In dat geval wens ik je veel plezier, want die dingen zullen altijd blijven bestaan. Human nature and such..quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:54 schreef moussie het volgende:
[..]
Zolang als dat er volksmassa's gemanipuleerd kunnen worden via hun onderbuik, zolang als dat er oorlogen gevoerd worden over ideologieën ben je mi nog primitief
In vergelijking met wat?quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:54 schreef moussie het volgende:
[..]
Zolang als dat er volksmassa's gemanipuleerd kunnen worden via hun onderbuik, zolang als dat er oorlogen gevoerd worden over ideologieën ben je mi nog primitief
nope, het is ook een redenatie van:quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:50 schreef SpecialK het volgende:
Oh ja. Geef die conspiracy nuts nog eens een handvat om na dec 2012 te kunnen roepen dat het dan waarschijnlijk pas over 200 jaar is.
We gaan hier gewoon echt nooit meer van af komen, he? Mensen?
quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, zo bedoel ik het eigenlijk niet. Jij stelt dat wij ons onmogelijk in de luren kunnen laten leggen door zo'n kalender omdat we een betrekkelijk hoog ontwikkeld volk zijn. Ik het daar niet mee eens. Op de ladder der evolutie staan wij nog slechts op de eerste trede, in mijn optiek. Ik denk dat wij ons best zouden kunnen laten verrassen door zo'n kalendedr, omdat we veel gewoon niet weten.
Al denk ik niet dat het bovenstaande slaat op de Maya-kaldender, want ik vind dat echt grote lariekoek.
In vergelijking met vroeger .. er zit toch een duidelijke ontwikkeling in. We hebben al een mooie principe-verklaring, de Rechten van de Mens, nu nog in de dagelijkse praktijk brengen ipv naar je onderbuik te luisteren.quote:
Zeker als zoals wel vaker alle goede opnamen in de trailer zitten, en de rest is een lang, oersaai familiedrama ..quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:17 schreef HarryP het volgende:
Nou die film hoef ik dus ook niet meer te zien.
Bij deze dan...quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:31 schreef Aquars het volgende:
Ok en wat is nu precies de rekenfout die is gemaakt? Dat de kalender 200 jaar later eindigt zal best, maar zet er dan bij hoe ze aan het verschil komen.
Oeps, foute metafoor inderdaadquote:
De foute metafoor is een indicatie van het feit dat je geen idee hebt wat evolutie eigenlijk inhoud. Jij gaat er vanuit dat de mensheid op weg is naar een soort hoger bewustzijn de evolueren omdat jij voelt dat dat de richting of het doel is waarop we moeten gaan.quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oeps, foute metafoor inderdaad![]()
Maar je weet dondersgoed wat ik bedoel, monolith
"NWO, Naturalis, Nemo, VPRO en Natuurwetenschap & Techniek sluiten alliantie wetenschapscommunicatie!!"quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:06 schreef Scorpie het volgende:
OPEN JE OGEN MENSEN, DIT IS PROPAGANDA VAN DE EERSTE ORDE! DE REGERING ZIT ER ACHTER, SAMEN MET DE NWO EN DE REPTILLIANS IS HET EEN COMPLOT OM HUN MOON BASE TE VERBERGEN!
Nou, evolutie is gebaseerd op het aanpassen van het wezen (c.q. de mens) op de behoeften op de langere termijn. Dit betekend dus dat ALS we al zouden evolueren op een dermate duidelijke manier, en we dit kunnen voorspellen dan zou bewustzijn e.d. wel een van de eerste aspecten zijn. Kieuwen en andere lichaamsmatige dingen zijn nou eenmaal niet noodzakelijk op dit moment, daarom zal het dus ook nooit worden toegevoegd aan ons voorkomen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:27 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Amusant genoeg kent evolutie het concept doel helemaal niet. Wij werken helemaal niet naar een soort eindstation toe. De volgende stap in evolutie voor de mens kan netzogoed het heractiveren zijn van kieuwen. Dat HOEFT niet per se een hogere staat van bewustzijn te worden. Er is geen vooruitgestippelde stappenplan.
Neeheeee, zo bedoelde ik het helemaal niet. Achteraf gezien had ik het begrip evolutie helemaal niet moeten gebruiken. Want ik heb het helemaal niet over evolutie in de biologische zin van het woord. Ik heb het over de technologische ontwikkeling e.d. Dat is in mijn optiek ook evolutie, onze technologie evolueert ook.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:27 schreef SpecialK het volgende:
[..]
De foute metafoor is een indicatie van het feit dat je geen idee hebt wat evolutie eigenlijk inhoud. Jij gaat er vanuit dat de mensheid op weg is naar een soort hoger bewustzijn de evolueren omdat jij voelt dat dat de richting of het doel is waarop we moeten gaan.
Amusant genoeg kent evolutie het concept doel helemaal niet. Wij werken helemaal niet naar een soort eindstation toe. De volgende stap in evolutie voor de mens kan netzogoed het heractiveren zijn van kieuwen. Dat HOEFT niet per se een hogere staat van bewustzijn te worden. Er is geen vooruitgestippelde stappenplan.
Ze weten echt wel dat de sheeple het toch nooit gaan geloven, maar kennelijk willen ze het helemaal zeker wetenquote:
Toeval, dit wilde ik net posten...quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:53 schreef Fortune_Cookie het volgende:
JOAH TUUWLEKS! NET NOU DE WAO LEEFTEIT OMHOOG GOAT KRIJGE WE DER OPEENS NOG TWEEHONDERT JAAR BIJ!
OPEN JE OGENS!!!
Gewoon in reincarnatie geloven, dan zou je er toch nog bij kunnen zijnquote:
En dan zeker als naaktslak of zoietsquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gewoon in reincarnatie geloven, dan zou je er toch nog bij kunnen zijn
karma's a bitch!quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:40 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
En dan zeker als naaktslak of zoiets
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |