Weeabooquote:Op zondag 25 oktober 2009 23:43 schreef Samsonneke het volgende:
Ahwwww o.o Komt wel goed joh ;3
*knuffelt* Je komt er wel weer bovenop ^^ Altijd aan het postieve denken <3
lolz xD
Welkom bij de club, heb zometeen fransquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:37 schreef Precizionist het volgende:
Heb je dus één weekje herfstvakantie, plannen ze precies de dag na die week TOETSDAGEN.
Lekker gedaan jongens! Mijn hele vakantie verpest! Maarja, ik heb natuurlijk nog niet geleerd omdat ik het veeeeeeeeeel te druk had met leukere dingen en minder leuke ( Kut albert heijn ). En... dat is gewoon kut dat ik nu nog 4 toetsen moet gaan leren...
Klacht: Leren zuigt in de vakantie, eigenlijk altijd!
Verwachte reacties:
-TS werkt bij AH![]()
-TS moet niet zeiken en werken ( Voor mijn AOW ).![]()
-TS is een v.d. luie hangjongeren...
-TS doet HAVO![]()
-Kuttopic.
Trolls trolling trolls trolling trollsquote:
quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:24 schreef Precizionist het volgende:
Heb vandaag dus mijn eerste Engelse toets gehad, ben vanochtend begonnen met leren, dus morgenochtend maar effe 2 hoofdstukken geschiedenis en 1 hoofdstuk nederlands leren in de ochtend en dan zien we wel weer...
MORGEN SCOOTERCERTI OPHALEN![]()
![]()
![]()
"Haha TS heeft een scooter"
JA EN
Dit dus. Ik verlang zó terug naar mijn middelbare school tijd.quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:30 schreef bakatje het volgende:
Middelbare school is toch een dag van tevoren leren!
Dat had ik dus.quote:
Die studie heb je zelf gekozen, hoort leuk te zijn.quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:02 schreef Christiaan het volgende:
Zeik niet. Nu op de uni heb ikvan zomer tot kerst geen vakantie.
;_;'''''''''''omg wrm doe je dat nou >_<" kben dat helemaal niet :"Squote:
In de 4e klas kan dat nog. Helemaal op havo. En het was dus geen SE? Ook dat nog.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:18 schreef Precizionist het volgende:
Ik was slimmer dan jullie, heb in de ochtend 10 minuten geleerd voor de toets en t ging wel redelijk.
Second.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:43 schreef Tafelbier het volgende:
Daarom ik heb het pas zwaar, 6vwo dus alles voor het se.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |