Dat moet ik allemaal nog horen enz. Heb ondertussen zelf ook een aantal zaken uitgezocht, dus ik weet wat ik kan vragen/eisenquote:Op maandag 26 oktober 2009 12:34 schreef DjRex89 het volgende:
Vanaf wanneer wil die je het huis uit dan?
IB-groep bijlenen... Denk niet dat je zomaar in aanmerking komt voor jeugdzorg/maatschappelijk werk omdat er veel studenten zijn die gewoon bijlenen bij ib en op dezelfde bedragen komen..quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat moet ik allemaal nog horen enz. Heb ondertussen zelf ook een aantal zaken uitgezocht, dus ik weet wat ik kan vragen/eisen
Waarom is het trouwens geen optie om bij je moeder te gaan wonen?quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat moet ik allemaal nog horen enz. Heb ondertussen zelf ook een aantal zaken uitgezocht, dus ik weet wat ik kan vragen/eisen
Baas laten betalenquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:31 schreef AMDB het volgende:
Net even een berekening gemaakt van verwachte studieschuld als ik nog een master wil gaan volgen. Kom ik op zo'n 7000-9000 euro, valt me eigenlijk nog best mee.
Ik werk nietquote:
Anders moet ik tijdens het studeren in het buitenland gaan werken. Weinig zin in. Stort me liever op m'n studie.quote:
quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:59 schreef Bootje84 het volgende:
Kreeg een oud proeftentamen voorgeschoteld
Kat in het bakkie dus..
Heb me kapotgelachen.. Krijg je ineens een bekend tentamen voor je neus..quote:
Waarom heb je toch altijd geluk.quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:03 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Heb me kapotgelachen.. Krijg je ineens een bekend tentamen voor je neus..
Beter tochquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:03 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Een bekend tentamen voor je neus, geeft niet meteen de garantie dat je hem goed gemaakt hebtquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:03 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Studie in het buitenland. Dan krijg je ook nog een beurs meequote:Op maandag 26 oktober 2009 13:58 schreef AMDB het volgende:
[..]
Anders moet ik tijdens het studeren in het buitenland gaan werken. Weinig zin in. Stort me liever op m'n studie.
En zo'n extra master (master waarvan ook weer 1 half jaar buitenland) betaalt zichzelf echt wel weer terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |