Je komt van het vmbo he?quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:55 schreef Precizionist het volgende:
[..]
Duuuuus, je woont niet in zaantje >__<?
Daaaaamn.
eerst zeker wetenquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:59 schreef Precizionist het volgende:
[..]
WHATFACK, ENGERD
Effe serieus, wie wie?
Ja, ja en jaquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
eerst zeker weten
havo - vmbo - havo?
zegt turk/chinees je iets? 1D, noem geen naam ok, als je 't nog niet weet, zeg ik 't wel via pmquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:02 schreef Precizionist het volgende:
[..]
Ja, ja en ja
1,2 havo
3,4 vmbo
4 havo
Jij bent niet verder dan de basisschool gekomen?quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:57 schreef L2S het volgende:
Ik vindt dit maar een kut topic
TS doet havo![]()
![]()
Als je zelf al de reacties gaat geven is het niet meer leukquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:37 schreef Precizionist het volgende:
Heb je dus één weekje herfstvakantie, plannen ze precies de dag na die week TOETSDAGEN.
Lekker gedaan jongens! Mijn hele vakantie verpest! Maarja, ik heb natuurlijk nog niet geleerd omdat ik het veeeeeeeeeel te druk had met leukere dingen en minder leuke ( Kut albert heijn ). En... dat is gewoon kut dat ik nu nog 4 toetsen moet gaan leren...
Klacht: Leren zuigt in de vakantie, eigenlijk altijd!
Verwachte reacties:
-TS werkt bij AH![]()
-TS moet niet zeiken en werken ( Voor mijn AOW ).![]()
-TS is een v.d. luie hangjongeren...
-TS doet HAVO![]()
-Kuttopic.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:02 schreef Precizionist het volgende:
[..]
Ja, ja en ja
1,2 havo
3,4 vmbo
4 havo
Ja ik weet wel nog 2 chinezen uit 1D maar niet echt specifiek iemandquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
zegt turk/chinees je iets? 1D, noem geen naam ok, als je 't nog niet weet, zeg ik 't wel via pm
Haaha, sorry bro.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:05 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Als je zelf al de reacties gaat geven is het niet meer leuk
er zat maar 1 chinees in de klasquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:06 schreef Precizionist het volgende:
[..]
Ja ik weet wel nog 2 chinezen uit 1D maar niet echt specifiek iemanddoe maar PM.
Gezellig, ik deed 1havo, 2havo, 2 havoquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:02 schreef Precizionist het volgende:
[..]
Ja, ja en ja
1,2 havo
3,4 vmbo
4 havo
Hoe groot is de kans nou?quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:06 schreef Precizionist het volgende:
[..]
Ja ik weet wel nog 2 chinezen uit 1D maar niet echt specifiek iemanddoe maar PM.
Het was geen chineesquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoe groot is de kans nou?
Groot genoeg, blijkbaar.
TS kan niet beginnen met leren.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:12 schreef Hondenbrokken het volgende:
Als je op het VWO 1 avond van te voren kunt beginnen met leren en dan een voldoende kan halen, waarom zou dat dan op een HAVO ineens niet kunnen?
Toen ben je gestopt?quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:07 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Gezellig, ik deed 1havo, 2havo, 2 havo
Zeik niet zo, ik heb tentamenweek vanaf morgenquote:
Tevens kankerschool.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:21 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
HAHAHAHA MICHAEL
daar zat ik ook op.
2-1-2 opstelling ofc.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:26 schreef Hondenbrokken het volgende:
Wel een kutschool als je meer dan 2 toetsen op 1 dag hebt en dan ook 2 dagen achter elkaar.
Wij 2 toetsdagen en 3 dagen les.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:38 schreef donzine het volgende:
Toen ik proefwerk-week had, hadden we ook nog gewoon les.. 2 proefwerken in de ochtend, en in de middag nog 3 uurtjes les :S
Ik heb hetzelfde, maar vwo heeft wo+do toetsdagen. Erg nutteloos, want de overige dagen heb ik ook gewoon toetsen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:46 schreef Precizionist het volgende:
[..]
Wij 2 toetsdagen en 3 dagen les.
Die dagen zouden gebruikt moeten worden voor het leren vind ik.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde, maar vwo heeft wo+do toetsdagen. Erg nutteloos, want de overige dagen heb ik ook gewoon toetsen.
Alsof je dan wel echt zou gaan leren..quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:51 schreef Precizionist het volgende:
[..]
Die dagen zouden gebruikt moeten worden voor het leren vind ik.
Nee, 't gaat om 't idee.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Alsof je dan wel echt zou gaan leren..
Waarom denken aan "het idee" als je er toch geen gebruik van gaat maken.quote:
quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Waarom denken aan "het idee" als je er toch geen gebruik van gaat maken.
1. Gun je het anderen om te leren op die andere dagen? Ja.
2. Wil je zelf geen toetsen op de dagen die buiten de toetsdagen vallen? Wil ik niet. Maar heb ik tóch wel.
Waarom?quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:05 schreef Muzz_ het volgende:
HAVO moeten ze afschaffen.
Iedereen moet VWO of VMBO doen, zelfde als 't HBO - het moet weg. Men moet kiezen tussen WO of gewoon MBO.
Of je studeert echt wat (WO) of je gaat maar met een praktische instelling aan de slag (MBO).quote:
Je zit alleen maar wat te roepen. Ik hoopte voor wat echte onderbouwing, maar helaas.quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:11 schreef Muzz_ het volgende:
[..]
Of je studeert echt wat (WO) of je gaat maar met een praktische instelling aan de slag (MBO).
HBO hangt er alleen maar zo bij en is geen van beide.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:05 schreef Muzz_ het volgende:
Iedereen moet VWO of VMBO doen, zelfde als 't HBO - het moet weg. Men moet kiezen tussen WO of gewoon MBO.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |