Welkom bij TNT Post.quote:
Idd. Als je zegt dat je in Amsterdam werkt ben je nog redelijk anoniem. Maar als je zegt dat je in het dorp Zusenzoveelderveen met 1000 inwoners werkt met maar 5 collega's is dat al een stuk minder natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:14 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ja ik zat te denken aan je nickname met daarachter je voornaam en inderdaad eventueel waar je werkt (kan ook in provincies opgedeeld worden als er mensen zijn die niet gevonden willen worden door hun werkgever).
quote:
Ja daarom. Ik woon ook in een ienieminiedorpje en heb bovendien een best aparte naam dus ben dan nogal traceerbaarquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:34 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Idd. Als je zegt dat je in Amsterdam werkt ben je nog redelijk anoniem. Maar als je zegt dat je in het dorp Zusenzoveelderveen met 1000 inwoners werkt met maar 5 collega's is dat al een stuk minder natuurlijk.
Uiteraardquote:Op woensdag 4 november 2009 12:21 schreef Sapphira het volgende:
Mag ik ook in het lijstje?![]()
![]()
Sapphira, Leiden
Dat is iets lichter dan de Ikea-gids..........quote:
Weigeren kan zeker. Maar een brief die op de deur gehangen is, daar mogen we niet op letten. Dat kan namelijk iedereen doen, ook iemand anders dan de geadresseerde.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:14 schreef fespo het volgende:
kan je ook een pakket weigeren van de postbode?
ik ben morgen werken en wil het pakket niet. retour sturen betaal ik zelf de kosten.
ik wil een A4 aan de deur hangen dat ik het pakket niet wil.
Postbezorger of zaterdagbesteller (bij het laatste verricht je ook binnen werkzaamheden)?quote:Op woensdag 4 november 2009 20:23 schreef Dirkos1987 het volgende:
Ik zit dus te twijfelen om evt te gaan werken bij de post als bezorger mits ze mensen nodig hebben.
Mijn vraag is dan nu wat ik ong verdien als 22 jarige?
Geld is natuurlijk niet het belangrijkste, maar vind het wel belangrijk dat je er iig wat voor krijgt.
een bezorger verdient enkele euro's per uur minder dan een zaterdagmedewerkerquote:Op woensdag 4 november 2009 20:43 schreef Dirkos1987 het volgende:
Dus als ik als bezorger zou worden verdien ik ong 8,50-9,00 bruto. Kan wel ik tevreden mee zijn
Tenzij je het aan de binnenkant van de deur hangt, uiteraard (moet er wel een ruit in de deur zitten).quote:Op woensdag 4 november 2009 19:18 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Weigeren kan zeker. Maar een brief die op de deur gehangen is, daar mogen we niet op letten. Dat kan namelijk iedereen doen, ook iemand anders dan de geadresseerde.
Wat Peterselieman hierboven al zegt, als bezorger verdien je aanzienlijk minder dan als zaterdagbesteller. Ik zou als ik jou was als zaterdagbesteller solliciteren op de website. Als zaterdagbesteller kan je namelijk ook doordeweeks meestal wel wat betekenen.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:43 schreef Dirkos1987 het volgende:
Dus als ik als bezorger zou worden verdien ik ong 8,50-9,00 bruto. Kan wel ik tevreden mee zijn
Aarghquote:Op woensdag 4 november 2009 22:27 schreef Nesto het volgende:
HAH, anyone?
[ afbeelding ]
http://www.hillspet.nl/
Het is eigenlijk de bedoeling dat ik van ma tm vr ga werken ja. valt me dan weer beetje tegen dat het paar euro minder isquote:Op woensdag 4 november 2009 23:21 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Wat Peterselieman hierboven al zegt, als bezorger verdien je aanzienlijk minder dan als zaterdagbesteller. Ik zou als ik jou was als zaterdagbesteller solliciteren op de website. Als zaterdagbesteller kan je namelijk ook doordeweeks meestal wel wat betekenen.
(Maar dit zeg ik vanuit het perspectief van een bijbaan, ik weet niet of je er fulltime wilt gaan werken...)
Misschien zijn er nog meer opties, dat je onder het naampje zaterdagbesteller aangenomen wordt, maar doordeweeks werkt...quote:Op woensdag 4 november 2009 23:40 schreef Dirkos1987 het volgende:
[..]
Het is eigenlijk de bedoeling dat ik van ma tm vr ga werken ja. valt me dan weer beetje tegen dat het paar euro minder is
Ik kwam laatst wel iemand tegen die als zaterdagmedewerker in dienst is maar echt allerlei diensten doet en met name door de week werkt. Is iemand die de 40 al voorbij isquote:Op woensdag 4 november 2009 23:43 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Misschien zijn er nog meer opties, dat je onder het naampje zaterdagbesteller aangenomen wordt, maar doordeweeks werkt...
Ik wacht even de reacties af van de meer ervaren TNT'ers in dit topic
Als zaterdagbesteller kan je best doordeweeks werken, maar je MOET ook op zaterdag werken.quote:Op woensdag 4 november 2009 23:43 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Misschien zijn er nog meer opties, dat je onder het naampje zaterdagbesteller aangenomen wordt, maar doordeweeks werkt...
Ik wacht even de reacties af van de meer ervaren TNT'ers in dit topic
Ik weet wie je bent!!quote:Op woensdag 4 november 2009 04:01 schreef TokenW het volgende:
Den Haag, Chroomstraat. Redelijk anoniem, alhoewel met het tempo dat mensen vertrekken misschien niet lang meer.![]()
Ach, het is nu voor elkaarquote:Op donderdag 5 november 2009 14:20 schreef Bloemhof het volgende:
Vandaag eindelijk goede contract getekend, had vorige keer een contract getekend van de vakantiewerk nog.. Ben nu als zaterdagbezorger sinds 19 oktober in dienst maar vandaag contract getekend.En bedrijfspas ook gekregen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |