Als dit het niveau is waar ze tegenwoordig de HAVO mee afronden inderdaad, is het zeer triestquote:Op zondag 25 oktober 2009 08:56 schreef Cracka-ass het volgende:
Heb je ook hun gevoel voor taal geadopteerd?
quote:Op zondag 25 oktober 2009 08:36
Had ik beter niet kunnen doen. Ze is in mijn ogen vet knap. Mooi lichaam, goeie snowboarder en surfer. Mooi figuur enz..... Maar door hun nu, zie ik alleen maa de min punten. [b]Volgens hun heeft zete grote voortanden, is ze klein enz enz enz..
quote:Op zondag 25 oktober 2009 08:47 schreef Rinieus het volgende:
Ken ze wel al heel me leven. Das dus 10 jaar .
Huh, je bent 10 jaar oud maar later zeg je weer 18 jaar en je hebt je havo afgerond. Ik snap er niks meer van.quote:Op zondag 25 oktober 2009 08:47 schreef Rinieus het volgende:
Ken ze wel al heel me leven. Das dus 10 jaar .
Dude, dump haar gewoon, over 18 jaar kom je vast wel weer opnieuw een leuke meid tegenquote:Op zondag 25 oktober 2009 08:36 schreef Rinieus het volgende:
Vraag : ben ik beïnvloedbaar ? En als je toch je mening geeft : is hier een MAKKELIJKE oplossing voor ?(ben lui)
Hier zou ik graag, mits beschikbaar, een bron voor willen zien.quote:Op zondag 25 oktober 2009 08:53 schreef Swatfire het volgende:
Mensen zijn vaak beinvloedbaar. Schijnt dat 1/3 relaties kapot gaan omdat familie/vrienden de relatie niet "goed" keuren en negatief beinvloeden. Je bent dus niet alleen.
Ik denk dat dat soort dingen niet te controleren zijn. Je kan niet altijd aangeven waarom de relatie precies uitging. De omgeving is natuurlijk wel vaak een factor, maar of het ook de doorslaggevende factor is. lijkt mij moeilijk te zeggen in de meeste gevallen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:08 schreef Disorder het volgende:
[..]
Hier zou ik graag, mits beschikbaar, een bron voor willen zien.
Inderdaad. En klein is toch juist lief, vrouwelijk. Ik denk dat je (TS) zich de vraag moet stellen of je je vriendin zelf wel mooi/leuk/lief vindt. Dat je je op dit niveau laat beinvloeden door je vrienden vind ik ongelooflijk raar. Omdat jouw vrienden andere voorkeuren hebben betekent toch niet dat jij ze ook moet hebben.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:51 schreef silver_bullet het volgende:
Klein? Grote voortanden? Alsof ze zelf zo perfect zijn, die vrienden van jouw. Niks van je vrienden aantrekken... hoe moeilijk dat soms ook kan zijn.
Misschien zijn ze wel gewoon jaloers op je met je mooie vriendinnetje.![]()
Als jij haar geweldig vindt, gewoon er voor gaan!
Ik denk dat dat wel het geval is. Niet perse dat ze jouw vriendin leuk vinden, maar dat ze er van balen dat jij wel een vriendin hebt, en zij niet. Die 2 die wel een vriendin hebben, maken die de opmerkingen ook?quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:53 schreef Rinieus het volgende:
Van de 9e man hebben er 2 maar vrindin. Maa kan me niet voorstellen dat ze jaloers zijn. Maar je weet nooit.
Dat lijkt me niet. Ik denk dat onzekere mensen zich gewoon snel laten beïnvloeden.quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:38 schreef Chocolate het volgende:
ik vraag me af in hoeverre jij echt verliefd bent. Als je namelijk echt helemaal hoteldebotel bent, dan kan het je geen moer interesseren hoe anderen over haar denken.
Hahahquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 01:09 schreef capricia het volgende:
Het doet me denken aan een flatscreen tv: Als je eenmaal van iemand te horen krijgt waar de kapotte pixel zit, dan blijf je die ook altijd zien...ook al is het beeld nog zo mooi.![]()
Ben je niet bang dat je dat ook met je vriendin hebt nu ze over haar tanden gesproken hebben?
Sowieso, mensen die vrienden hebbenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:57 schreef babipangang het volgende:
wat een sukkel ben je TS, wie laat zich nou beinvloeden door z'n vrienden
Goede post.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:25 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Sowieso, mensen die vrienden hebben![]()
!
weet niet of het een strak plan is om foto's van haar op internet te verspreidenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:16 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Dat et zolang heeft moeten duren...
Pics ?
en toon jij weer aan dat je echt heel erg beïnvloedbaar bent, dus foto's plaatsen zou een goede actie zijn om je "probleem " in de toekomst te overwinnenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:36 schreef Rinieus het volgende:
[..]
weet niet of het een strak plan is om foto's van haar op internet te verspreidengeloof mu het liefst wil ik haar aan iedereen laten zien
maar denk niet dat ze het leuk gaat vinden als ze merkt dat deze topic overhaar gaat.
Indd, en kom op dit is fok maar.. Hoe groot is de kans dat ze dit leest? 1% ofzo?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:06 schreef Cappy het volgende:
[..]
en toon jij weer aan dat je echt heel erg beïnvloedbaar bent, dus foto's plaatsen zou een goede actie zijn om je "probleem " in de toekomst te overwinnen
nou dan maak een fotoboek aan en plaats haar foto daar, krijgt ze in elk geval geen argwaan waarom je haar foto wilde plaatsenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:36 schreef Rinieus het volgende:
[..]
weet niet of het een strak plan is om foto's van haar op internet te verspreidengeloof mu het liefst wil ik haar aan iedereen laten zien
maar denk niet dat ze het leuk gaat vinden als ze merkt dat deze topic overhaar gaat.
Voor iemand van de Havo schrijf je echt in een kut msn taaltje. Ik heb niets tegen spelfouten en grammatica issue's want die deel ik net zo goed, maar MU? ipv Mijn...quote:Op zondag 25 oktober 2009 08:47 schreef Rinieus het volgende:
Ken ze wel al heel me leven. Das dus 10 jaar . Heb vrijwel hele havo periode met ze door gebracht. En we staan altijd voor elkaar. Alleen nu zijn ze niet echt behulpzaam
daarbij denk ik dat ze het me wel gunnen. Hun mening past daar niet bij.
dat heb ik al uit gelegt geloof . mijn iphone maakt met de autocorrectie: me in mee zodra ik lekker door typ dus maak ik er mu van anders moet ik alles veranderen. en mu is nog wel te begrijpen denk ikquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:29 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Voor iemand van de Havo schrijf je echt in een kut msn taaltje. Ik heb niets tegen spelfouten en grammatica issue's want die deel ik net zo goed, maar MU? ipv Mijn...
en neej ze vinden haar wel aardig. zoals ik al eerder zij: opmerkingen van : Leuk karakter maar daar blijft het bij, heb ik vaker dan 1 keer gehoordquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:29 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Anyway, hebben ze commentaar over haar innerlijk? Dat zij jouw vriendin niet leuk vinden is hun probleem, zij hoeven er niet mee naar bed. Maar als ze haar een kutwijf vinden, daar zou ik eerder naar luisteren dan wat ze over haar looks zeggen.
Je mag dan wel dyslectisch zijn, maar voor een 18-jarige met een HAVO-diploma vind ik dit soort zinnen echt tenenkrommend!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:58 schreef Rinieus het volgende:
heb me mening is geuit.
Ik zou ze dan eens duidelijk maken dat jij er mee naar bed gaat en niet je vrienden, daarnaast weet je iig zeker dat je geen concurrentie krijgt van zequote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:52 schreef Rinieus het volgende:
ergens hebben wel gelijkdas het hyves *verwijderd* denk dat ik hier zoveel spijt van ga krijgen
[..]
dat heb ik al uit gelegt geloof . mijn iphone maakt met de autocorrectie: me in mee zodra ik lekker door typ dus maak ik er mu van anders moet ik alles veranderen. en mu is nog wel te begrijpen denk ikmaar ik had ook al beloofd om erop te letten
[..]
en neej ze vinden haar wel aardig. zoals ik al eerder zij: opmerkingen van : Leuk karakter maar daar blijft het bij, heb ik vaker dan 1 keer gehoord
Het is inderdaad ook luiheid MIJN spelling en grammatica. Als uberhaub ook maar de moiete zou doen om voor het posten het 2 Keer te lezen. Zou een hoop schelen. Nou solicitern is MIJ prima gelukt. Werk al weer ffkes in discotheek. Maja hoef alleen maar leuk mee te feesten achter de bar en soms tappenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:05 schreef Lápiz het volgende:
[..]
Je mag dan wel dyslectisch zijn, maar voor een 18-jarige met een HAVO-diploma vind ik dit soort zinnen echt tenenkrommend!
'me' is geen bezittelijk voornaamwoord, het is mijn of m'n
'is' is een werkwoord, het wordt dus eens of 'ns
De correcte zin zou dus zijn:
Ik heb mijn mening eens geuit.
Ik hoop niet dat je dit soort taal gaat gebruiken als je ooit gaat solliociteren.
OT: Als jij de meid ziet zitten, dan moet je er gewoon voor gaan. Je vrienden zijn jaloers of ze lopen je gewoon te sarren.
neej geen homo , zo ver ik weetquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:19 schreef aychelle het volgende:
ik heb een hekel aan mensen die anderen proberen te beinvloeden. En meestal lukt het hun ook nog
tip: TS niet luisteren naar je vrienden, als jij haar leuk vind dan moet je es met haa afspraken etc. Misschien zijn ze wel jaloers op je, of is één van je vrienden homo en wil niet dat jij aan de vrouwen begint? ...
Ik denk omdat je een goede band hebt met je vrienden, je vrienden bang zijn dat je haar boven hun zet. Ik en mijn vriendinnen doen ook niks anders dan: néé je moet niet met die gast gaan die is vet fout etc. Maar dat zijn dan ook echt foute jongens! Verder leuk dat ze haar hebben geacepteerd, veel geluk met je vriendin rinieusquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:43 schreef Rinieus het volgende:
[..]
neej geen homo , zo ver ik weetnou jaloers zal het ook wel niet wezen. Denk ik
![]()
Maar een vriendin van mij , heeft al gemeld blijkbaar dat ze hun smoel moesten houden. Dat heeft wel gewerkt:) het is jammer dat ik het niet zelf heb gedaan. Maar goed.
Daarbij is ze nu officeel me vrindin. En iedereen lijkt blij vooor mij te zijn. En volgende week gaan we uit in Utrecht. En mijn vrienden hebben hebben gevraagd of ze mee kwam.
Eind goed al goed zou ik zeggen. Misschien moest ze gewoon geaccepteerd worden tussen me vriendengroep.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |