Noooquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:49 schreef Adelante het volgende:
TS zit gewoon aan de fanta en nibbits met zijn neefjes super mario kart te spelen op 31-12-2009
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:52 schreef Roflpantoffel het volgende:
Ons mam en ons pap. BOKS.
Dat is ook brabantsquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:52 schreef Mictlantecuhtli het volgende:
waarschijnlijk sowieso?
Een baas dus?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:53 schreef Gotrick het volgende:
Mod is vast een onder-de-rivieren bewoner
Eh nee, Arnhem ligt er toch echt boven!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:53 schreef Gotrick het volgende:
Waarom word mijn reactie nou weer verwijderd![]()
Mod is vast een onder-de-rivieren bewoner
Hoe kut voel je je danquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:49 schreef Adelante het volgende:
TS zit gewoon aan de fanta en nibbits met zijn neefjes super mario kart te spelen op 31-12-2009
Fanta en nibbitsquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:49 schreef Adelante het volgende:
Niets tegen Mario Kart, hè?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:49 schreef Adelante het volgende:
Geen neefjes en tantes jongens. Gewoon vrienden van "ons s'mam"quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:56 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Niets tegen Mario Kart, hè?![]()
Verder is je beschrijving tamelijk accuraat. Je bent alleen de jip en janneke champagne vergeten, en het feit dat de enige kus die hij kan verwachten, van zijn dikke smeffige tante is.
Mario kart op de xbox. riiiiight bro.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:49 schreef Adelante het volgende:
quote:
quote:Het Brabants is samen met het Hollands de belangrijkste pijler onder de Nederlandse standaardtaal – de eerste belangrijke standaardisering van het Nederlands vond in de 16e eeuw plaats in Antwerpen.
niet goed gelezenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:58 schreef Glennz het volgende:
[..]
Mario kart op de xbox. riiiiight bro.
Antwerpen = geen N.B.quote:
Het is natuurlijk moeke!quote:
Zijt gij Vlaams dan?quote:
Waarschijnlijk ken je het niet omdat alleen bazen het mogen gebruiken...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:00 schreef Mendeljev het volgende:
Waarom zeggen mensen 'ons mam'? Wat is dat voor idioot taalgebruik?
Of je uit Vlaanderen komt, retard.quote:
ironiequote:
Waarom dat?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:03 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Of je uit Vlaanderen komt, retard.
Omdat je 'ons mams' verdedigt door met Antwerpen aan te komen. Je bent Nederlander heur, de tijden van de unie van Atrecht zijn lang achter ons.quote:
Het ging meer over het dikgedrukte zin...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:06 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Omdat je 'ons mams' verdedigt door met Antwerpen aan te komen. Je bent Nederlander heur, de tijden van de unie van Atrecht zijn lang achter ons.
Idd. welk kind wil er nou op een xbox spelen, nietwaar?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:00 schreef Adelante het volgende:
[..]
niet goed gelezen
xbox
ik denk dat die kinders niet eens willen komen
Ik zie alleen een dik gedrukt woord.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Het ging meer over het dikgedrukte zin...
Jongen dit topic gaat over m'n moeke, de zeiksnor...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:08 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Ik zie alleen een dik gedrukt woord.
Je moeder.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jongen dit topic gaat over m'n moeke, de zeiksnor...
Omdat die katholieke rakkers fokken als konijnen en er dus geen gezinnen zijn met slechts 1 nazaat.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:00 schreef Mendeljev het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:59 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Ik zei natuurlijk nee wtf bitch
GVD jij tuig van den richel verdiend geen huillie moeder!
Jij had een bitch als moeder moeten hebben...schorrie morrie dat je er bent!
Beetje stoer doen hier op fok...mijn mammie is een bitch...yeay right
Die arme moeder van jou, jarenlang lief en leed gedeeld om dan te moeten horen dat ze een bitch is?
Als je mijn kind was..echt waar![]()
![]()
![]()
Hoax. Dat durf je niet want je moeder had je gesmackt waarschijnlijk.quote:
Kloontje van zhe-devilll met een evengroot spraak- en typgebrek?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:59 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Ik zei natuurlijk nee wtf bitch
GVD jij tuig van den richel verdiend geen huillie moeder!
Jij had een bitch als moeder moeten hebben...schorrie morrie dat je er bent!
Beetje stoer doen hier op fok...mijn mammie is een bitch...yeay right
Die arme moeder van jou, jarenlang lief en leed gedeeld om dan te moeten horen dat ze een bitch is?
Als je mijn kind was..echt waar![]()
![]()
![]()
Nee hoor ww is kwijtquote:Op zondag 25 oktober 2009 00:06 schreef dubidub het volgende:
[..]
Kloontje van zhe-devilll met een evengroot spraak- en typgebrek?
Oh enne nog wat!quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:06 schreef dubidub het volgende:
[..]
Kloontje van zhe-devilll met een evengroot spraak- en typgebrek?
quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:00 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hoax. Dat durf je niet want je moeder had je gesmackt waarschijnlijk.
Nee joh, dit zou zn eerste keer van huis worden, met alarmfunctie op 23.50 om ons mam vast te bellen, want daarna kom je er niet meer doorquote:Op zondag 25 oktober 2009 00:01 schreef Flammie het volgende:
Deze stoere DJ Davy-V moest stiekem huilen toen het hem duidelijk werkt dat hij deze keer eens geen pilsje kan drinken
quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:15 schreef Wazeggie het volgende:
[..]
Nee joh, dit zou zn eerste keer van huis worden, met alarmfunctie op 23.50 om ons mam vast te bellen, want daarna kom je er niet meer door
Het raakt je omdat het de waarheid is he?quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Fakking grappig manZelf verzonnen? ZO GOED!
Brabants is irritandquote:Op zondag 25 oktober 2009 00:21 schreef CantFazeMe het volgende:
Dit topic met de wending naar het Brabants.
Brabants.
Klopt, het wordt m'n eerste keer van huis...quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:25 schreef Wazeggie het volgende:
[..]
Het raakt je omdat het de waarheid is he?
Wat zedde gij over mn moeder, koekwaus? Hou me tegen!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Net kwam mijn moeder met een rare vraag.
Ze zei dat ze dit jaar thuis blijft met nieuwjaar. En er komen dus mensen en die hebben ook kinderen. Nu vroeg ze dus of ik met die kinderen wil xboxen etc op die avond(Die zijn 13 jaar en jonger, ik net 20)
Net alsof ik dit jaar in een keer thuis blijfIk zei natuurlijk nee wtf bitch, ik ga waarschijnlijk sowieso zelf wat doen. Terwijl ze de trap afliep riep ze: Dit vind ik niet leuk!
Klacht: "Ons mam" vraagt of ik met kindjes wil spelen tijdens nieuwjaar...
[/liefdagboek]
p.s. normaal zeg ik nooit ons mam, maar dat is voor de brabant hatersss
Mevrouw voor jou en ik refereerde aan het topic van Dirkjo, vandaar ook de smiley.quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
irritand?![]()
Jij gaat naar de brugklas zeker, jochie?
Oh wacht, meisje
quote:
Doe jij maar eerst iets aan je nederlands, huisvrouw...quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:32 schreef Wazeggie het volgende:
[..]
Mevrouw voor jou en ik refereerde aan het topic van Dirkjo, vandaar ook de smiley.
Niet vergeten om een kaartje te sturenquote:Op zondag 25 oktober 2009 00:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Klopt, het wordt m'n eerste keer van huis...
wuhaha ik ben heul geen huisvrouw, zijn alle volwassen dames in brabant huisvrouw?quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Doe jij maar eerst iets aan je nederlands, huisvrouw...
Spanneeeennddquote:Op zondag 25 oktober 2009 00:41 schreef Knorriepot het volgende:
[..]
Niet vergeten om een kaartje te sturen
Patat? Wat is dat?quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:43 schreef Wazeggie het volgende:
[..]
wuhaha ik ben heul geen huisvrouw, zijn alle volwassen dames in brabant huisvrouw?
En zeg jij friet of patat?
quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:41 schreef Knorriepot het volgende:
[..]
Niet vergeten om een kaartje te sturen
Nee, patat spel je f-r-i-e-tquote:Op zondag 25 oktober 2009 00:44 schreef cYbErTiM het volgende:
het is patatttttttttttttttt niet d
quote:Op zondag 25 oktober 2009 01:06 schreef Wazeggie het volgende:
Je hoeft toch niet naar dr te luisteren? Gewoon je eigen ding doen en als ze zeikt: klappen geven. Daarmee kom je heel ver bij vrouwen
Ik had juist eenquote:
Want die rode billetje brengen je meteen terug naar de goede oude tijd toen je een van je ouders je gloeiende billetjes bezorgde, omdat je weer eens de staart van de kat had ingekort met een schaar? Jasses, meis!quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:42 schreef Wazeggie het volgende:
Ach ik kan een goed pak slaag wel waarderen op zn tijd
Ouders die je niet gebruikt hebben? Lichamelijk noch seksueel? Je bent ook niet verwaarloosd? Je gewurgd hebben in teveel aandacht omdat je hoog-sensitief of begaafd bent? Alle trends gemistquote:Op zondag 25 oktober 2009 02:56 schreef Wazeggie het volgende:
Nee juist niet, mn ouders waren zo pedagogisch verantwoord dat ik alle gemiste klappen moet compenseren
Ach, meiske toch! Het ligt niet aan jou hoor! Als ik je vader was dan had ik je gewoon behandeld zoals het hoort! Als hoog-sensitief, hoog-begaafd en je hoe dan ook naar het VWO geschopt, omdat het niet aan jou lag maar aan de leraren die het talent in je niet konden herkennen! Ik bedoel die basis moet je toch als kind tenminste gehad hebben in deze maatschappij!quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:10 schreef Wazeggie het volgende:
Ja ik heb nu wel professionele hulp gelukkig hoor, zoiets is gewoon teveel om in je eentje een plekje te geven
Als je wist hoe ons mam vroeger kookte was dat een vooruitgang!quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:30 schreef Perico het volgende:
Ter vergelding krijgt TS de komende maand hondenvoer te eten en wordt zijn was niet gedaan.
Ik zeg 'ons mam' tegen anderen en 'moeders' als ik er een bevel geef! Maar ik spreek N-O Brabants. Weet ik veel wat ze 30 km verderop tegen hun moeder zeggen!quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:48 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Mam zeggen tegen je moeder. Tsss...
Echte mannen zeggen "Moeders"
Neequote:Op zondag 25 oktober 2009 02:30 schreef Perico het volgende:
Ter vergelding krijgt TS de komende maand hondenvoer te eten en wordt zijn was niet gedaan.
Maar gelukkig moest ik wel lachen toen ik het lasquote:Op zondag 25 oktober 2009 00:00 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hoax. Dat durf je niet want je moeder had je gesmackt waarschijnlijk.
Weet je wat idioot is? Jezelf een achterlijke kak-rrrrrrrrrrrrrr aanleren zodat je niet eens normaal kan articuleren of een harde g waardoor het elke keer dat je iets zegt het lijkt of je zit te roggelen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:00 schreef Mendeljev het volgende:
Foutquote:Op zondag 25 oktober 2009 02:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zeg 'ons mam' tegen anderen en 'moeders' als ik er een bevel geef! Maar ik spreek N-O Brabants. Weet ik veel wat ze 30 km verderop tegen hun moeder zeggen!
Dialect mismatch!quote:Op zondag 25 oktober 2009 04:54 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Fout
Dan zeg je "Onze moeder" en tegen andere moeders zeg je he moeder van "rico"of he jij of je en als je een bevel geeft zeg je Gvd .. nu ... bitch.
Nee joh, ik zit met je te dollen.quote:
quote:Op donderdag 31 december 2009 12:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
*kick*
Ze begint weer hoorIk ben nu dus 100% zeker niet thuis vanavond
Klopt ik doe normaal nooit iets terugquote:Op donderdag 31 december 2009 13:05 schreef J.Stalin het volgende:
Je moeder doet veel voor jou, en jij wil niet een keer iets terug doen?
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:49 schreef Adelante het volgende:
Al mijn toekomstige taal- en spelfouten zijn ook Brabants vanaf nu. Brabant ftw.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |