Ze zijn niet breder, maar wel langer zodat je ze nog eens rondom om kan doen bij hele kleintjes. Zo kan je de brede openingen opzij ook afsluiten. En later kan je idd het kontje extra ondersteunen met die lange banden.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:26 schreef oeke het volgende:
Dankje B-M, dan ga ik eens nadenken over welke stofjes ik wil!
Trouwens, die warp-around, dat zijn bredere banden toch? Die vind ik mooi.
Je moet idd zorgen dat het hoofdje steun krijgt, MeNicole.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:05 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Oh op die manier. Ik zat al te denken aan een band die zijn hoofdje ofzo moest ondersteunenMaar ik moet/wil zowiezo wel hele lange brede banden. Lijkt me voor jezelf ook lekkerde en wil hem graag makkelijk zlef kunnen knopen.
quote:Het onderhoud van uw Néobulle draagdoek
Voor het eerste gebruik, laat de doek 1 nacht in lauw water weken. Was vervolgens de doek op 40°C.
Als ik het goed heb had mevrouw Kleinsmekker eerder het patroon, de combinatie van fijne ribstof voor de banden en retro-stof voor het pand, en het gebruiken daarvoor van o.a. Robert Kauffman en Michael Miller stoffen bedacht.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:13 schreef Noli. het volgende:
Als ik het goed heb had Liv die paarse (oudje in een nieuw jasje/KS dagmar) al eerder gemaakt dan mevrouw Kleinsmekker.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:27 schreef Poppedein het volgende:
is er iemand die voor mij een vergelijking wil en kan maken tussen de SSC's hoppediz bondolino en een manduca? Ik wil er 1 kopen om voor mijn vriend t dragen te 'vergemakkelijken' tijdens de ochtendspits. Ik weet dat ik ze eigenlijk uit zou moeten proberen, maar heb geen idee hoe ik dat aan zou moeten pakken hier in regio drenthe en heb er eigenlijk op korte termijn 1 nodig. Verschillen ze in draag- en zitcomfort? En hoe prettig is t om een ssc te knopen ipv gebruik te maken van gespen?
Oh, zijn dat echte "merk" stoffen? Dat wist ik dan weer niet!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:19 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Als ik het goed heb had mevrouw Kleinsmekker eerder het patroon, de combinatie van fijne ribstof voor de banden en retro-stof voor het pand, en het gebruiken daarvoor van o.a. Robert Kauffman en Michael Miller stoffen bedacht.![]()
Als de perfecte afwerking van mevr. Kleinsmekker nou ook geïmiteerd werd...
Ja! Mijn vlinders op Kleinsmekker Neel kwamen uit de Robert Kaufman collectie.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:32 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Oh, zijn dat echte "merk" stoffen? Dat wist ik dan weer niet!
Ik zat al te Googelen, ik wilde dat plaatje net postenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:43 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Ja! Mijn vlinders op Kleinsmekker Neel kwamen uit de Robert Kaufman collectie.
Ze maken echt waanzinnige stoffen, zoals leuke mei-tai stof voor Taartjesfee
http://www.robertkaufman.com/fabrics/sweet_tooth/?fabrics&fashion_prints
Jaaaaa die is leuk!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:43 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Ja! Mijn vlinders op Kleinsmekker Neel kwamen uit de Robert Kaufman collectie.
Ze maken echt waanzinnige stoffen, zoals leuke mei-tai stof voor Taartjesfee
http://www.robertkaufman.com/fabrics/sweet_tooth/?fabrics&fashion_prints
Bij 1.93 zou ik zeker een Manduca doen! Geen andere ssc.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:26 schreef Poppedein het volgende:
dank voor jullie antwoorden zo ver! Lief is 1.93, dus afgaand op jouw antwoord Macka, zou de bondolino daarmee komen te vervallen als 1e keus...
Ik ben hélemaal voor een oefendraagmeet in Drenthe, Emmen is ook prima te doen voor mij Mrien! Wanneer krijg jij je Yamo te leen?
Jaaaa oké dat wist ik ook nog wel.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:19 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Als ik het goed heb had mevrouw Kleinsmekker eerder het patroon, de combinatie van fijne ribstof voor de banden en retro-stof voor het pand, en het gebruiken daarvoor van o.a. Robert Kauffman en Michael Miller stoffen bedacht.![]()
Als de perfecte afwerking van mevr. Kleinsmekker nou ook geïmiteerd werd...
Hoezo dat?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:43 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Bij 1.93 zou ik zeker een Manduca doen! Geen andere ssc.
Dat vroeg ik me net eigenlijk ook af..quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:35 schreef Kersjes het volgende:
[..]
Hoezo dat?
M. is 1m90 en de Yamo past hem prima.
Lou heeft vannacht liggen weken, is vanmorgen in de wasmachine geweest en hangt nu te drogen![]()
ik ben begonnen met eli te dragen toen hij 11 mnd was. doe het nog steedsquote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:23 schreef geppie het volgende:
[..]
Dat vond ik ook altijdmaar ik raak er langzamerhand wat meer geinteresseerd in.
Lekker op tijd want het kind is net 1 gewordenKan je er dan alsnog mee beginnen of ligt het heel erg aan het kind zelf? En zijn jullie nooit bang dat je verkeerd knoopt en dat je kind eruit valt??
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:43 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Bij 1.93 zou ik zeker een Manduca doen! Geen andere ssc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |