Vol?quote:Op zondag 25 oktober 2009 10:25 schreef EdAtTheBar het volgende:
Gooit een of andere ouwe mafkees een plastic bekertje
quote:Op zondag 25 oktober 2009 10:22 schreef Joooo-pi het volgende:
TS heeft voor de eerste keer gevlogen
met arkefly ofzoiets naar griekenland
Het halve vliegtuig zeker.quote:Op zondag 25 oktober 2009 10:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Heleboel mensen hebben vliegangst en na een veilige landing moet zich die spanning ontladen....
Ja maar een storing zien mensen als dat dat jouw schuld is, wat er niet zou zijn als je je werk beter had gedaan, en niet meer dan normaal dat je die oplost.quote:Op zondag 25 oktober 2009 10:22 schreef nummer74 het volgende:
Maar idd je wordt er schijtziek van, zou willen dat iedere klant voor me klapte waar
ik een storing opgelost heb.
Een storing wordt meestal veroorzaakt door kapotte onderdelen, niet omdat ik mijn werk niet goed doe.quote:Op zondag 25 oktober 2009 10:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja maar een storing zien mensen als dat dat jouw schuld is, wat er niet zou zijn als je je werk beter had gedaan, en niet meer dan normaal dat je die oplost.
Inderdaad, terwijl als je gewoon nog even 10 minuten blijft zitten, je net zo snel naar buiten kan als de restquote:Op zondag 25 oktober 2009 10:35 schreef Yi-Long het volgende:
Het klappen heb ik volgens mij nog nooit meegemaakt. Wat ik vervelender vind is dat vervolgens iedereen zo snel mogelijk opstaat en alle baggage uit de overhead compartments gaat halen, en vervolgens allemaal in het gangpad gaan staan...
Dat is trouwens ook een klacht op zichzelf waard ja. Klappen na een college.quote:Op zondag 25 oktober 2009 10:35 schreef wikwakka2 het volgende:
Whehe, bij ons klapt ook steevast iedereen aan het einde van een college, hoe slecht het ook was.
Waarom zou je klappen als de piloot een slechte landing maakt? Dat is al helemaal absurd.quote:Op zondag 25 oktober 2009 10:36 schreef RemcoDelft het volgende:
Ik vond mijn laatste landing (Dublin-Eindhoven) wel een applausje waard eigenlijk... Kist kwam zo hard op z'n landingsgestel terecht dat-ie weer omhoog stuiterde
Klinkt als Ryanair...quote:Op zondag 25 oktober 2009 10:36 schreef RemcoDelft het volgende:
Ik vond mijn laatste landing (Dublin-Eindhoven) wel een applausje waard eigenlijk... Kist kwam zo hard op z'n landingsgestel terecht dat-ie weer omhoog stuiterde
Na zo'n landing mag je trouwens ook best klappen:
[ afbeelding ]
(in dit verhaal was er alleen 1 stewardess met bagagekarretje kwijt, iedereen had z'n gordel om vanwege turbulentie. Theorie op Discovery was dat de stewardess het kleine gat wat ontstond blokkeerde toen ze er tegenaan vloog, waardoor de druk niet fail-safe kon ontsnappen, en het hele dag losliet (metaalmoeheid))...
Zoiets heet klappen met een sarcastische ondertoon.quote:Op zondag 25 oktober 2009 10:41 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Waarom zou je klappen als de piloot een slechte landing maakt? Dat is al helemaal absurd.
een plastic bekertje.... tja - moet je ook maar niet met een paupermaatschappij vliegen waar ze geen champagine in echte glazen serveren.... tjonge jonge...quote:Op zondag 25 oktober 2009 10:25 schreef EdAtTheBar het volgende:
Maakte ik laatst ook mee. Kwam terug van een weekendje London, begon iedereen te klappen toen het vliegtuig landde. Ik klapte niet mee en keek een beetje nonchalant voor me uit. Gooit een of andere ouwe mafkees een plastic bekertje naar mn hoofd omdat ie beledigd was dat ik niet klapte
quote:Op zondag 25 oktober 2009 10:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zoiets heet klappen met een sarcastische ondertoon.
Heel langzaam klappen... (als bra-fucking-vo!)?quote:Op zondag 25 oktober 2009 10:46 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
dan mag het
hoe doe je dat eigenlijk?
quote:Op zondag 25 oktober 2009 10:46 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
dan mag het
hoe doe je dat eigenlijk?
Oja, ik was even vergeten dat ik naar Alanya ben geweest.quote:Op zondag 25 oktober 2009 10:48 schreef Lord_Cardigan het volgende:
Alleen tokkies op weg naar benidorm of alanya klappen.
Jij snapt hemquote:Op zondag 25 oktober 2009 10:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zoiets heet klappen met een sarcastische ondertoon.
waaromquote:Op zondag 25 oktober 2009 10:49 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oja, ik was even vergeten dat ik naar Alanya ben geweest.
Ik doe dat nochtans hoor.quote:Op zondag 25 oktober 2009 10:19 schreef Smart_ass het volgende:
Zoiets debiels vind ik dat. We leven hier niet meer in de jaren '60 ofzo, dat vliegen iets speciaals is.
Als een fietsenmaker mijn band plakt ga ik toch ook niet klappen? Of als een vuilnisman de kliko leegmaakt? Een piloot doet ook maar gewoon z'n werk hoor.
Klacht: mensen die klappen wanneer het vliegtuig geland is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |