(bron)quote:Reiskosten
De werkgever maakt vóór het sollicitatiegesprek duidelijk of hij je reiskosten vergoedt. Hij is niet verplicht deze kosten te vergoeden.
achteraf? Dat krijg je zéker niet voor elkaar.quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:11 schreef Rapaille het volgende:
Je kan het natuurlijk ook alleen doen bij de gesprekken die tegenvallen. Dus wil je de baan toch niet, dan verkloot je ook je kans op de baan niet
Het kan alleen als het bedrijf het zelf aanbied, anders niet. In het verleden heb ik zelf gesprekken gevoerd en ook toen waren er mensen die er om vroegen. De regels van het bedrijf waren dat we het nooit deden en dus kregen ze het ook nooit.quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:35 schreef Koewam het volgende:
In bepaalde gevallen moet het wel kunnen vind ik. Wat heb je gestudeerd en voor welke functie solliciteer je?
Wat een bullshit schrijf jij altijd, niet te geloven.quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:00 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Het kan alleen als het bedrijf het zelf aanbied, anders niet. In het verleden heb ik zelf gesprekken gevoerd en ook toen waren er mensen die er om vroegen. De regels van het bedrijf waren dat we het nooit deden en dus kregen ze het ook nooit.
Dat is jou mening en die gun ik je. Zolang TS er maar wat aan heeft.quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:48 schreef Koewam het volgende:
[..]
Wat een bullshit schrijf jij altijd, niet te geloven.
Dat is met een treinkaartje makkelijk te doen natuurlijk.quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:52 schreef klusfoobje het volgende:
Zorg WEL dat je direct duidelijk de gemaakte kosten kan aangeven.
Dat dus. Termen als "onsterfelijk belachelijk" slaan werkelijk helemaal nergens op.quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:52 schreef klusfoobje het volgende:
Zo raar vind ik het niet hoor. Naar mijn mening word er wel wat vreemd op gereageerd hier.
Ik blijf van mening dat je er niet om moet vragen, maar alleen aangeboden kan krijgen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 01:27 schreef r_one het volgende:
[..]
Dat dus. Termen als "onsterfelijk belachelijk" slaan werkelijk helemaal nergens op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |