die link onwaarschijnlijk vind zou ik de aandoening minachten ofzo?
Dat is een leugen.quote:Op donderdag 3 december 2009 09:41 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
vaccins zijn een soort van holy grail voor je!
je verheerlijkt het wel !quote:
Objectef gezien is het wel 1 van de meer succes volle onderdelen van de medische wetenschap ja. Heeft een goede verhouding tussen effectiviteit, veiligheid en kosten. Maar het is zeker niet perfect.quote:
qua geld in het laatje ja. Qua gezondheid is het vernietigend.quote:Op donderdag 3 december 2009 09:57 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Objectef gezien is het wel 1 van de meer succes volle onderdelen van de medische wetenschap ja. Heeft een goede verhouding tussen effectiviteit, veiligheid en kosten. Maar het is zeker niet perfect.
Dat is jouw mening ja. Gelukkig geen feit.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:03 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
qua geld in het laatje ja. Qua gezondheid is het vernietigend.
gelukkig geen feit. !?! En CO2 is ook vervuiling zeker en de Amerikanen kloten niet met banken en de dollar.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:07 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat is jouw mening ja. Gelukkig geen feit.
En om daar eens op in te haken, jij en anderen spreken vaak over het geld aspect en dat de producenten er zoveel aan zouden verdienen. Hoeveel verdienen ze er dan aan? En heb je daar een betrouwbare bron van?
Goh wat een verrassing. Er wordt weer van alles en nog wat bij gehaald om de gestelde vraag te negeren. Als je serieus genomen wilt worden zou ik dat maar niet meer doen als ik jou was. Gewoon even een tip.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:28 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
gelukkig geen feit. !?! En CO2 is ook vervuiling zeker en de Amerikanen kloten niet met banken en de dollar.
Dat nu miljoenen tegelijk mexvaccins zijn ingekocht is zeker geen bigbusiness. Nu dat Klink met 60% in zijn maag zit verpatst ie het maar aan armere landen. FEIT is wel dat wij voor de kosten opdraaien en dat GSK, Baxter en de Pfizers hun miljarden lekker geincasseerd hebben. Voor een MILDE (op zijn minst factor 100 zwakkere ) dan de reguliere griepvaccin.
Onder wat voor prehistorische grot leef je ? Ga eens voor de gein The Corparation kijken. Dat basisschoolniveau maatschappij kennis begint gewoon ronduit triest te worden. Het is zo overduidelijk dat je nog nooit ook maar iets van de materie die door verscheidene lui zijn aangedragen hier in BNW.
Nee, want zo krijgt iemand in het echt thimerosal ook niet binnen, om te beginnen leeft het weefsel in jouw voorbeeld niet (lang), en wordt thimerosal normaliter middels het bloed (dus instant verdunning) naar de hersenen gevoerd, doen de nieren en lever er van alles mee, ben je in beweging etc etc. En hersenen in een schaaltje kan je niet testen op aandoeningen uit het autistische spectrum, waar een Amerikaanse rechter of all people, enkel een referentie over heeft gemaakt tijdens een rechtszaak. Daar is dus verder nog helemaal geen goed medisch onderzoek naar gedaan, laat staan dat men definitief een verband heeft vastgesteld tussen 1 van de in dat vonnis genoemde autistische aandoeningen en het gebruik van thimerosal in de vaccins die gebruikt werden in jeugdvaccinatie programma's in de VS uit de jaren 70 en 80.quote:Op donderdag 3 december 2009 01:34 schreef Schenkstroop het volgende:
Is het aantonen van de on/schadelijkheid van bijv. thimerosal, niet zo eenvoudig als een stukje hersenen in een schaaltje doen met thimersoal erbij en dan de gezondheid van de receptoren bekijken?
Mee eens. Blij dat er vaccinaties zijn om ons te beschermen.quote:Op donderdag 3 december 2009 09:57 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Objectef gezien is het wel 1 van de meer succes volle onderdelen van de medische wetenschap ja. Heeft een goede verhouding tussen effectiviteit, veiligheid en kosten. Maar het is zeker niet perfect.
nope, daarmee stel je alleen vast of een stof in vitro schade kan doen. Je weet niet hoeveel van die stof nodig is, hoeveel biologisch beschikbaar is in vivo, hoe snel het wordt afgebroken en of de eventuele schade te compenseren is. Zoals ik in mijn alcohol voorbeeld in een ander topic al aangaf is schade niet altijd per definitie merkbaar. Pas vanaf een bepaalde hoeveelheid schade. Enz enz.quote:Op donderdag 3 december 2009 01:34 schreef Schenkstroop het volgende:
Is het aantonen van de on/schadelijkheid van bijv. thimerosal, niet zo eenvoudig als een stukje hersenen in een schaaltje doen met thimersoal erbij en dan de gezondheid van de receptoren bekijken?
Oeps!quote:Op woensdag 2 december 2009 22:38 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Jij kwam aanzetten met de bewering dat er grote verdeeldheid onder wetenschappers heerst over de werkzaamheid van vaccineren.
Ben het trouwens wel met je eens over die mediahype, wát een geneuzel over die mexicaanse griep in het dagelijks nieuws.
Toont aan het bredere perspectief, dat er een breder verband bestaat tussen o.a. het klimaat gate debacle corporatisme, regeringen dus als verlengstuk van de corporaties, en dat de corporaties een verlengstuk van de elites zijn.quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:18 schreef ToT het volgende:Goftedomme zeg, TIKKIE overdreven!
Er zijn een aantal mailtjes gehacked over het milieu, en meteen zeggen mensen over de hele wereld dat alle regeringspartijen corrupt zijn en dat je het mexicaanse griep-vaccin ook maar niet moet nemen.
beschouw het dan maar als een groen mannetjes van Mars afkomstig ofzo..quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:39 schreef ToT het volgende:
Nou, ik heb nogal moeite met het idee dat als 1 theorie van een bepaalde groepering (van degenen die in conspiracies geloven) bewijzen krijgt, dat dat dan automatisch betekent dat andere, losstaande, ideeën van diezelfde groep OOK automatisch de waarheid zou moeten zijn en dat daarom wereldwijd mensen meteen op de barricade gaan springen.
Klinkt een beetje erg als paniekvoetbal.
Het milieuprobleem debunked? Spring dan DAARvoor op de barricades, en wel richting degenen naar wie de bewijslast wijst. Die mailtjes bewijzen niet automatisch dat alle politici meteen corrupt en fascistisch zijn.
Zulke redenaties zijn gewoon compleet ongefundeerd.
Ikzelf ben bijvoorbeeld spiritueel aangelegd, maar als ik Reiki voel stromen, betekent dat niet automatisch dat God bestaat, geesten bestaan en dat je overleden dierbaren altijd bij je zijn om een oogje op je te houden.
Trek gewoon directe conclusies uit de directe bewijzen die je voor dingen krijgt, en trek dingen niet meteen te ver door.
resistent tegen tamiflu!quote:Op donderdag 3 december 2009 17:01 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Van de frontpage:
Voor het eerst is in Nederland iemand overleden aan een gemuteerde variant van de Mexicaanse griep. Dat maakte het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) vandaag bekend. De man overleed afgelopen zondag in het Universitair Medisch Centrum Groningen (UMCG).
Al eerder meldde het RIVM dat er drie patiënten met Mexicaanse griep waren die resistent bleken tegen de virusremmer Tamiflu. De man die afgelopen zondag overleed was een van hen. De patiënt was al ernstig ziek toen hij besmet raakte met het H1N1-virus.
Maar dat is typerend voor de conspiracy hoek.quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:18 schreef ToT het volgende:Goftedomme zeg, TIKKIE overdreven!
Er zijn een aantal mailtjes gehacked over het milieu, en meteen zeggen mensen over de hele wereld dat alle regeringspartijen corrupt zijn en dat je het mexicaanse griep-vaccin ook maar niet moet nemen.
kan jij misschien dan niet voorstellen dat ALS er uberhaubt zo iets zou bestaan als een complotquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:09 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Maar dat is typerend voor de conspiracy hoek.Er is bijna geen persoon te vinden die 1 zaak verdacht vind.
99,% van die mensen gelooft dat veel meer en meer een conspiracy is. Zie Verontruste Moeder Anneke Bleeker.
Tegenwoordig is elke vorm van risico uitgesloten. Jaren en jaren werd er niet moeilijk gedaan over vaccineren. Het maakte de kans op overlijden immers kleiner. Nu komen mensen er achter de er altijd nog een kans is dat je overlijd. Paniek. Zeker in een tijdperk waarin de overheid van alles doet om maar elk risico in het leven uit te bannen. Iets wat domweg niet kan.
En mensen als Anneke Bleeker en van die zelfbenoemde critici in bv de baarmoederhalscampagne zijn er wel verantwoordelijk voor dat er in de toekomst structureel meer vrouwen overlijden aan baarmoederhalskanker dan eerder met vaccineren. Wat mij betreft zijn mensen als Anneke Bleeker dat verantwoordelijk voor.
En die Anneke is ziet ineens overal complotten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |