Heb sinds kort een meisje ontmoet, eindelijk is verliefd

(eindelijk na 18 jaar)
Mensen begonnen al onder hand aan mu geaardheid te twijfelen
Hoedan ook ik vind haar leuk. En nu na 2 weken en heel lief tegen elkaar doen. Heb ik haar meegenomen. Naar mu vrienden.
Had ik beter niet kunnen doen. Ze is in mijn ogen vet knap. Mooi lichaam, goeie snowboarder en surfer. Mooi figuur enz..... Maar door hun nu, zie ik alleen maa de min punten. Volgens hun heeft ze te grote voortanden, is ze klein enz enz enz..
Van binnen vind ik haar heel leuk. Maar ik merk dat dit heeel snel verandert namate ik langer over hun meningen na ga denken.
En eerlijk gezegd vind ik ook wel dat ze gelijk hebben op een paar punten, maar heeft niet iedereen wat niet helemaal klopt?
Ben ik gewoon beïnvloedbaar en moet ik het negeren. ( wil alleen niet dat mu vrienden zolang de relatie duurt elke dag melden hoe groot mijn fout is , met haar) of heb ik gewoon na 18 jaar single uitwanhoop maar de eerste beste uitgekozen? Of is dit gewoon niet eens om over na te denken en moet ik alles achter me laten.
Vraag : ben ik beïnvloedbaar ? En als je toch je mening geeft : is hier een MAKKELIJKE oplossing voor ?(ben lui)