abonnement Unibet Coolblue
  zondag 25 oktober 2009 @ 08:36:56 #1
229533 Rinieus
Assumptions are the mother of
pi_74035724
Heb sinds kort een meisje ontmoet, eindelijk is verliefd (eindelijk na 18 jaar)
Mensen begonnen al onder hand aan mu geaardheid te twijfelen

Hoedan ook ik vind haar leuk. En nu na 2 weken en heel lief tegen elkaar doen. Heb ik haar meegenomen. Naar mu vrienden.

Had ik beter niet kunnen doen. Ze is in mijn ogen vet knap. Mooi lichaam, goeie snowboarder en surfer. Mooi figuur enz..... Maar door hun nu, zie ik alleen maa de min punten. Volgens hun heeft ze te grote voortanden, is ze klein enz enz enz..

Van binnen vind ik haar heel leuk. Maar ik merk dat dit heeel snel verandert namate ik langer over hun meningen na ga denken.

En eerlijk gezegd vind ik ook wel dat ze gelijk hebben op een paar punten, maar heeft niet iedereen wat niet helemaal klopt?

Ben ik gewoon beïnvloedbaar en moet ik het negeren. ( wil alleen niet dat mu vrienden zolang de relatie duurt elke dag melden hoe groot mijn fout is , met haar) of heb ik gewoon na 18 jaar single uitwanhoop maar de eerste beste uitgekozen? Of is dit gewoon niet eens om over na te denken en moet ik alles achter me laten.

Vraag : ben ik beïnvloedbaar ? En als je toch je mening geeft : is hier een MAKKELIJKE oplossing voor ?(ben lui)
pi_74035744
Je moet niet je vriendin maar je vrienden dumpen. Opgelost.
  zondag 25 oktober 2009 @ 08:47:20 #3
229533 Rinieus
Assumptions are the mother of
pi_74035788
Ken ze wel al heel me leven . Das dus 10 jaar . Heb vrijwel hele havo periode met ze door gebracht. En we staan altijd voor elkaar. Alleen nu zijn ze niet echt behulpzaam daarbij denk ik dat ze het me wel gunnen. Hun mening past daar niet bij.
pi_74035805
What the fuck heb jij nou weer voor vrienden, ik heb ook wel eens een minder knap meisje meegenomen maar daar hoor ik dan pas dingen over als dat weer voorbij is gelukkig Dump die vrienden
"Reality is an illusion created by a lack of alcohol."
pi_74035809
En je vooral niet laten beïnvloeden ofcourse.
"Reality is an illusion created by a lack of alcohol."
  zondag 25 oktober 2009 @ 08:52:10 #6
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_74035818
Geef om de goedkeuring van anderen en je zult hun gevangene zijn.
pi_74035833
Mensen zijn vaak beinvloedbaar. Schijnt dat 1/3 relaties kapot gaan omdat familie/vrienden de relatie niet "goed" keuren en negatief beinvloeden. Je bent dus niet alleen.
Laat je niet teveel kennen. Als jij haar leuk vind lekker voor haar gaan. Als ze echt vrienden zijn gunnen ze het jouw om gelukkig te zijn. Zo niet ga opzoek naar echte vrienden.
pi_74035855
Heb je ook hun gevoel voor taal geadopteerd?
  Boks-Chick zondag 25 oktober 2009 @ 09:07:10 #9
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_74035932
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 08:56 schreef Cracka-ass het volgende:
Heb je ook hun gevoel voor taal geadopteerd?
Als dit het niveau is waar ze tegenwoordig de HAVO mee afronden inderdaad, is het zeer triest

Maar OT: je vind haar helemaal tof, leuk enz. Dus je vrienden moeten niet zeuren. Gewoon voor haar gaan, fun hebben en kijken hoe het afloopt. Geniet van je eerste meisje
lolwut
  zondag 25 oktober 2009 @ 09:23:54 #10
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_74036092
Wat een stomme vrienden Als jij haar maar leuk vind toch? Ik trek me echt niks aan van wat anderen zeggen/denken over vriendjes, al zijn die van mij dan ook niet zo kinderachtig
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
  zondag 25 oktober 2009 @ 09:31:26 #11
94846 zomaareennaam
vindt overal wel wat van
pi_74036188
als jij er maar een gat in ziet zou ik er niet mee zitten wat m'n "vrienden" er van vinden....
zoekt en gij zult vinden
maar of je het gevondene waardeeert?
pi_74036209
je beginnende relatie beïnvloeden door andere is het slechtste wat je kan doen..
JIJ kiest toch voor haar , je vrienden NIET.
laat hun meningen over haar dan lekker vallen, jij zal vast ook wel eens denken bij meiden van hun van OMG, of NEE ik vind haar niks, maar dan gaan ze ook gewoon gerust hun gang,
Het is je eigen liefdes leven, en daar moet je je nooit door laten beïnvloeden, het is jou eigen keuze, dus denk gewoon aan je zelf, en kijk wat jij wilt!
-
  zondag 25 oktober 2009 @ 10:09:33 #13
93643 DumDaDum
We Have Unfinished Business
pi_74036760
Ik hoop voor je nieuwe vriendinnetje dat ze snel iemand anders tegenkomt....

Iemand die een beetje ruggegraat heeft, en betere vrienden ook
“I'm not touched but I'm aching to be”
— Heather Nova
| myHiFi | myMusic | Chuck Norris
pi_74037312
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 08:36

Had ik beter niet kunnen doen. Ze is in mijn ogen vet knap. Mooi lichaam, goeie snowboarder en surfer. Mooi figuur enz..... Maar door hun nu, zie ik alleen maa de min punten. [b]Volgens hun heeft zete grote voortanden, is ze klein
enz enz enz..

pi_74037489
Tering, wat een 'vrienden' zijn dat. Weten ze niet dat je pas als de relatie over is hoort te zeggen dat ze lelijk is. Maar dat jij erin meegaat is ook best wel jammer.
  zondag 25 oktober 2009 @ 10:49:58 #16
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_74037544
En al je vrienden hebben ook een geweldige relatie? Fijne vrienden...ook al ken je ze 10 jaar.
  zondag 25 oktober 2009 @ 10:54:04 #17
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_74037624
Ik vind het nogal wat dat je vrienden je mening en je keuzes niet respecteren.
  zondag 25 oktober 2009 @ 11:00:45 #18
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_74037771
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 08:47 schreef Rinieus het volgende:
Ken ze wel al heel me leven . Das dus 10 jaar .


Je vrienden hebben ook rare voortanden trouwens. Ik zou ze dumpen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_74037963
En wat zeiden je vrienden toen jij hun vertelde dat ze hun grote bek mochten houden?
Cool story, Hansel.
  zondag 25 oktober 2009 @ 11:16:12 #20
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_74038100
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 08:47 schreef Rinieus het volgende:
Ken ze wel al heel me leven . Das dus 10 jaar .
Huh, je bent 10 jaar oud maar later zeg je weer 18 jaar en je hebt je havo afgerond. Ik snap er niks meer van.
pi_74038161
Dat ze klein is is toch juist lief? En wat kan het jou nou schelen wat ze van haar voortanden vinden? Als jij in eerste instantie niets tegen haar voortanden had, waarom zou je daar nu ineens een punt van maken. En hoe zien die vrienden van je eruit? Zeker allemaal seksgoden van 1.90, gespierd, mooie huid, prachtig haar, een recht gebit en een fallus van minimaal 20 cm?

Duuuuh... zoek leukere vrienden. Eventueel met grotere voortanden....
pi_74040032
Dat zijn geen vrienden.
  zondag 25 oktober 2009 @ 13:39:24 #23
229533 Rinieus
Assumptions are the mother of
pi_74041823
Paar correcties dan lul vaak met hele ruime schattingen :p
ben 18 en ken me vrienden nu ongeveer 10 jaar heb ook het havo met ze gedaan. Dat zijn mijn vrienden... (als ik alles lees nu mss geen vrienden dan ) en dat van die voortanden is gewoon iets hoor laatste paar reacties leggen daar veel nadruk op vind ik gaat gewoon om gehele uitstraling. die ze niks vinden. Kort haar en donker. Dat vinden ze ook niet echt iets. Denk dat ik ze gewoon maar laat lullen.

Verder..... me vrienden zijn zeker niet seksgoden. Absoluut geen gangster met hun broek op hun knieën en rap/hiphop gedoe. Maar gewoon spontane mensen. Doe maar normaal doe je gek genoeg is onze mentaliteit.

En wat ze over haar vertellen is hun mening hoor. Heb naar hun mening gevraagd . Die avond. Dus ze hebben me niet overvalle met Deze kritiek . Maar zit er wel mee met die opmerkingen
pi_74041908
ik ben toch wel benieuwd hoe een donkere snowboarder/ surfer met kort haar eruit ziet
  zondag 25 oktober 2009 @ 13:42:38 #25
229533 Rinieus
Assumptions are the mother of
pi_74041916
Owja ben mijn topic volgen op iPhone en reageer er ook mee. Ti's voorbest onverzichtelijk of ik overal reageer en spelling fouten eruit halen lukt mij totaal niet. Excuus hier voor!! iPhone-amateur ben ik en ben duslexties. Sorry hiervoor. Wel super van iedereen die wil regaeren.! Heb er veel aan en ga er zeker gebruik van maken.
  zondag 25 oktober 2009 @ 13:43:57 #26
229533 Rinieus
Assumptions are the mother of
pi_74041965
Donkerhaar en klein gewoon blanke huidskleur
pi_74043618
Je vrienden zijn vast Fokkers. Ze hebben iets tegen kort haar.
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
pi_74043694
Doe wat aan je eigen onzekerheid. Dáár zit volgens mij het probleem. Je hebt totáál geen eigen mening en laat je alles voorkauwen. Dát moet je veranderen en je zg. "vrienden" waarwel zeggen!
pi_74044425
Sukkel! Als je dat meisje leuk had gevonden had het je geen reet geïnteresseerd wat je maten zeggen. Al had ze een okselkut of een siamees oor. Laten gaan en lekker gaan schommelen in de speeltuin; dit wordt hem niet.
pi_74048401
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 08:36 schreef Rinieus het volgende:


Vraag : ben ik beïnvloedbaar ? En als je toch je mening geeft : is hier een MAKKELIJKE oplossing voor ?(ben lui)
Dude, dump haar gewoon, over 18 jaar kom je vast wel weer opnieuw een leuke meid tegen

En in de tussentijd neem je gewoon een paar LOI-cursussen Nederlands.
Quinn Dexter
  zondag 25 oktober 2009 @ 17:33:57 #31
229533 Rinieus
Assumptions are the mother of
pi_74048488
Oké Oké het is duidelijk, moet meer voor mezelf gaan. Herken mij wel in die rol veel naar andere luisteren.... Ga het zeker doen. Tis niet zo zeer dat ik meeloop. Ben eigenwijs genoeg . (a) maar dat ik met iedereen om wil gaan. Naare eigenschap. Maar dit is OT.
pi_74049354
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 08:53 schreef Swatfire het volgende:
Mensen zijn vaak beinvloedbaar. Schijnt dat 1/3 relaties kapot gaan omdat familie/vrienden de relatie niet "goed" keuren en negatief beinvloeden. Je bent dus niet alleen.
Hier zou ik graag, mits beschikbaar, een bron voor willen zien.
pi_74049978
Heeft één van die vrienden trouwens zelf een vriendin? ZIjn ze misschien gewoon jaloers?
pi_74050021
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 18:08 schreef Disorder het volgende:

[..]

Hier zou ik graag, mits beschikbaar, een bron voor willen zien.
Ik denk dat dat soort dingen niet te controleren zijn. Je kan niet altijd aangeven waarom de relatie precies uitging. De omgeving is natuurlijk wel vaak een factor, maar of het ook de doorslaggevende factor is. lijkt mij moeilijk te zeggen in de meeste gevallen.
  zondag 25 oktober 2009 @ 18:53:03 #35
229533 Rinieus
Assumptions are the mother of
pi_74050641
Van de 9e man hebben er 2 maar vrindin. Maa kan me niet voorstellen dat ze jaloers zijn. Maar je weet nooit.

Weet ook niet of ik tot die 1/3 behoor. (dat het door hun, advies/ mening/ gelul komt, dat deze relatie kapot gaat) maar uiteindelijk zou ik wel voor hun kiezn denk ik. 10 jaar vriendschap of een vrindin die ik nu nog niet eens een maand ken. Wil die 10 jaar niet op spel zetten.

Andere kant denk niet dat ze me mu laten stikken. Alleen dnk ik dat het mu een keer gaat breken als ze het blijven melden wt voor 'fout' ik heb begaan.
pi_74051447
Waarom typt die gozer steeds mu?
pi_74051618
Als je haar echt leuk vindt, moet je je niet laten beïnvloeden. Daar krijg je spijt van.
  zondag 25 oktober 2009 @ 20:05:55 #38
229533 Rinieus
Assumptions are the mother of
pi_74053404
Waarom mu ? Omdat de autocorrectie als ik snel typ me verandert in mee. (lange leven iPhone) Dus dan moet ik elke keer die fout verbeteren. En mee is een totaal ander woord en mu is nog wel te begrijpen. Maar ga het wel veranderen. Excuus aan iedereen zich eraan iriteert
  zondag 25 oktober 2009 @ 20:22:00 #39
159879 Kaneel
dé smaakmaker
pi_74054172
Negeer alsjeblieft je omgeving. Klein, voortanden, dude...
Oh, mocht ze niets zijn dan moet je er zelf tegenaan lopen, dat is de enige manier.
pi_74055703
Klein? Grote voortanden? Alsof ze zelf zo perfect zijn, die vrienden van jouw. Niks van je vrienden aantrekken... hoe moeilijk dat soms ook kan zijn.
Misschien zijn ze wel gewoon jaloers op je met je mooie vriendinnetje.

Als jij haar geweldig vindt, gewoon er voor gaan!
pi_74056530
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 20:51 schreef silver_bullet het volgende:
Klein? Grote voortanden? Alsof ze zelf zo perfect zijn, die vrienden van jouw. Niks van je vrienden aantrekken... hoe moeilijk dat soms ook kan zijn.
Misschien zijn ze wel gewoon jaloers op je met je mooie vriendinnetje.

Als jij haar geweldig vindt, gewoon er voor gaan!
Inderdaad. En klein is toch juist lief, vrouwelijk. Ik denk dat je (TS) zich de vraag moet stellen of je je vriendin zelf wel mooi/leuk/lief vindt. Dat je je op dit niveau laat beinvloeden door je vrienden vind ik ongelooflijk raar. Omdat jouw vrienden andere voorkeuren hebben betekent toch niet dat jij ze ook moet hebben.

Laat jij je in alles zo beinvloeden door je vrienden? :S

Ik vind het achterlijk, eerlijk waar.
pi_74058680
ik vraag me af in hoeverre jij echt verliefd bent. Als je namelijk echt helemaal hoteldebotel bent, dan kan het je geen moer interesseren hoe anderen over haar denken.
pi_74059008
Dit is wat je moet doen de volgende keer:

Jij: Yoyo.
Vriend: Yo homie, 'sup?
Jij: Goed man, me vriendin heeft me lekker verwend gisternacht!
Vriend: Die ene met die voortanden?
Jij: Ja man, fucking geil als ze me pijpt!
Vriend: Man, wat een freak is zij.
Jij: Ahh, dat skullfucken dat jij doet is pas gaar. Hier heb je mijn oblaaspop, ik heb hem nu niet meer nodig. Dan hoef je niet meer naar het kerkhof om hem ergens in te stoppen.
Alle eendjes zwemmen in het water. :)
Anatidaephobia is altijd terecht! Wij zijn de beste stalkers...
pi_74059101
Het is trouwens vrij opmerkelijk dat je nog helemaal niets over haar innerlijk gezegd hebt.
Alle eendjes zwemmen in het water. :)
Anatidaephobia is altijd terecht! Wij zijn de beste stalkers...
pi_74060385
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 18:53 schreef Rinieus het volgende:
Van de 9e man hebben er 2 maar vrindin. Maa kan me niet voorstellen dat ze jaloers zijn. Maar je weet nooit.
Ik denk dat dat wel het geval is. Niet perse dat ze jouw vriendin leuk vinden, maar dat ze er van balen dat jij wel een vriendin hebt, en zij niet. Die 2 die wel een vriendin hebben, maken die de opmerkingen ook?

En deze 'vrienden' zijn het niet waard om je vriendin te laten lopen. Ik heb ook wel eens gehad dat een vriend van mij een vriendin had (of heeft) wat ik niet vind passen, of met wie ik het niet zo goed kan vinden. Maar dat ga ik echt niet zeggen ofzo. Dat is zijn keuze, niet die van mij. Als hij er gelukkig mee is, vind ik het ook prima. En dat zouden jouw vrienden ook moeten vinden.
pi_74062693
Hadden die oppervlakkige vrienden ook nog commentaar op andere dingen dan uiterlijkheden?

Schoonheid is zo subjectief. Als jij haar mooi vindt dan is ze mooi.
  zondag 25 oktober 2009 @ 22:57:24 #47
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_74062903
Sorry TS, ik denk dat je wellicht toch homo bent. Het spijt me.

(jij moet haar mooi vinden - alleen maar goed als je de enige bent die dat vindt)
Overal verstand van.
pi_74063025
O fuck, ik word echt oud, maar mu vrienden???? Alsof me al niet erg genoeg was. Kan wel janken.

En OT: Als jij dat meisje leuk vindt zou ik dat niet laten verpesten door iets wat iemand anders zegt. Zeker niet als het over zoiets onnozels gaat als lengte en tanden. En wat Xennia zegt: het is belangrijk dat jij haar mooi vindt. Wat die zogenaamde vrienden van je zeggen, zou er niet toe moeten doen.
  maandag 26 oktober 2009 @ 00:38:35 #49
229533 Rinieus
Assumptions are the mother of
pi_74066041
Nogmaals het was maar een punt die tanden hoor gewoon haar uiterlijk werd algemeen afgekraakt. Haar style, make-up .Kreeg de opmerking van de cabaret show van jochum Meijer naar me hoofd: leuk karakter maar verder niks.

Ik zie ook niet wat ze bedoelen met hun opmerkingen. Weet meer dan genoeg onderhand ( ook dankzij iedereen zijn opmerkingen hier in de topic) ik ga voor haar.

Mijn fout waar door dit probleem is begonnen ligt bij me zelf. Merk zelf gewoon dat ik erg beïnvloedbaar ben, das gewoon zuur. ( anderekant: door dat ik zo beïnvloedbaar ben heeft vrijwel iedereen in deze topic mij wel gemotiveerd toch voor der tegaan)

ik ga ervoor. En ik vind haar super!
Denk dat het me duidelijk is nu wel, danke iedereen.
  maandag 26 oktober 2009 @ 00:41:58 #50
229533 Rinieus
Assumptions are the mother of
pi_74066117
Nogmaals sorry voor belaberde zinsopbouw en ik ga dat MU echt afleren geen topic in de toekomst zal deze fout meer bevatten jullie zijn super , echte fokkers! Thanks voor reacties en alles iedereen!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')