abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74146248
Leuk stofje! Ze bedoelt die zwarte banden op de foto van Jelief. En ik denk de schouderbanden, zodat je die onder het kontje door kan kruisen. Denk ik hoor...
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_74146536
Ik vind die onderste mooi. Maar idd voor de herfst/winter.
Volgens mij ook Oeke, Dan heb je net wat meer steun onder de billen.
pi_74146715
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 12:59 schreef Deepfreeze het volgende:
Ik vind die onderste mooi. Maar idd voor de herfst/winter.
Volgens mij ook Oeke, Dan heb je net wat meer steun onder de billen.
Oh op die manier. Ik zat al te denken aan een band die zijn hoofdje ofzo moest ondersteunen Maar ik moet/wil zowiezo wel hele lange brede banden. Lijkt me voor jezelf ook lekkerde en wil hem graag makkelijk zlef kunnen knopen.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  woensdag 28 oktober 2009 @ 13:15:22 #104
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_74147062
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 11:42 schreef Ca.ra het volgende:
Tip gezocht: welke knoop gebruiken jullie voor onderweg? Ik zou het zo zonde vinden als mijn doek op de grond ligt te slepen in bijvoorbeeld een parkeergarage. De tricotdoek knoopte ik altijd gewoon thuis voor en dan liet ik Thomas er ter plaatse in glijden. Is er een knoop waarmee ik dat ook met de geweven doek kan doen?
De front-cross-carry (niet FWCC, dus) kan je ook vooraf knopen met een niet-rekbare doek.

Deze dus:
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_74149176
Ik wil er 1 van bymama. http://bymama.nl
Ben er zo verliefd op maar ik ben denk ik toch meer van de doeken
  woensdag 28 oktober 2009 @ 14:15:21 #106
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_74149356
zien er inderdaad erg gaaf uit!
pi_74149527
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 14:11 schreef Pvoesss het volgende:
Wil je mijn zelfgemaakte MT eens lenen? Neem ik em mee naar de vreetmeet, kan je gelijk ff kijken of het wat is
(maar er zullen ook wel mensen zijn die er heen gaan die een "echte" MT willen/kunnen meenemen)
pi_74149618
Nicole: Blijkbaar is die band om over de rug te doen. Hier een filmpje van een mei-tai en front carry:

pi_74149911
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 14:21 schreef Deepfreeze het volgende:
Nicole: Blijkbaar is die band om over de rug te doen. Hier een filmpje van een mei-tai en front carry:

Oh wat ziet dat er toch makkelijk uit he
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_74150192
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 14:19 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Wil je mijn zelfgemaakte MT eens lenen? Neem ik em mee naar de vreetmeet, kan je gelijk ff kijken of het wat is
(maar er zullen ook wel mensen zijn die er heen gaan die een "echte" MT willen/kunnen meenemen)

Dat zou wel heel erg fijn zijn. Ik doe wel mee met een reistai maar het ligt er maar net aan wanneer die komt of ik kan dragen etc.
pi_74150723
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 14:37 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Dat zou wel heel erg fijn zijn. Ik doe wel mee met een reistai maar het ligt er maar net aan wanneer die komt of ik kan dragen etc.
ahjoh dan leen je die van mij toch een tijdje?
Hou je van delfts blauw?
pi_74156116
Ja
  woensdag 28 oktober 2009 @ 17:30:59 #113
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_74156468
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 14:11 schreef Pvoesss het volgende:
.

Dat is een Kleinsmekker rip-off! Ik zie er twee met dezelfde stof zelfs .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_74156716
Ja maar kleinsmekker gebruikt dus gewoon stofjes die iedereen in de stoffenwinkel kan kopen.
Als je kijkt bij de buren kopen ze allemaal de stofjes gewoon voor vanalles en nog wat
  woensdag 28 oktober 2009 @ 17:55:23 #115
14746 k_i_m
pi_74157239
Dat je dezelfde stof kan kopen in de winkel wil nog niet zeggen dat je er een precies hetzelfde product als iemand anders van moet maken om er geld mee te verdienen, vind ik dan.
In my life
Why do I smile
pi_74157326
Tjah ik vind dat wel eigen schuld dikke bult. Zeker als je gaat voor stofjes die overal te koop zijn.

Als je didymos slings na gaat maken dan vind ik het iets anders dat product maken ze zelf.

Als ik een stofje op de markt koop en ik maak er een trui van en miep van de hoek maakt er ook een trui van tjah
Iedereen kent de zelfde knippies en iedereen kan dezelfde stoffen kopen.

En er zijn ook stofjes die zij al had toen kleinsmekker er mee kwam meen ik gelezen te hebben
  woensdag 28 oktober 2009 @ 18:07:00 #117
14746 k_i_m
pi_74157548
Maar mevrouw Kleinsmekker heeft haar patronen nooit openbaar op de website gezet om ze na te maken. Daar zit een aardig verschil in. Puntje bij paaltje, ik vind het niet zo netjes, maar misschien komt het omdat ik al aardig wat jaren meedraai in het bedrijfsleven en dus genoeg van dit soort "grappen" gezien heb.

Het is net zoals met die vilten poesjes die ik een tijdje terug gemaakt heb. Omdat iedereen vilt kan kopen, kan ik toch ook geen webwinkel beginnen waarin ik die dingen verkoop?
In my life
Why do I smile
pi_74158061
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 12:38 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Die vindt gewone draagdoeken namelijk énig! Voor in donker Afrika...
Dat vond ik ook altijd maar ik raak er langzamerhand wat meer geinteresseerd in.
Lekker op tijd want het kind is net 1 geworden Kan je er dan alsnog mee beginnen of ligt het heel erg aan het kind zelf? En zijn jullie nooit bang dat je verkeerd knoopt en dat je kind eruit valt??
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
  woensdag 28 oktober 2009 @ 21:13:14 #119
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_74164981
Als ik het goed heb had Liv die paarse (oudje in een nieuw jasje/KS dagmar) al eerder gemaakt dan mevrouw Kleinsmekker.

[ Bericht 4% gewijzigd door Noli. op 28-10-2009 21:20:12 ]
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_74165526
is er iemand die voor mij een vergelijking wil en kan maken tussen de SSC's hoppediz bondolino en een manduca? Ik wil er 1 kopen om voor mijn vriend t dragen te 'vergemakkelijken' tijdens de ochtendspits. Ik weet dat ik ze eigenlijk uit zou moeten proberen, maar heb geen idee hoe ik dat aan zou moeten pakken hier in regio drenthe en heb er eigenlijk op korte termijn 1 nodig. Verschillen ze in draag- en zitcomfort? En hoe prettig is t om een ssc te knopen ipv gebruik te maken van gespen?
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_74165993
Vandaag voor 't eerst op pad geweest met Isabeau in de doek Het was fijn! Ze sliep zo lief!
  woensdag 28 oktober 2009 @ 21:40:07 #122
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_74166090
Ik heb geen Bondolino of Manduca en weet niet waar je precies in Drenthe zit..
Maar ik heb wel een Ergo en een vriendin van me heeft net een Beco gekocht, als ik haar heeeeel lief aankijk zou ik die misschien wel een dagje kunnen lenen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_74166151
Ik krijg binnenkort wel een yamo te leen poppedein, die mag je altijd komen proberen
pi_74166253
Als er een draagdoeken probeer meet in Drenthe komt, hou ik me aanbevolen!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_74166340
wow, jeetje wat lief dames! Ik ga even nadenken over hoe en wat!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')