Oh op die manier. Ik zat al te denken aan een band die zijn hoofdje ofzo moest ondersteunenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:59 schreef Deepfreeze het volgende:
Ik vind die onderste mooi. Maar idd voor de herfst/winter.
Volgens mij ook Oeke, Dan heb je net wat meer steun onder de billen.
De front-cross-carry (niet FWCC, dus) kan je ook vooraf knopen met een niet-rekbare doek.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:42 schreef Ca.ra het volgende:
Tip gezocht: welke knoop gebruiken jullie voor onderweg? Ik zou het zo zonde vinden als mijn doek op de grond ligt te slepen in bijvoorbeeld een parkeergarage. De tricotdoek knoopte ik altijd gewoon thuis voor en dan liet ik Thomas er ter plaatse in glijden. Is er een knoop waarmee ik dat ook met de geweven doek kan doen?
Wil je mijn zelfgemaakte MT eens lenen? Neem ik em mee naar de vreetmeet, kan je gelijk ff kijken of het wat isquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:11 schreef Pvoesss het volgende:
Ik wil er 1 van bymama. http://bymama.nl
Ben er zo verliefd op maar ik ben denk ik toch meer van de doeken
Oh wat ziet dat er toch makkelijk uit hequote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:21 schreef Deepfreeze het volgende:
Nicole: Blijkbaar is die band om over de rug te doen. Hier een filmpje van een mei-tai en front carry:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wil je mijn zelfgemaakte MT eens lenen? Neem ik em mee naar de vreetmeet, kan je gelijk ff kijken of het wat is
(maar er zullen ook wel mensen zijn die er heen gaan die een "echte" MT willen/kunnen meenemen)
ahjoh dan leen je die van mij toch een tijdje?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:37 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Dat zou wel heel erg fijn zijn. Ik doe wel mee met een reistai maar het ligt er maar net aan wanneer die komt of ik kan dragen etc.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:11 schreef Pvoesss het volgende:
Ik wil er 1 van bymama. http://bymama.nl
Ben er zo verliefd op maar ik ben denk ik toch meer van de doeken
Dat vond ik ook altijdquote:Op maandag 26 oktober 2009 12:38 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Die vindt gewone draagdoeken namelijk énig! Voor in donker Afrika...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |