Bestaat niet eens. Je maakt me weer blij met een dooie mus\!quote:
Voor zover geef je ze anders weinig materiaal in het fotoboek.quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:20 schreef griekjeee het volgende:
Waarom zou ik- of iemand voor mij- dat überhaupt moeten bewijzen? Omdat alle gefrustreerde rukkertjes anders weer getraumatiseerd zijn omdat ze op een vrouw die toch geen vrouw blijkt te zijn hebben lopen rukken?
Altijd.quote:
Ben je nou een man of een vrouw? in de OP staat redelijk duidelijk vrouw en verder lees ik weer anders..quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:20 schreef griekjeee het volgende:
Waarom zou ik- of iemand voor mij- dat überhaupt moeten bewijzen? Omdat alle gefrustreerde rukkertjes anders weer getraumatiseerd zijn omdat ze op een vrouw die toch geen vrouw blijkt te zijn hebben lopen rukken?
Ik geloof werkelijk niet dat er mensen zijn die op een onzichtbare FOK!user rukken. Ik heb op fok een hoop meegemaakt, maar dit bestaat niet.quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:20 schreef griekjeee het volgende:
Jij.quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:06 schreef griekjeee het volgende:
Dus wie is hier nu eigenlijk de aandachtshoer?
TS reageert niet meer, het zal wel een shemale zijn danquote:Op zondag 25 oktober 2009 18:21 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Ben je nou een man of een vrouw? in de OP staat redelijk duidelijk vrouw en verder lees ik weer anders..
Ach voor sommigen is het al genoeg te weten dat iemand een vrouw is, schijnt.quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:22 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Ik geloof werkelijk niet dat er mensen zijn die op een onzichtbare FOK!user rukken. Ik heb op fok een hoop meegemaakt, maar dit bestaat niet.
Vrouw, waar lees je verder anders dan?quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:21 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Ben je nou een man of een vrouw? in de OP staat redelijk duidelijk vrouw en verder lees ik weer anders..
Je schrijft ergens in dit topic dat je een vent bent.quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:26 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Vrouw, waar lees je verder anders dan?
Ik zei ik schijn een vent te zijn inderdaad, je weet serieus niet hoe die post bedoeld was?quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:29 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Je schrijft ergens in dit topic dat je een vent bent.
Ik snap het allemaal niet meer, jijzelf en die vriendin schijnen een kruising te zijn tussen die 2 foto,s
Die zijn fucking moeilijk lekker en dat lijkt mij nogal onwaarschijnlijk. Zeker gezien er geen foto,s gepost worden van jou en of je vriendin.
Maar verder vind ik je wel lief
Ga je nou mijn history lezen?quote:
Een topic van mij altijd toch.quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:40 schreef Japsnars het volgende:
Dit topic begint interessant te worden.
quote:
quote:
JA DAT ZOU JE WEL WILLEN HÈquote:Op zondag 25 oktober 2009 18:48 schreef S.Seagal het volgende:
Griekjee, aandacht hoer.
Als je zo makkelijk lekker chicks regelt.
LAAT DAN EEN KEER EEN FOTO ZIEN VAN JEZELF.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |