Fout, afkorting : Hoger Algemeen Voortgezet Onderwijs.quote:
Het is 'hoger algemeen voortgezet onderwijs'.quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:38 schreef Precizionist het volgende:
[..]
Fout, afkorting : Hoger Algemeen Voortgezet Onderwijs.
zeurkutquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het is 'hoger algemeen voortgezet onderwijs'.
Vóór de vakantiequote:Op zondag 25 oktober 2009 21:40 schreef Dennis_enzo het volgende:
Wanneer heb je ze liever dan? Tijdens je vakantie?
Lukt niet, de verleiding om het niet te doen is kapotgroot.quote:
Niet toevallig in Zaanstreek?quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:42 schreef L.no het volgende:
[..]
Daar zit ik ook, maar lekker geen last van.
quote:
Blaise Pascal ?quote:
in welke havo klas zit je?quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:45 schreef Precizionist het volgende:
[..]
Blaise Pascal ?![]()
Ik ken ook mensen van Zaanlands dus segmaar als je daar zit
4C, welke school zit je danquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
in welke havo klas zit je?
ik zit op geen van beide
hoe heet je?quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:48 schreef Precizionist het volgende:
[..]
4C, welke school zit je dan? Michael? Saenrendam?
michaelquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:49 schreef Precizionist het volgende:
[..]
Not too personal!
Ik vroeg eerst iets!
heeeeeeeey, ik ken jouquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:51 schreef Precizionist het volgende:
[..]
Dan ken ik je niet wss..
Ik heet Juliën, you?
Je bent een paar dagen geleden in een ander topic nog door iemand verbeterd. Je maakte dezelfde fout.quote:
Royalquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:51 schreef Precizionist het volgende:
[..]
Dan ken ik je niet wss..
Ik heet Juliën, you?
Dan heeft hij er toch van geleerd, nu verbetert hij anderenquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:52 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Je bent een paar dagen geleden in een ander topic nog door iemand verbeterd. Je maakte dezelfde fout.
Wat bedoel je met Royalquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:53 schreef Klaagbak het volgende:
[..]
Royal![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!
Maar ehm, Havo 4 toetsen, daar haalt iedereen die geen josti is toch een 10 voor, zonder te leren?
echte leven en fok gescheidenquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:52 schreef Precizionist het volgende:
[..]
Houjebekhoor x'D
Zeg je naam $:
Wel hoge cijfers, niet per se tienen. Ga gewoon leren.quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:53 schreef Precizionist het volgende:
[..]
Wat bedoel je met Royal![]()
Nee, niet bij deze poepskoool hoor.
Havo is gewoon met kleine letters, anders. Net zoals hbo, mbo, vmbo etc., etc.quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:52 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Je bent een paar dagen geleden in een ander topic nog door iemand verbeterd. Je maakte dezelfde fout.
Dat is wel erg slecht.quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:52 schreef Florian_ het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |