Ja, je kan het moeilijk een gemis noemen in de eredivisie. Ik ga liever naar de Superboeren, stuk betere sfeer! Daar zijn tenminste het grootste deel van de stoeltjes bezetquote:
Inderdaad, Schouten heeft prive een belang in Vitesse genomen. Dus hij heeft het niet in dezelfde holding hangen als Afab. Bij Scheringa hing alles inder de grote DSB beheer holding. Dan valt uiteindelijk alles om. Schouten lijkt dat wat handiger bekeken hebben. Bovendien heeft hij lekker de handen vrij nu hij geen directeur meer is bij AFABquote:Op zaterdag 12 december 2009 12:38 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik heb 't goed gelezen.
Nou, ik ben benieuwd of het lukt. Vraag me alleen af wat er gebeurt als AFAB zelf in de problemen komt. Iets wat niet ondenkbaar is.
Bij Vitesse zou een stadionnetje van 12.000 ook elke wedstrijd uitpuilenquote:Op zondag 13 december 2009 17:47 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ja, je kan het moeilijk een gemis noemen in de eredivisie. Ik ga liever naar de Superboeren, stuk betere sfeer! Daar zijn tenminste het grootste deel van de stoeltjes bezet
Ik vond hem zondag toch niet zo super goed spelen hoorquote:Op maandag 14 december 2009 10:49 schreef abdalfawaz het volgende:
Die Pluim bij jullie verrast me echt in positieve zin. Al enkele weken zie ik een zeer goede speler in hem, denk dat jullie daar veel plezier aan gaan beleven.
Of zie ik het fout?
eens denken.quote:Op zondag 13 december 2009 17:22 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Bij mij is het een duidelijke ja.
Bij jou niet helemaal, want in tegenstelling tot ons zijn jullie een noodlijdende club die eigenlijk gewoon opgeheven moet worden. Op dit moment draaien jullie voor een groot deel op onze centen, op uiteraard de diverse leningen na die jullie nodig hebben om al die toppertjes te betalen op het veld.
Mee eens. Een kritische speler wordt vaak gezien als 'natrappend'. Veel van wat Van Wolfswinkel heeft gezegd klopt, alleen de bullshit dat hij 'elke week wil spelen' en daarom naar Utrecht ging slaat nergens op. Zeg dan gewoon in de media dat Utrecht jouw club is en altijd is geweest, maar dat je Vitesse altijd dankbaar blijft voor wat de club voor hem heeft gedaan. Of dat hij bij Utrecht een veelvoud aan salaris kan ontvangen natuurlijk.quote:Op maandag 14 december 2009 14:05 schreef DeVinger het volgende:
Zo zielig doet van Wolfswinkel toch niet? Zijn interviews zijn eigenlijk vrij realistische weergave van de situatie, waarin hij ook echt geen steken geeft volgens mij. Kijk onze TT, zo tevreden zijn de fans toch ook niet over het gevoerde beleid?
Zonde, want hij kwam langzaamaan weer goed in vorm. Maargoed, maakt wel de weg vrij voor Hofs.quote:Molhoek na enkeloperatie zes weken aan de kant
14/12/2009 14:14
Vitesse kan anderhalve maand geen beroep doen op Rogier Molhoek. De middenvelder ondergaat dinsdag een enkeloperatie en staat daardoor zes weken aan de kant.
'Ik heb er al een tijdje last van, maar ik kon nog wel mijn wedstrijden spelen', aldus Molhoek op de Vitesse-website. 'De irritatie nam wel toe en het was duidelijk dat de enkel een keer aan de beurt was. Er is nu besloten om het niet verder uit te stellen.'
Molhoek mist door de ingreep de derby tegen NEC, die zondag in Nijmegen op het programma staat. De middenvelder hoopt na de winterstop zijn rentree weer te kunnen maken.
Als die jongen dat eerlijk letterlijk op deze manier had gezegd was het perfect geweest.quote:Op maandag 14 december 2009 15:17 schreef DeVinger het volgende:
Ik geloof zeker niet dat hij voor het geld ging, het is wel een welkome bijkomstigheid natuurlijk, maar hij wilde gewoon graag naar Utrecht inderdaad en de liefde voor Vitesse zit niet diep dus was de keus makkelijk, Bovendien is Utrecht ambitieus en kan het op korte termijn waarmaken. 1 + 1 = 2. Geef hem groot gelijk hoor. Hij kan zich daar in alle rust verder ontwikkelen, kijk naar het Vitesse van dit seizoen: wisselvallig. Dat is niet goed voor een jonge speler, en bovendien heeft hij al zo'n jaar meegemaakt vorig jaar.
Ik ook, gelijk janken als hij niet wordt aangespeeld en een uur op de grond liggen als hij een tikje krijgt.quote:Op maandag 14 december 2009 19:21 schreef INViCTuS het volgende:
Ik vind dat zo'n irritante pisvent die belg...
Beetje populair komen doen bij onze Arnhemse vrienden door onze Belg af te zeikenquote:Op maandag 14 december 2009 19:36 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ik ook, gelijk janken als hij niet wordt aangespeeld en een uur op de grond liggen als hij een tikje krijgt.
Die gebaren van hem
Maar ja, hij scoort.
Die mening heb ik geregeld gepost in het NEC-topic.quote:Op maandag 14 december 2009 19:43 schreef De_Hypotheker het volgende:
[..]
Beetje populair komen doen bij onze Arnhemse vrienden door onze Belg af te zeikenSchaam je
Je bent gewoon een inlikkende overlopert!quote:Op maandag 14 december 2009 19:56 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Die mening heb ik geregeld gepost in het NEC-topic.
Ik erger me af en toe dood aan die vent... maar ja, hij scoort.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Johan Derksen ziet, net als ik, de nodige beren op de weg.quote:Op zondag 13 december 2009 22:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Inderdaad, Schouten heeft prive een belang in Vitesse genomen. Dus hij heeft het niet in dezelfde holding hangen als Afab. Bij Scheringa hing alles inder de grote DSB beheer holding. Dan valt uiteindelijk alles om. Schouten lijkt dat wat handiger bekeken hebben. Bovendien heeft hij lekker de handen vrij nu hij geen directeur meer is bij AFAB
Ik zie vooral imago problemen. Financieel niet. Hij kan geen cent uit zijn eigen bedrijf halen nu. Dus de oorfbouw die Scheringa pleegde op de holding is nu niet mogelijk. Bovendien heeft Vitesse naar mijn weten geen leningen bij AFAB lopen.quote:Op maandag 14 december 2009 22:42 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Johan Derksen ziet, net als ik, de nodige beren op de weg.
De hoofdredacteur van Voetbal International dus.
quote:Schouten wil Europees voetbal
ARNHEM - Vitesse moet op termijn weer Europees voetbal spelen. Dat is één van de doelen die de nieuwe voorzitter Maasbert Schouten stelt.
De 38-jarige Schouten treedt maandag aan als voorzitter van de Arnhemse voetbalclub. Hij maakte een fortuin als oprichter en bestuurder van hoofdsponsor Afab-geldservice. Maar Vitesse heeft met hem niet de nieuwe Abramovich binnengehaald.
Behalve op termijn Europees voetbal halen, noemt Schouten ook de jeugdopleiding en het werven van investeerders als speerpunten.
Ik.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:21 schreef Puala het volgende:
Wie gaat er hier zondag naar nec - vitesse toe?
quote:
ikquote:Op donderdag 17 december 2009 13:21 schreef Puala het volgende:
Wie gaat er hier zondag naar nec - vitesse toe?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan de Goffert wel zien, maar dat komt omdat ik op 3 hoog woon en op een van de hoogste punten van Nijmegen. Maar ik zit gewoon op de bank, in gewone kledij btw.quote:Op donderdag 17 december 2009 17:26 schreef Mark het volgende:
Als die buis in Goffertzicht staat en je in geel-zwart komt, wel.
quote:
Al het sneeuwt vannacht wordt het wedstrijd 80% zekers afgelast.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:30 schreef JH87 het volgende:
Denk dat de kans groter is dat de wedstrijd wordt afgelast dan dat Pietje niet mee kan spelen.
RKC staat trouwens op het moment al 3-0 voor tegen Sparta, dus het zou schitterend zijn om Nek morgen nog even een extra trap naar beneden te mogen geven. Maar dan hoop ik zeker op teveel met deze ploeg.
Ik had liever gezien dat ze Sprockel of VD Struijck kwijt waren geraakt, ik had Jop wel eens naast Van Diermen willen zien. Maargoed, misschien kan Drost een van die prutsers uit de basis spelen met goed spel, al vind ik hem geen serieuze optie voor de toekomst (drost).quote:Op maandag 4 januari 2010 20:18 schreef Positive_Thinking het volgende:
AGOVV heeft ondertussen Job v.d. Linden gehuurd.
Roeselare neemt Pryor over.
Woensdag Besiktas - Vitesse op eurorport 2
Laat Room maar staan de komende seizoenshelft.quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:40 schreef Positive_Thinking het volgende:
Piet alweer verstapt en geblesseerd vanavond met room in de goal.
Anti-Vitesse?quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:41 schreef Adelante het volgende:
[..]
Laat Room maar staan de komende seizoenshelft.
