quote:Op maandag 2 november 2009 09:10 schreef miss_sly het volgende:
Dit was voor ons even de compromis.
Dat was ook precies onze overwegingquote:Op maandag 2 november 2009 15:01 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Erg leuk vind ik dat. Je kinderen niet weg hoeven te doen en toch iets voor jullie zelf kunnen doen.
Lol Ik ben ook mezelf, maar ben thuis moeder van 2 en vrouw. Meer dat het fijn is om m'n eigen ding te hebben zeg maar zonder al te veel interrupties.quote:Op maandag 2 november 2009 15:36 schreef miss_sly het volgende:
Ik hoop vooral dat Senna niet ziek wordt, dan lijkt het me nog lastiger. Maar mijn ouders komen oppassen, dus ik weet dat ze in heel goede handen is.
Ik zla het werken best wel weer leuk gaan vinden en eht zal zeker wel weer wennen, maar ik ben nog steeds mezelf, daarvoor hoef ik neit te gaan werken. Ik heb ook neit het gevoel dat ik dat zo nodig heb om er even uit te zijn, of om even mezelf te zijn, of geen moeder te zijn. Moeder ben ik 24/7, ook als ik neit bij haar ben, en mezelf ook. Ach, komt vast goed
Rocka heel veel sterktequote:Op zondag 1 november 2009 22:12 schreef RockabeIIa het volgende:
Maar goed, we gaan gewoon door! Zullen we het nu weer over iets leukers hebben?
Ik snap niet helemaal waar je conclusie vandaan komt en schrikken hoeft echt niet, hoor. Ik wil het alleen niet hier zo uitgebreid bespreken. Dat wat ik kwijt wilde staat er nl, meer niet.quote:Op maandag 2 november 2009 19:20 schreef leonieke het volgende:
[..]
Rocka heel veel sterkteMaar vergeet je niet op tijd aan de alarmbel te trekken als dat nodig zou zijn (ik schrik wat van jouw "we gaan gewoon door"-post)
quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:55 schreef mefke79 het volgende:
En dan nog eenvoor mezelf: mijn hb was prima, de knip is genezen, ik mag voorzichtig weer gaan sporten en ik mag in bad! Heb het met de ha nog rustig gehad over hoe het nu ging met mij en met Driekus. Ze gaf aan dat ze blij was dat het flesvoeden me zo goed geholpen heeft. Ik zie zelf ook wel in dat dat net het zetje was dat ik nodig had. Driekus heeft meer aan een vrolijke mama dan aan een mama die borstvoeding geeft en niet gelukkig is. Ik ben er nog niet helemaal hoor, maar het gaat hier heel hard de goede kant op. Driekus is mijn mannetje en dat gevoel neemt niemand me meer af!
Wacht maar, over een jaar of twee hoor jij vást ook een enthousiast "Mama is thuis!!!!!" als je de deur achter je dichtslaat.quote:
Jaquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:20 schreef Moonah het volgende:
Wacht maar, over een jaar of twee hoor jij vást ook een enthousiast "Mama is thuis!!!!!" als je de deur achter je dichtslaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |