Die van die zwarte lijst?quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:44 schreef zarGon het volgende:
Doen ze in Turkse vliegtuigen ook altijd..
Engelsenquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:35 schreef Rowdie het volgende:
Goh wat een orgineel topic.
Waar heb ik dit toch eerder gelezen
Klappen in het vliegtuig
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan je dat zelf niet?quote:Op zondag 25 oktober 2009 10:19 schreef Smart_ass het volgende:
Als een fietsenmaker mijn band plakt ga ik toch ook niet klappen?
Het heeft vooral te maken met de vliegmaatschappij en het volk dat daarmee vliegt.quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:28 schreef Kings het volgende:
Als je dezelfde vlucht meerdere malen doet merk je dat het puur een sociaal ding is.
Een persoon of een groepje begint te klappen en uit sociaal oogpunt doet de rest mee. Zolang er geen gek is die begint te klappen (lees: iemand die voor het eerst vliegt en zo zenuwachtig is dat 'ie spanning kwijt moet) blijft de rest (lees: mensen die vaker met het vliegtuig gaan) ook stil. En ik heb het hier over een vlucht van een uurtje.....
EENSCH!!!! wtf hoe dom is het om in een bios te klappen??quote:Op zondag 25 oktober 2009 10:22 schreef TeleluvR het volgende:
Terechte klacht. Net als mensen die klappen in de bioscoop, nog achterlijker!
Bij elke bushalte klappen is ook wel erg vermoeiend.quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:48 schreef Spanky78 het volgende:
Ik klap niet voor de buschauffeur, ik klap ook niet voor de taxichauffeur en ook niet voor de conducteur en machinist in de trein. Waarom dan we klappen voor een piloot?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |