Damn, zo simpel, maar wel erg slim. Ik had er nog niet eens aan gedacht dat ik die eisen van te voren telefonisch zou kunnen roepen. Maar ja, het klinkt ook wel vrij geldwolverig om te zeggen "Ja, hoi, ik kom alleen praten als ik minimaal E.xxxx kan gaan verdienen." En dan leg je jezelf ook nog 's een maximum op, want als je zegt "alleen als het minimaal 100 is" (fictief bedrag), kun je later niet zeggen dat je 150 wilt...quote:Op dinsdag 8 april 2008 18:02 schreef Buschetta het volgende:
Als ze jou zelf benaderen is het niet meer dan logisch om een onkostenvergoeding te krijgen hiervoor.
Gewoon opbellen en ze het voorleggen. Eventueel je eisen voorleggen om te kijken of het uberhaupt interesant is om te gaan.
Het is niet meer dan normaal om een bepaalde verwachting te hebben over een positie. Een bedrijf zou dat ook redelijk vinden. Je zou kunnen bellen en ze mededelen dat je het een interesant aanbod vind maar niet je huidige positie wilt verlaten als je er tussen de 100 tot 150 kan verdienen. Als het bedrijf dan meedeelt dat er mogelijkheden zijn hiervoor zou ik de reis uit eigen zak betalen als je serieus intresse bent. Als ze het afwenden en meedelen dat ze eerst liever een persoonlijk gesprek willen hebben zal ik het voorbij laten gaan. Zeker als ze jou uit eigen initiatief benaderen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:02 schreef JeOma het volgende:
[..]
Damn, zo simpel, maar wel erg slim. Ik had er nog niet eens aan gedacht dat ik die eisen van te voren telefonisch zou kunnen roepen. Maar ja, het klinkt ook wel vrij geldwolverig om te zeggen "Ja, hoi, ik kom alleen praten als ik minimaal E.xxxx kan gaan verdienen." En dan leg je jezelf ook nog 's een maximum op, want als je zegt "alleen als het minimaal 100 is" (fictief bedrag), kun je later niet zeggen dat je 150 wilt...
pff, heb jij de topic gelezen of niet? Ja, ik wil er werken. Nee, ik wil er niet tegen elke prijs gaan werken. Dat is de issue.quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:11 schreef DroogDok het volgende:
pff, wil je daar werken of niet? Zoja, niet zeuren over reiskostenvergoeding voor een solicitatie, zo nee, dan niet op gesprek gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |