Ik hoop voor je dat je op de hoofdtribune zit dan.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:32 schreef donthate het volgende:
nee eens word makkie voor vitesse dit jaar
ik ga erheen als vitessenaar in het nek vak
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:53 schreef Paul het volgende:
KLOTEzooi ik zit in Amsterdam, misschien dat i ktoch wat eerder naar huis moet gaan achter m'n eredivisielive ja hmmm
vitesse raakt ook niks kan een leuke wedstrijd worden want het kan alle kanten op dusquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:58 schreef BasNijmegen het volgende:
Elke wedstrijd van NEC gezien dit jaar, en dat was niet bar veel. Echter is de derby een op zichzelf staande wedstrijd. Come on NEC!
Ik heb hetzelfdequote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:03 schreef J-heronimus het volgende:
Eniesee wint, ik heb er een goed gevoel over
Het begint weer als vanouds te kriebelen, heerlijk!
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:15 schreef DeVinger het volgende:
Ik heb een stel negers laten invliegen en goedkope AK47's op de kop weten te tikken. Dus spektakel komt er sowieso, want voetballend zal het niet veel wezen.
De enige spelersbus zondag is die van Vitesse hoorquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:18 schreef DeVinger het volgende:
We verzamelen 11:00 bij mij thuis. PM maar als dorpen rapen of spelersbussen schieten begint te vervelen.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:31 schreef BasNijmegen het volgende:
Moeten die lui uit Arnhem eerst door een waterbad voordat ze het stadion ingaan. Er heerst een flinke schimmel infectie aan de andere kant van de waal. Of heeft dat alleen effect op vogeltjes?
Het grootste theater van Nederland bedoel je?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:33 schreef donthate het volgende:
[..]
Wij hebben tenminste een normaal stadion
Heerlijk gevoel als ik samen met mn broer met vitesse shirt door nijmegen loop en niemand wat zegtquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:35 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Het grootste theater van Nederland bedoel je?![]()
(Heerlijk dat gevoel voor de Derby)
Ik woon in nijmegen en ben voor vitesse maar gelukkig deze maand nog terug na arnhemquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:35 schreef DeVinger het volgende:
Liever een infectie dan AIDS. Zingen jullie dat eigenlijk ook over Arnhem? Wat Vitesse altijd over NEC zingt: "Over de waal gaan ze anaal". Altijd zo jammer dat ik dan in Nijmegen woon en het meezing
Daar hebben ze geen geld voor, tenzij de belastingbetaler weer wat wenst te schokkenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:56 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je op de hoofdtribune zit dan.
Die is niet van julliequote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:33 schreef donthate het volgende:
Wij hebben tenminste een normaal stadion
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |