abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 3 november 2009 @ 20:53:51 #226
5428 crew  miss_sly
pi_74363350
crosspost uit de SC:

De dag is voorbij De ochtend ging nog wel, maar na de lunch kon het me niet snel genoeg 5 uur worden Senna heeft een leuke dag gehad met mijn ouders, goed gedronken, lekker gewandeld en goed geslapen en ze straalde toen ze mij zag Thuiskomen was dus een feestje
Morgen weer werken, en donderdag gelukkig niet! Verheug ik me vreselijk op, weer een dagje kneuteren
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_74363978
Fijn Sly, dat het zo goed ging! Je klinkt echt blij in je post! fijn met Senna!
  dinsdag 3 november 2009 @ 21:20:06 #228
11682 Moonah
Jolie femme
pi_74364300
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 20:53 schreef miss_sly het volgende:
Thuiskomen was dus een feestje
Wacht maar, over een jaar of twee hoor jij vást ook een enthousiast "Mama is thuis!!!!!" als je de deur achter je dichtslaat.

En Chaca, fijn dat het goed was.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_74365356
Tessie

Mefke, wat fijn dat t lekker gaat

Mn hechtingen zijn/waren ontstoken ben nu bezig met een biotex kuurtje... gelukkig word t al beter. Ben vandaag een half uurtje wezen winkelen en ik had geen last van t drukkende gevoel op mn vagina Heb een goed gevoel dat ik het ga redden a.s. zondag op de jonge gezinnenbeurs.

Gister op mn werk geweest om even te pronken met mn zoon. Was best leuk om na 9 weken afwezigheid weer eens op mn werk te zijn. Maar was blij dat ik weer naar huis kon. Gelukkig heb ik nog tot Januari de tijd om me geestelijk voor te bereiden.
pi_74370211
Sterkte morgen Mijsje

MissSly, wat lief dat Senna zo straalde toen ze je weer zag. En gelukkig dat ze een fijne dag gehad heeft. En jij hebt lekker donderdag alweer een hele dag samen met je meisje.

Auch Martine Dat klinkt heel naar. Maar gelukkig dat het al wat beter wordt nu, hopelijk lukt het om naar de beurs te gaan!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_74373919
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 21:20 schreef Moonah het volgende:
Wacht maar, over een jaar of twee hoor jij vást ook een enthousiast "Mama is thuis!!!!!" als je de deur achter je dichtslaat.
Ja

Of in mijn geval een jochie van 4, die als ie je ziet gaat stralen, en nog steeds iedere dag met een rugzakje op zijn rug over het schoolplein aan komt rennen met open armen en heel hard en blij "Mammaaaaaa" roept en in je armen vliegt.
pi_74373957
en miss_sly, de kop is eraf.

Ik las net even op het speeltuinbankje over hoe de dag op kantoor ging.
Niet leuk eigenlijk maar zeker wel herkenbaar voor mij. Zo gaat het "bij ons" precies hetzelfde.
Daar is alles hetzelfde gebleven en voor jou is alles veranderd maar niemand die het ziet of echt interesse toont ofzo.
Vreemde gewaarwording maar ook wel weer begrijpelijk vaak.

Nou ja, op naar dag 2 dan maar en morgen weer lekker met Senna
  Moderator woensdag 4 november 2009 @ 07:42:46 #233
5428 crew  miss_sly
pi_74374125
Moonah en lily, wat lijkt me dat heerlijk ik vond nu dat stralende snoetje ook al zoo geweldig!

lily, ja, ik snap ook wel dat er voor hun iets veranderd is, en dat vind ik dan vooral alleen een vreemde gewaarwording. Wat ik vervelend vind, is dat er gewoon ook geen overdracht is, maar dat je gewoon geacht wordt zonder meer weer aan de slag te gaan, waar anderen gebleven waren. Mijn laatste werkdag was 18 juni...in de tussentijd is er wel eea gebeurd, lijkt me zo.

Ach ja, het zal wel weer wennen. En ook wel weer leuk worden. Voor nu is het gewoon even doorbijten
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_74374559
Ik had de eerste werkdag ook dat alles gewoon door was gegaan en iedereen nog hetzelfde was. Terwijl ik van de daken wilde schreeuwen dat ik pas een kind had gekregen
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_74376835
Gelukkig dat het beter wordt Martine en je misschien toch wel naar de beurs kunt gaan.

Miss_sly jammer dat je de eerste werkdag zo hebt ervaren. Bij mij werdt toen ook heel veel gevraagd over hoe het met de kleine ging enzo. Op mijn werk is er ook heel veel aandacht voor de werknemers en hun families vind ik. Er worden babyshowers gedaan voor de zwangeren voordat ze met verlof gaan, bedrijfsfeesten zijn deels echt voor de hele familie van de werknemer en er is een sinterklaasfeest voor de ouders/ grootouders onder de werknemers.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_74377068
Martine, je kan beter in de soda gaan zitten dan in de biotex. Ik weet effe niet meer waarom, staat wel ergens een topic terug of misschien wel twee topics. En natuurlijk ga jij het redden op de beurs, al is het maar even. En dan lekker genieten!

Miss, dat lijkt me raar hoor, zo zonder overdracht. Hopelijk ging het vandaag al wat beter.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_74380990
Mijn jubelstemming was geloof ik wat voorbarig. Geloof dat de 'ongesteldheid' alweer weg is.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_74404940
Martine, misschien kan dit topic: Vervanging Soda badje? ook nog wat zinnigs erover toevoegen. daar ging het ook over of je wel of geen soda/biotex moest gebruiken, maar volgens mij ging dat over een teen...
en op deze pagina: http://www.babyinfo.nl/community/forum2/forum_posts.asp?TID=4643 vertellen wat "ervaringsdeskundigen" hoe zij het (2 jaar geleden) hebben gedaan... volgens lijkt dat nog het meest op jouw situatie van wat ik zag bij google...

hè, Tessie... dat is minder...
pi_74415936
meiden bedankt voor de tips!
  vrijdag 6 november 2009 @ 13:03:04 #240
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_74450631
HIer gaat het effe een beetje minder. Met mijn knie wil het gewoon niet goed komen en ben nu gisteren naar het LUMC geweest naar een andere orthopeed en die ervaring heeft met EDS. Operen is op zich echt een laatste redmiddel (banden inkorten en vastzetten) en eigenlijk nu geen oplossing. Mijn fushion breg brace daar kom ik voorlopig niet vanaf want zonder doet mij knie niet anders dan uit de kom schieten en doorslaan. Volgende probleem is nu dat ik naar een revalidatiecentrum moet om te revalideren (idd samen met de dwarsleasiepatienten en dergelijke (geen probleem overigens)) maar dat is allleen in Leiden (1,25 uur rijden, Utrecht (1 uur rijden) of Amsterdam (1 1/2 uur rijden) buiten de file tijden om. Dus waarschijnlijk ga ik treinen naar Leiden en dan 2 a 3 keer per week en aangezien er nu meerdere ledematen luxeren (li. voet, heup, knie, pols en schouders) allebei de hele dag (en mijn re.knie hyperluxeert (door de klap van de aanrijding is deze dus erger als de rest) daarbij nog eens dus daar voel ik niets meer van en pas met lopen merk ik dat hij eruit ligt) door ga ik een heel intensief programma doen wat inhoud dat ik veel minder thuis ben maar ik heb ook geen andere keus dan het wel te gaan doen want in de snelheid die ik het laatste half jaar achteruit geaan ben en als het dan zo doorgaat zit ik net als mijn zusje volgend jaar in de rolstoel na 100 meter lopen maar het gaat me wel aan het hart. De rev.artsen zitten voor EDS enkel dus in bovengenoemde steden.

Sorry voor het warrige verhaal maar kan het effe niet duidelijker omschrijven en dan moet ik morgen ook nog K haar verjaardag vieren terwijl op dit moment mijn armen niet hoger gaan dan mijn ellebogen en ik dus eigenlijk helemaal niet kan doen wat ik eigenlijk wil baal baal baal baal...

Knuffel voor een ieder die het nodig heeft.
  vrijdag 6 november 2009 @ 13:08:14 #241
144006 chacama
Ondernemend!
pi_74450821
Books. Balen dat het allemaal zo snel ontwikkeld is in de afgelopen tijd. Lijkt me een heel zware domper. Het revalideren op zich is niet verkeerd, maar dit in combi met je meiden en alles lijkt me zwaar voor je. Ik hoop dat je er beter en sterker uitkomt dan je je nu voelt. En die verjaardag morgen.... het komt goed is een dooddoener, maar jouw meisje zal het je echt niet walijk nemen als je d'r iets minder hoog optilt. Een hele fijne 3e verjaardag in elk geval met K. dikke
  vrijdag 6 november 2009 @ 13:41:52 #242
11682 Moonah
Jolie femme
pi_74451985
Oh Books, wat naar dat het je fysiek zo slecht gaat.
Hoe ga je dat doen met de meiden?
Sterkte hoor.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  vrijdag 6 november 2009 @ 14:05:25 #243
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_74452761
Dank jullie allebei wel hoor! Mijn mams woont hier even verderop en die komt dus naar hier op de dagen dat ik naar Leiden ga en ik wil wel zelf K naar de psz brengen voor zover dat mogelijk is want anders is het een heel drama en ophalen door papa/oma/opa gaat wel gewoon goed dus als het wat later op de dag gepland kan worden dan is dat wel fijn en ja dan is het gewoon even uitvogelen wat het beste werkt. Ik was gistermorgen samen met mijn vader om half negen vertrokken voor de tien uur afspraak en ik was er pas om half elf dus in de spits is echt geen optie. Nu zat ik even te kijken bij de NS en een retourtje vanuit Gouda is 12 euro en om en nabij een half uurtje en daarbij hoef ik dus geen vervoer te regelen want ik kan/mag nog steeds niet zelf rijden. Weet alleen in hoeverre het allemaal extra tijd gaat kosten aangezien hier in het gehuchtje de bus maar 1 keer in de twee uur rijd richting Gouda.

[ Bericht 8% gewijzigd door Books op 06-11-2009 14:11:24 ]
pi_74458519
Books sterkte ermee

ik ga toch aan de mirena volgende maand
pi_74462191
Bah Books, dat is ronduit kl*te! Ik hoop dat het revalideren gauw zorgt voor verbetering... sterkte in ieder geval!

(mirena=spiraaltje, toch?)
pi_74464316
Books, tjonge heftig. Succes met het revalidatie-traject
Fake it till you make it...
  vrijdag 6 november 2009 @ 20:20:15 #247
144006 chacama
Ondernemend!
pi_74465447
Books, kun je in overleg met je verzekeringsmaatschappij niet kijken wat de mogelijkheden zijn voor vervoer. Misschien staan ze open voor vergoeding van kosten van en naar station ipv helemaal naar het ziekenhuis. Succes in elk geval en wat fijn dat je moeder zo dichtbij woont om de meiden op te vangen als jij in het ziekenhuis ben.
pi_74470006
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 18:47 schreef mijsje het volgende:
(mirena=spiraaltje, toch?)
klopt
pi_74476503
fijn dat je de keuze hebt gemaakt. dat moet ook minder spanning brengen toch?
alles op de rit nu met Tyler en Kim? (ik heb het begin wel meegevolgd, maar ben het later uit het oog verloren...)
pi_74476539
books, wat zit het je toch weer tegen, echt heftig zo met alle revalidaties. Hopelijk slaat de therapie aan, om die achteruitgang van jezelf mee te maken, dat lijkt me verschrikkelijk...

Informeer inderdaad eens bij je verzekering naar de vergoeding voor je reizen. Er is een regeling, voor bijvoorbeeld nierpatienten en mensen die chemotherapie ondergaan. Zij krijgen meestal een taxi. Bij jou is het ook behoorlijk langdurig, wie weet kunnen zij ook iets regelen voor je.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')