Nee, maar Piet is een mietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
Hoe lang loopt het contract met AFAB nog?quote:
Als die toko niet omvalt tot 2013.quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hoe lang loopt het contract met AFAB nog?
Ik kan inderdaad niet ontkennen dat ik een goed gevoel heb bij Vitesse op dit moment. Na een stroeve start is er met wat wijzigingen een elftal neergezet (nieuwe spelers opgestaan, greene als vmc, kaya, van diermen, pluim, in vorm rakende stefanovic) wat moeilijk te verslaan leek, maar daarnaast ook zelf moeilijk tot winst kwam (slechte vorm Hofs, wegvallen Kolk, niet doorbreken van Kaloglu). Onvoorspelbare wedstrijden krijg je dan. Uiteindelijk is de schade beperkt gebleven en staan we 'stevig' in de middenmoot. Het is overigens wel zo dat we na 5 wedstrijden ook zo in de degradatiestrijd kunnen zitten, maar net zo goed richting linkerrijtje kunnen doorstormen. Kortom, het is opnieuw afwachten.quote:Vitesse is klaar voor NEC
13-01-10
Vitesse heeft een uitstekend trainingskamp in Turkije in de benen. De Arnhemse ploeg is klaar voor de derby tegen NEC, zondag in Nijmegen. Analyse door Gerard Borgman
Theo Bos was de voorbije dagen voor de tweede keer als hoofdtrainer van Vitesse op trainingskamp aan de Turkse kust. Het verschil met de trip van vorig jaar was enorm. Destijds begon Bos in Antalya met het opruimen van de puinhoop die zijn voorganger HansWesterhof in Arnhem had achtergelaten. Nu zag de trainer dat zijn ploeg in staat was het Turkse geweld van Besiktas ( klasse) en Kayserispor (fysiek) te weerstaan.
Remises tegen de huidige nummers vier en vijf van de Turkse competitie, daarmee kan een Nederlandse middenmoter thuiskomen. Vitesse bevestigde tijdens het toernooi om de Tuttur.com Cup zijn huidige status. Het team van Bos is tegen geen enkele ploeg kansloos (zie Besiktas en eerder in de competitie PSV en FC Twente).
En de ploeg is in staat tot zeer aanvaardbaar voetbal ( bij vlagen tegen Besiktas, de tweede helft tegen Kayserispor).
Bij Vitesse vielen twee dingen op tijdens de trainingen in Belek en de oefenwedstrijden in Antalya.
Nu de ploeg vrijwel gespeend is van blessures, nemen de mogelijkheden meteen zichtbaar toe. Treffend daarbij is de terugkeer van de weer fitte Santi Kolk, die net als de volledig herstelde Sinan Kaloglu aanvallende dreiging toevoegt aan het elftal.
Daarnaast, en minstens zo belangrijk, is het de laatste jaren nooit zo rustig geweest in en rond het elftal. De onderlinge sfeer in de spelersgroep, de relatie tussen de voetballers en de technische staf, ze zijn voor Arnhemse begrippen zeldzaam goed. Dat is grotendeels de verdienste van Bos. De trainer doet nooit rare dingen, hij heeft een duidelijke werkwijze en is ( daardoor) zelf een bron van rust.
Dat was onder de vorige hoofdtrainersWesterhof en Aad de Mos wel anders.
Al met al is Vitesse klaar voor de herstart van de competitie, en dus ook voor de komende derby tegen NEC, zondag in Nijmegen. Bos weet echter uit ervaring dat voorbereidingsfases geen garanties met zich mee brengen. Vorig jaar begon Vitesse onder zijn leiding uitermate stroef in Turkije, waar de ploeg tegen het Belgische Roeselare (0-0) en het Turkse Hacettepe ( 2- 0 verlies) dolend was. Vervolgens leidde Bos Vitesse in de tweede helft van de competitie vanuit de degradatiezone bijna tot in het linkerrijtje.
Heb de belangste newsfeeds wel dus zoeken doe ik niet echt. Ik heb wel zo heel af en toe contact binnen Vitesse, maar ik gebruik dat niet voor het nieuws te vergaren. Meer om bij onduidelijkheden navraag te doen als dat nodig is.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:19 schreef DeVinger het volgende:
Heb jij eigenlijk 'contacten' of speur je gewoon grondig de beschikbare informatie op internet af, omdat ik er altijd vanuit ga dat als ik jou iets vraag je het weet, terwijl ik het ook gewoon misschien zelf kan opzoeken wat dat betreft.
hahaha neequote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:02 schreef DeVinger het volgende:
Laat me raden, jij bent een Antilliaan?
Idd erg lelijke tenues.quote:Op zondag 17 januari 2010 20:55 schreef Adelante het volgende:
Ik vind dat oranje geen porum trouwensZuka bedankt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |