abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74056530
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 20:51 schreef silver_bullet het volgende:
Klein? Grote voortanden? Alsof ze zelf zo perfect zijn, die vrienden van jouw. Niks van je vrienden aantrekken... hoe moeilijk dat soms ook kan zijn.
Misschien zijn ze wel gewoon jaloers op je met je mooie vriendinnetje.

Als jij haar geweldig vindt, gewoon er voor gaan!
Inderdaad. En klein is toch juist lief, vrouwelijk. Ik denk dat je (TS) zich de vraag moet stellen of je je vriendin zelf wel mooi/leuk/lief vindt. Dat je je op dit niveau laat beinvloeden door je vrienden vind ik ongelooflijk raar. Omdat jouw vrienden andere voorkeuren hebben betekent toch niet dat jij ze ook moet hebben.

Laat jij je in alles zo beinvloeden door je vrienden? :S

Ik vind het achterlijk, eerlijk waar.
pi_74058680
ik vraag me af in hoeverre jij echt verliefd bent. Als je namelijk echt helemaal hoteldebotel bent, dan kan het je geen moer interesseren hoe anderen over haar denken.
pi_74059008
Dit is wat je moet doen de volgende keer:

Jij: Yoyo.
Vriend: Yo homie, 'sup?
Jij: Goed man, me vriendin heeft me lekker verwend gisternacht!
Vriend: Die ene met die voortanden?
Jij: Ja man, fucking geil als ze me pijpt!
Vriend: Man, wat een freak is zij.
Jij: Ahh, dat skullfucken dat jij doet is pas gaar. Hier heb je mijn oblaaspop, ik heb hem nu niet meer nodig. Dan hoef je niet meer naar het kerkhof om hem ergens in te stoppen.
Alle eendjes zwemmen in het water. :)
Anatidaephobia is altijd terecht! Wij zijn de beste stalkers...
pi_74059101
Het is trouwens vrij opmerkelijk dat je nog helemaal niets over haar innerlijk gezegd hebt.
Alle eendjes zwemmen in het water. :)
Anatidaephobia is altijd terecht! Wij zijn de beste stalkers...
pi_74060385
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 18:53 schreef Rinieus het volgende:
Van de 9e man hebben er 2 maar vrindin. Maa kan me niet voorstellen dat ze jaloers zijn. Maar je weet nooit.
Ik denk dat dat wel het geval is. Niet perse dat ze jouw vriendin leuk vinden, maar dat ze er van balen dat jij wel een vriendin hebt, en zij niet. Die 2 die wel een vriendin hebben, maken die de opmerkingen ook?

En deze 'vrienden' zijn het niet waard om je vriendin te laten lopen. Ik heb ook wel eens gehad dat een vriend van mij een vriendin had (of heeft) wat ik niet vind passen, of met wie ik het niet zo goed kan vinden. Maar dat ga ik echt niet zeggen ofzo. Dat is zijn keuze, niet die van mij. Als hij er gelukkig mee is, vind ik het ook prima. En dat zouden jouw vrienden ook moeten vinden.
pi_74062693
Hadden die oppervlakkige vrienden ook nog commentaar op andere dingen dan uiterlijkheden?

Schoonheid is zo subjectief. Als jij haar mooi vindt dan is ze mooi.
  zondag 25 oktober 2009 @ 22:57:24 #47
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_74062903
Sorry TS, ik denk dat je wellicht toch homo bent. Het spijt me.

(jij moet haar mooi vinden - alleen maar goed als je de enige bent die dat vindt)
Overal verstand van.
pi_74063025
O fuck, ik word echt oud, maar mu vrienden???? Alsof me al niet erg genoeg was. Kan wel janken.

En OT: Als jij dat meisje leuk vindt zou ik dat niet laten verpesten door iets wat iemand anders zegt. Zeker niet als het over zoiets onnozels gaat als lengte en tanden. En wat Xennia zegt: het is belangrijk dat jij haar mooi vindt. Wat die zogenaamde vrienden van je zeggen, zou er niet toe moeten doen.
  maandag 26 oktober 2009 @ 00:38:35 #49
229533 Rinieus
Assumptions are the mother of
pi_74066041
Nogmaals het was maar een punt die tanden hoor gewoon haar uiterlijk werd algemeen afgekraakt. Haar style, make-up .Kreeg de opmerking van de cabaret show van jochum Meijer naar me hoofd: leuk karakter maar verder niks.

Ik zie ook niet wat ze bedoelen met hun opmerkingen. Weet meer dan genoeg onderhand ( ook dankzij iedereen zijn opmerkingen hier in de topic) ik ga voor haar.

Mijn fout waar door dit probleem is begonnen ligt bij me zelf. Merk zelf gewoon dat ik erg beïnvloedbaar ben, das gewoon zuur. ( anderekant: door dat ik zo beïnvloedbaar ben heeft vrijwel iedereen in deze topic mij wel gemotiveerd toch voor der tegaan)

ik ga ervoor. En ik vind haar super!
Denk dat het me duidelijk is nu wel, danke iedereen.
  maandag 26 oktober 2009 @ 00:41:58 #50
229533 Rinieus
pi_74066117
Nogmaals sorry voor belaberde zinsopbouw en ik ga dat MU echt afleren geen topic in de toekomst zal deze fout meer bevatten jullie zijn super , echte fokkers! Thanks voor reacties en alles iedereen!
  maandag 26 oktober 2009 @ 00:57:33 #51
89647 Cappy
Gelegenheids dichter
pi_74066429
Je hoeft niemand te bedanken, je moet alleen naar jezelf kijken. Aangezien dat dit je probleem schijnt te zijn. Je "vrienden" en "fokkers" schijnen je net zoveel te doen. Ooh beïnvloedbaar zie je ?

vraag je eens af:
-als iemand zegt dat ik lelijk ben wat denk ik dan ?
-als iemand om mijn mening vraagt en die daarna afkraakt, wat denk ik dan ?
-als ik aangeef dat ik iets om iemand geef en mensen geven daar op af, wat denk ik dan ?

Wil ik je antwoorden weten ? Nee. Zal ik mijn mening geven als je het toch zegt ? Ja.
Dus wat moet jij doen ? Niets zeggen gewoon even nadenken en zelf met je antwoorden je acties bedenken
Success, recognition, and conformity are the bywords of the modern world where everyone seems to crave the anesthetizing security of being identified with the majority.
Martin Luther King, Jr., Strength to Love, 1963.
pi_74068419
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 21:38 schreef Chocolate het volgende:
ik vraag me af in hoeverre jij echt verliefd bent. Als je namelijk echt helemaal hoteldebotel bent, dan kan het je geen moer interesseren hoe anderen over haar denken.
Dat lijkt me niet. Ik denk dat onzekere mensen zich gewoon snel laten beïnvloeden.
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 00:58:02 #53
229533 Rinieus
pi_74099394
Net uit geweest met die vrienden van me. Na 3 shotje tquilla. En veeeel bier. Heb ik gevraagt naar hun mening. Blijkt dat het wel mee valt . Ze vinden het leuk voor ME, en hopen dat het eerste en laatste relatie blijft. ( alsin liefde op eerste gezicht) niet alleen dit !!! heb me mening is geuit. Toen ze voor de drank hun mening gaven ( negatieve zin) En ze accpteerde meteen alles !!! Ze zijn alleen gewent bijmij van die foto- model figuren als scharrels . Daarom kraakte ze haar af. Omdat ze nooit het uiterlijk van een playboy cover zou halen... (ik wou ze net niet slaan die klootzakkken)
  Moderator dinsdag 27 oktober 2009 @ 01:09:43 #54
236264 crew  capricia
pi_74099556
Het doet me denken aan een flatscreen tv: Als je eenmaal van iemand te horen krijgt waar de kapotte pixel zit, dan blijf je die ook altijd zien...ook al is het beeld nog zo mooi.

Ben je niet bang dat je dat ook met je vriendin hebt nu ze over haar tanden gesproken hebben?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 01:35:14 #55
89647 Cappy
Gelegenheids dichter
pi_74099794
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 01:09 schreef capricia het volgende:
Het doet me denken aan een flatscreen tv: Als je eenmaal van iemand te horen krijgt waar de kapotte pixel zit, dan blijf je die ook altijd zien...ook al is het beeld nog zo mooi.

Ben je niet bang dat je dat ook met je vriendin hebt nu ze over haar tanden gesproken hebben?
Hahah Tis eigenlijk best wel sneu dat je het zegt !
Success, recognition, and conformity are the bywords of the modern world where everyone seems to crave the anesthetizing security of being identified with the majority.
Martin Luther King, Jr., Strength to Love, 1963.
pi_74100830
het probleem is niet alleen dat je beinvloedbaar bent maar ook dat je vrienden losers zijn.

het gaat toch niet alleen om uiterlijk je vrienden horen te zeggen dat het niet uit maakt hoe iemand uitziet als jij haar maar leuk vind !!!

je moet niet bang zijn dat je vrienden dat blijven zeggen, je moet je vrienden zeggen dat ze hun opmerkingen voor zich moeten houden voortaan omdat je haar toch leuk vind en geen zin hebt in hun opmerkingen.
pi_74106899
Dat et zolang heeft moeten duren...
Pics ?
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_74108045
wat een sukkel ben je TS, wie laat zich nou beinvloeden door z'n vrienden
pi_74108857
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 12:57 schreef babipangang het volgende:
wat een sukkel ben je TS, wie laat zich nou beinvloeden door z'n vrienden
Sowieso, mensen die vrienden hebben !
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_74118531
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 13:25 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Sowieso, mensen die vrienden hebben !
Goede post.
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')