Ja preciesquote:
TS doet alleen uitzonderlijk knappe mensen, blijkbaar.quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:58 schreef Appletree het volgende:
Jij vergeet of je het telefoonnummer hebt van een kruising tussen Adriana Lima en Jessica Alba? Sure, jij bent zelf zeker Brad Pitt
Er lopen wel meer leukequote:Op zondag 25 oktober 2009 17:58 schreef Appletree het volgende:
Jij vergeet of je het telefoonnummer hebt van een kruising tussen Adriana Lima en Jessica Alba? Sure, jij bent zelf zeker Brad Pitt
Ik ben nog serieus ook. Ik hoop niet dat ze op Fok! zit anders weet ze meteen dat ik alleen maar seks wil.quote:
Ik eet graag van twee walletjes.quote:
Dit.quote:
Je moeder straalt story magazine uit.quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:56 schreef Fragile. het volgende:
Ik ga dit niet allemaal lezen, te lui voor
Daarnaast straalt je topic ''Story Magazine'' uit..![]()
Het is inderdaad allemaal iets te overdreven.quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:05 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Of een kloon. Dat denk ik nog steeds eigenlijk.
True.quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:59 schreef Biels het volgende:
[..]
TS doet alleen uitzonderlijk knappe mensen, blijkbaar.
Jij.quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:06 schreef griekjeee het volgende:
Omdat ik eerlijk ben? En ach, we willen allemaal dat mensen op ons reageren, anders zouden we helemaal niet meer terugkomen. Dus wie is hier nu eigenlijk de aandachtshoer?
Genoeg mensen die mijn echtheid zouden kunnen verifiëren anders. Als het me ook maar een ruk interesseerde.quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:05 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Of een kloon. Dat denk ik nog steeds eigenlijk.
En ze heeft een mannelijke manier van posten vind ik.quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:06 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Het is inderdaad allemaal iets te overdreven.
Ik schijn een vent te zijn, dus ik vond dit wel beter passen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:10 schreef Triggershot het volgende:
Had je jezelf niet beter Gri3kj3e3 of sletjeee kunnen noemen?
Krentenbol. The Sequel.quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:07 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
En ze heeft een mannelijke manier van posten vind ik.
Kijkquote:
Ik ben jaloers.quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:12 schreef griekjeee het volgende:
[..]
KijkAl die haters omdat ik WEL een chickie scoor.
Zou me serieus niet verbazen als jij zo een mannelijke kutkloon bent.quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:11 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik schijn een vent te zijn, dus ik vond dit wel beter passen.
Gelukkig maar dat je al weet dat het niet zo is dan.quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zou me serieus niet verbazen als jij zo een mannelijke kutkloon bent.
Plotwending!quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:14 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat je al weet dat het niet zo is dan.
Er is maar 1 manier om te bewijzen dat ze dat niet is.quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zou me serieus niet verbazen als jij zo een mannelijke kutkloon bent.
partypooper.quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:14 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat je al weet dat het niet zo is dan.
hoe?quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:15 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Er is maar 1 manier om te bewijzen dat ze dat niet is.
quote:
Dat dus.quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:17 schreef Hetiszover het volgende:
Er is maar 1 manier om het te bewijzen. Een foto van jezelf (eventueel met balkje enz.) met een briefje waar je usernaam opstaat.
Dat krijg je met die opgeilende topics van je.quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:20 schreef griekjeee het volgende:
Waarom zou ik- of iemand voor mij- dat überhaupt moeten bewijzen? Omdat alle gefrustreerde rukkertjes anders weer getraumatiseerd zijn omdat ze op een vrouw die toch geen vrouw blijkt te zijn hebben lopen rukken?
hoeveel katten heeft TS eigenlijk?quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:20 schreef Sapstengel het volgende:
Zijn er mensen die rukken op forumposts dan? Of bedoel je die kattenfoto's in je fobo?
Bestaat niet eens. Je maakt me weer blij met een dooie mus\!quote:
Voor zover geef je ze anders weinig materiaal in het fotoboek.quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:20 schreef griekjeee het volgende:
Waarom zou ik- of iemand voor mij- dat überhaupt moeten bewijzen? Omdat alle gefrustreerde rukkertjes anders weer getraumatiseerd zijn omdat ze op een vrouw die toch geen vrouw blijkt te zijn hebben lopen rukken?
Altijd.quote:
Ben je nou een man of een vrouw? in de OP staat redelijk duidelijk vrouw en verder lees ik weer anders..quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:20 schreef griekjeee het volgende:
Ik geloof werkelijk niet dat er mensen zijn die op een onzichtbare FOK!user rukken. Ik heb op fok een hoop meegemaakt, maar dit bestaat niet.quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:20 schreef griekjeee het volgende:
Jij.quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:06 schreef griekjeee het volgende:
Dus wie is hier nu eigenlijk de aandachtshoer?
TS reageert niet meer, het zal wel een shemale zijn danquote:Op zondag 25 oktober 2009 18:21 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Ben je nou een man of een vrouw? in de OP staat redelijk duidelijk vrouw en verder lees ik weer anders..
Ach voor sommigen is het al genoeg te weten dat iemand een vrouw is, schijnt.quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:22 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Ik geloof werkelijk niet dat er mensen zijn die op een onzichtbare FOK!user rukken. Ik heb op fok een hoop meegemaakt, maar dit bestaat niet.
Vrouw, waar lees je verder anders dan?quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:21 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Ben je nou een man of een vrouw? in de OP staat redelijk duidelijk vrouw en verder lees ik weer anders..
Je schrijft ergens in dit topic dat je een vent bent.quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:26 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Vrouw, waar lees je verder anders dan?
Ik zei ik schijn een vent te zijn inderdaad, je weet serieus niet hoe die post bedoeld was?quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:29 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Je schrijft ergens in dit topic dat je een vent bent.
Ik snap het allemaal niet meer, jijzelf en die vriendin schijnen een kruising te zijn tussen die 2 foto,s
Die zijn fucking moeilijk lekker en dat lijkt mij nogal onwaarschijnlijk. Zeker gezien er geen foto,s gepost worden van jou en of je vriendin.
Maar verder vind ik je wel lief
Ga je nou mijn history lezen?quote:
Een topic van mij altijd toch.quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:40 schreef Japsnars het volgende:
Dit topic begint interessant te worden.
quote:
quote:
JA DAT ZOU JE WEL WILLEN HÈquote:Op zondag 25 oktober 2009 18:48 schreef S.Seagal het volgende:
Griekjee, aandacht hoer.
Als je zo makkelijk lekker chicks regelt.
LAAT DAN EEN KEER EEN FOTO ZIEN VAN JEZELF.
quote:
quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:56 schreef Allure_ het volgende:
Griekjeee is gewoon een lelijk wijf.
Ik hou ook van jou wjnmk NTBquote:
Nee.quote:
Mensen met katten als huisdier zijn altijd lelijk.quote:
Katten zijn geweldige huisdieren, mensen met katten zijn mooiquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mensen met katten als huisdier zijn altijd lelijk.
Bovendien doet ze me aan Mr. Nelson denken. Met vlagen ook zo stront irritant.
Mja, ik ken haar dus welquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als jij een kat hebt, ben je een uitzonderingquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:02 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Katten zijn geweldige huisdieren, mensen met katten zijn mooi
Ik had het voor het openen van dit topic met iemand over de voorspelbare reacties. En mên wat zijn ze toch weer aanwezig.quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Bovendien doet ze me aan Mr. Nelson denken. Met vlagen ook zo stront irritant.
Waarom hebben ze dan nooit een relatie maar een kat als gezelschap?quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:02 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Katten zijn geweldige huisdieren, mensen met katten zijn mooi
quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als jij een kat hebt, ben je een uitzondering.
Ik heb nu geen kat thuis, aangezien ik op kamers woon. Maar toen ik nog thuis woonde had ik wel een relatie + kat.quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:03 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Waarom hebben ze dan nooit een relatie maar een kat als gezelschap?
Voorspelbaar ja, omdat je zelf weet hoe irritant je bent.quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:03 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik had het voor het openen van dit topic met iemand over de voorspelbare reacties. En mên wat zijn ze toch weer aanwezig.
Ik vind het wel meevallen. Je wat aantrekken van wat iemand post op internetquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Voorspelbaar ja, omdat je zelf weet hoe irritant je bent.
Er zijn ook lelijke jongens hoor. Soort zoekt soort in jou geval.quote:Ik heb nu geen kat thuis, aangezien ik op kamers woon. Maar toen ik nog thuis woonde had ik wel een relatie + kat.
Heb ik toch al gedaan?quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:05 schreef griekjeee het volgende:
Bovendien vraag ik een tweede keer om ontopic te gaan. Is het wel of niet herkenbaar? Reageer anders gewoon niet en maak mij vooral niet belangrijker dan je me eigenlijk wilt maken.
Jij wel jaquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |