poepquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:00 schreef Sunnythesun het volgende:
En toen gooide ik hem zomaar dicht!
Het zijn de bloesem die wordt gebruikt als laxeermiddel, van de bessen/vruchten worden idd in de UK maar ook in Duitsland likeur gemaak (Schlehenfeuer)quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:37 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
De bessen. Geprakt en in een laag wodka gedaan.
Gezien het feit dat de bessen pruimpjes zijn, ben ik niet verbaasd dat het laxerend zou werken....
Boerenkool eten doet het bij mij ook prima, man man man,quote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:06 schreef freecell het volgende:
Huis
Echt huis
Per één januari. 4 slaapkamers, vliering, tuintje, huis
Top!!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:06 schreef freecell het volgende:
Huis
Echt huis
Per één januari. 4 slaapkamers, vliering, tuintje, huis
Acacialaan in Groningen, nummer 7. Staat wel op google maps met streetviewquote:
De vierde slaapkamer is 5M2quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:23 schreef ColdFeet het volgende:
Ha, dat is tof, FreecellKun je de komende jaren zelfs nog aan een derde spruit beginnen
Leuk. Kan je bij Dude en Arty gaan buurten binnenkort.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:26 schreef freecell het volgende:
Acacialaan in Groningen, nummer 7. Staat wel op google maps met streetview(staat rode auto voor)
Het is nog geen KM van ons huis nu, dus dat kan nu ook al welquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuk. Kan je bij Dude en Arty gaan buurten binnenkort.
Ja echt welquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:34 schreef Bluezz het volgende:
Ziet er leuk uit en sjappoo voor de WBV
Oh, ik dacht dat jullie nu in een dorp buiten Groningen woonden.quote:[b]Op zaterdag 24 oktober 2009 23:36 schreef
Het is nog geen KM van ons huis nu, dus dat kan nu ook al wel
Ah joh, groot genoeg voor een peuterbedquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:27 schreef freecell het volgende:
[..]
De vierde slaapkamer is 5M2
Maar er zit wel een vliering bij
Nou, wat een goed idee!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuk. Kan je bij Dude en Arty gaan buurten binnenkort.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:41 schreef Duderella het volgende:
Sun: die fysio lijkt me inderdaad een goed plan dan. Vervelend dat het thuis meteen weer mis was. Permanent op vakantie dan maar?![]()
![]()
ik stel voor dat je ook weer hierheen komt. ik ben een echte brabantse maar toch wel erg dol op de randstad.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:57 schreef ColdFeet het volgende:
Borisz, ik vind/vond mezelf ook een echt randstadmeisje (mind you, ik kom van de Veluwe, van oorsprong), maar je hebt niet altijd de keuze... Als de baan of de man/vrouw zich buiten de Randstad bevindt, sja, dan moet je compromissen sluiten.
Mochten we weer teruggaan naar NL, dan opteer ik voor het westen des lands
Waar woon je nu dan? Ik vind Delft ook tofquote:Op zondag 25 oktober 2009 00:22 schreef ColdFeet het volgende:
Mochten we over een jaar of wat weer terugkeren naar NL, dan is Haarlem hier wel een optie geloof ikMaar wie weet wat de tijd brengen zal!
SoL, Delft heeft echt een speciaal plekje in mijn hartIk weet nog hoe geweldig ik het vond, net 18 geworden en verhuizen naar 'de stad'
Heerlijk, echt! Ik voelde me zo vrij, daar!
Het legermuseum is wel tofquote:Op zondag 25 oktober 2009 00:37 schreef SeaOfLove het volgende:
delft is ook gewoon prachtig! in het kader van leer je stad kennen heb ik n rondvaart gemaakt,het prinsenhof en 3 kerken bezocht. en natuurlijk de vele antiekwinkeltjes. legermuseum staat op t program nog.ik wist dat delft een grote history heeft,maar ik ben me daar nu pas heel erg bewust van.
er liggen wel wat meer mensen begraven van meer betekenis dan bernardquote:Op zondag 25 oktober 2009 00:50 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Het legermuseum is wel tof![]()
Ik ben daar een paar jaar geleden geweest, en ook in de Nieuwe Kerk waar prins Bernard begrafen ligt.
Er is ook zo'n tof winkeltje met Delfts Blauw waar foto's hangen van Bill Clinton en Hilary, die daar op bezoek waren in de jaren 90.
Niet volgens Bernard.quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:56 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
er liggen wel wat meer mensen begraven van meer betekenis dan bernard
In Leuven, Vlaams-Brabant.quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:46 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Waar woon je nu dan? Ik vind Delft ook tofEn Haarlem is ook gezellig
Leuven, niet slechtquote:Op zondag 25 oktober 2009 01:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
In Leuven, Vlaams-Brabant.
Ik heb precies in de juiste periode in Delft gezeten: drie begrafenissen en een huwelijk in de koninklijke familie. De begrafenis van Juliana, dat was op zo'n prachtige, stralende dag in de lenteEn wij allemaal vrij, natuurlijk
Bij mij precies andersomquote:Op zondag 25 oktober 2009 00:06 schreef Bluezz het volgende:
Ik was een Utregse stadse meid, en ziet : heden staat voor u een dorpse meid
quote:Op zondag 25 oktober 2009 01:56 schreef MissHobje het volgende:
Freecell gefeliciteerdleuk van het huisje
zo net terug van feestje.. vriendje wilde de stad nog even in.. op zich wel leuk maar mijn rug vind het wel weer prima zo, jammer.
Ja de klokken hier ook al aangepastquote:Op zondag 25 oktober 2009 01:57 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
![]()
5e biertje nu, en eigenlijk is het nog maar 1 uur!! haha powned
Ook wel relaxedquote:Op zondag 25 oktober 2009 01:58 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja de klokken hier ook al aangepast
suf dan he?
Eigenlijk hoor jij meer thuis in PUB of ONZ, geloof ik?quote:Op zondag 25 oktober 2009 01:57 schreef Q.E.D. het volgende:
![]()
5e biertje nu, en eigenlijk is het nog maar 1 uur!! haha powned
quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Eigenlijk hoor jij meer thuis in PUB of ONZ, geloof ik?
quote:
Dat je gewoon je toekomstige adres op fok post zeg. wel stoer.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:26 schreef freecell het volgende:
Acacialaan in Groningen, nummer 7. Staat wel op google maps met streetview(staat rode auto voor)
Die mochten we hebben van de woningbouw omdat we uit ons flatje ploffen
Een achtertuintjeEn die eindigt in een schutting met daarachter een groot grasveld met een best tof speeltuintje
En een geniaal uitzichtOngeveer net zoveel mensen tegenover ons als nu, maar die nu tegenover ons zitten minder in het uitzicht
Boeiend, alleen hier, het is niet te googelen, want staat niet achter elkaar en volgens mij heeft er nog niemand zó'n hekel aan mij hierquote:Op zondag 25 oktober 2009 09:36 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dat je gewoon je toekomstige adres op fok post zeg. wel stoer.
Tóch zou ik daar voorzichtig mee zijn, jij weet niet wie hier allemaal meelezen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:54 schreef freecell het volgende:
[..]
Boeiend, alleen hier, het is niet te googelen, want staat niet achter elkaar en volgens mij heeft er nog niemand zó'n hekel aan mij hier
Moet goedkomen
Ja, stel je voor dat mijn schoonmoeder er achter komt waar we heen verhuizenquote:Op zondag 25 oktober 2009 13:30 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Tóch zou ik daar voorzichtig mee zijn, jij weet niet wie hier allemaal meelezen.
Sterktequote:Op zondag 25 oktober 2009 13:36 schreef DarkElf het volgende:
geen alcohol meer voor mij, gisteren vloeide de wijn (hele lekkere hadden we ) rijkelijk en dat voelde ik vanmorgen goed
Nou en dan is het nog JOUW schoonmoeder. Wat nou als het die van mij zou zijn...quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:45 schreef freecell het volgende:
Ja, stel je voor dat mijn schoonmoeder er achter komt waar we heen verhuizen
Goed puntquote:Op zondag 25 oktober 2009 14:13 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nou en dan is het nog JOUW schoonmoeder. Wat nou als het die van mij zou zijn...
Oeh lekker, zelfgemaakte pizzaquote:Op zondag 25 oktober 2009 14:34 schreef DarkElf het volgende:
lunch was yummieGerookte forel is zo lekker .
Vanavond gaat de mr pizza maken , ook al zo lekker. Voor mij met buffelmozzarella, cherrytomaatjes en parmezaanse kaas en natuurlijk basilicum. Meer hoeft er niet op voor mij, das de perfecte pizza dan.
Wanneer gaan jullie naar het nieuwe huis fc?
Loop ik weer achter en heb je ineens toch weer een schoonmoeder??quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:13 schreef Leintjeuh het volgende:
Nou en dan is het nog JOUW schoonmoeder. Wat nou als het die van mij zou zijn...
Ehhh jaquote:Op zondag 25 oktober 2009 14:56 schreef Bluezz het volgende:
Loop ik weer achter en heb je ineens toch weer een schoonmoeder??
Ja. Beetje vaagheid in mn hoofd enzo.quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:22 schreef SeaOfLove het volgende:
was t uit met kaas lein.?
Steer kom er maar in.quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:30 schreef golfer het volgende:
Mijn zondag kan al bijna niet meer stuk. M'n cluppie heeft gewonnen van die klapperjosti's uit Alkmaar.
Er zit er hier ook al een blij te zijn.. maar ik vind het jammer voor mijn vroegere stadsgenotenquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:30 schreef golfer het volgende:
Mijn zondag kan al bijna niet meer stuk. M'n cluppie heeft gewonnen van die klapperjosti's uit Alkmaar.
ja niet die zit me toch beetje tegen hehe.quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:50 schreef SeaOfLove het volgende:
lkkr bezig hob! let je wel op je rug?
Oeps..quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:02 schreef SeaOfLove het volgende:
@ computergirl er is een kastanjetopic in cul.
Hey, dat klinkt wel lolligquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:34 schreef SeaOfLove het volgende:
de kwee-appel smaakt heerlijk. qua structuur heeft t weg van n peer,qua smaak toch echt appel.
Ja, gelig, peervormig, maar dan wat dikker, met van die golden delicious stippeltjes en smaakt tussen appel en peer inquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:41 schreef SeaOfLove het volgende:
lolz wat is n nashi-peer? is dat n chineese peer?
en ik ben dus al zolang inspiratie-loos wat betreft koken. al mijn kookboeken ten spijt... de meest heerlijke dingen wil ik maken maar ik heb er gewoon geen puf voor en geen zin in.quote:
komt wel weer, gewoon lekker een tijdje los laten en dan krijg je wrs vanzelf weer zin..quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:08 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
en ik ben dus al zolang inspiratie-loos wat betreft koken. al mijn kookboeken ten spijt... de meest heerlijke dingen wil ik maken maar ik heb er gewoon geen puf voor en geen zin in.
Net als vrouwen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:09 schreef ColdFeet het volgende:
Ik eet vijgen altijd met schilJe moet het net treffen, ze kunnen heel smakeloos zijn, maar ook verrukkelijk zoet en sappig.
Nee ik zit in het hoge Noordenquote:
blijkbaar lolzquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:31 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Nee ik zit in het hoge Noorden
Maar ik deel wel interesses met golfer.
Iquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:38 schreef ColdFeet het volgende:
Nee, ken ik niet, maar klinkt alsof ik ze moet hebbenHoe zijn jouw Hugh-F-W-exemplaren?
Ik koop even geen kookboeken meer trouwens, ik heb nog zoveel leuks in de kast staan
yesquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:39 schreef Q.E.D. het volgende:
DarkElf is dat Peta Wilson in jouw avatar?
Nee beide.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:42 schreef ColdFeet het volgende:
Q.E.D. (werklaptop, dus puntjes), ben jij ook een kookliefhebber eigenlijk? Of vooral een praatliefhebber?
Ik ben La Femme Nikita fan. Al sinds mijn 12e levensjaar. Jammer dat ik nu alles heb gezienquote:
Ja hequote:Op zondag 25 oktober 2009 20:51 schreef DarkElf het volgende:
La femme nikita vond ik zo leukBen toevallig vorige week begonnen met de seizoenen verzamelen
Dan heb ik dat gemist.quote:
Madeline en natuurlijk Nikitaquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:58 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Dan heb ik dat gemist.
Wie is je favoriete rol? Voor mij Operations (Paul)
De ideëen van Nikita zijn gebruikt voor o.a. 24 en een aantal filmsquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:03 schreef sexymofo het volgende:
Nikita <3, lekker ding was dat en er zat geloof ik ook nog wel een redelijk verhaal in![]()
Lang geleden though, en daar ik geen hardcore fan was.....
Ofcoursequote:
Joel Surnow, dezelfde makerquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:25 schreef sexymofo het volgende:
met Alias moest ik altijd wel aan nikita denken, maar 24???
Jo.quote:
buiten de olijven klinkt het damn good. En ik leer olijven te waarderen, ben er alleen nog nietquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:18 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Jo.
Gewoon een ovenschaaldinges insmeren met olijf olie. Aardappels erin, kaas erbij, verse pepers, etc. Ham + zwarte olijven (later) eropUiteindelijk een bakje zelfgemaakte mosterdsaus erover (fantasie van de kok)
Dat onthoud ik nooit. Ik gebruik NOOIT een klok of maatbekerquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:21 schreef freecell het volgende:
Meer specs graag, hoeveelheden, oventijd, dat soort dingen
ik heb 't geleerd met gemarineerde knoflook&kruidenolijven van de Turkquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:25 schreef sexymofo het volgende:
[..]
buiten de olijven klinkt het damn good. En ik leer olijven te waarderen, ben er alleen nog niet
Ik schat btw 25-35 minuten op 225 graden. Hangt vooral af van type oven en hoeveelheid aardappelsquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:21 schreef freecell het volgende:
Meer specs graag, hoeveelheden, oventijd, dat soort dingen
Wintertijd is de normale tijd...quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:36 schreef ColdFeet het volgende:
Die verzette klok werkt op mijn slaapspierenWat natuurlijk absoluut fantastisch is, want ik heb altijd vreselijk moeite met in slaap komen. Heeft die rottige wintertijd toch nog een voordeel
quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:36 schreef ColdFeet het volgende:
Heeft die rottige wintertijd toch nog een voordeel
Ik heb de sheets al gezien, het is een beetje leren onderzoek doen. Welke statistische toets moet je toepassen etc etc. M&T is een verplicht vak wil je je scriptie mogen schrijven. Maar het vak is niet erg lastig. Alle statistiek heb ik al gehad, zal misschien nog iets meer worden maar ik verwacht dat het wel te doen is.quote:Op maandag 26 oktober 2009 08:31 schreef freecell het volgende:
Succes dan maar Borisz. Wij hadden ook methoden en technieken, maar ik hoop voor je dat het niet hetzelfde vak is
Management accounting binnen. Had slechts een 7.6 voor het tentamen. Gelukkig sta ik door de midterm wel een 7.9 gemiddeld. Zal bij de inzage nog wel ff goed kijken wat er gebeurd is.quote:Op maandag 26 oktober 2009 08:24 schreef borisz het volgende:
Mogge
Periode 2 gaat beginnen, eerst Finance uit jaar 2. Zal dit jaar wel goed moeten aan
. Daarna Methoden & Technieken, derde jaars vak.
klinkt als wel hetzelfde vakquote:Op maandag 26 oktober 2009 08:47 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb de sheets al gezien, het is een beetje leren onderzoek doen. Welke statistische toets moet je toepassen etc etc. M&T is een verplicht vak wil je je scriptie mogen schrijven. Maar het vak is niet erg lastig. Alle statistiek heb ik al gehad, zal misschien nog iets meer worden maar ik verwacht dat het wel te doen is.
Ben wel blij dat ik de bedrijfseconomische versie heb en niet de financiele versie van dat vak. As je de financiele M&T hebt is het veel meer wiskunde.
Neh, we waren er echt maar heel kort nu. Zaterdag gaan we langer en nemen we een camera mee.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:05 schreef Bloes het volgende:
Hebbie al een klussie foto's voor ons FC?
Lang leve de verfspuit.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:13 schreef freecell het volgende:
Maar serieus, we moeten echt elke verfbaar oppervlak verven
Volgende week. 10 werkdagen, docenten houden daar zich goed aanquote:Op maandag 26 oktober 2009 09:57 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Management accounting binnen. Had slechts een 7.6 voor het tentamen. Gelukkig sta ik door de midterm wel een 7.9 gemiddeld. Zal bij de inzage nog wel ff goed kijken wat er gebeurd is.
wanneer krijg jij de cijfers meestal?
Ramen afplakken en bommetjequote:Op maandag 26 oktober 2009 16:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Lang leve de verfspuit.
[ afbeelding ]
quote:
Whehequote:
Als ik niet genoeg mensen heb laat ik één van de oudsten gewoon even door de kerk toeteren op zondagmorgen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:12 schreef Sunnythesun het volgende:
lol als je de complete kerkgemeenschap weet op te trommelen zal iedereen niet meer dan 1m2 hoeven te verven gok ik zo?? Lekker snel klaarje hebt dan alleen wel heel veel kwasten nodig ben ik bang
Christelijk Centrum Groningen Evangelisch charismatische gemeentequote:Op maandag 26 oktober 2009 18:16 schreef Q.E.D. het volgende:
Van welke kerk in Groningen ben jij lid?
Okquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:54 schreef freecell het volgende:
[..]
Christelijk Centrum Groningen Evangelisch charismatische gemeente
VervenKlussen kan ik niet, maar ik kan wel opruimen/schoonmaken en soep makenquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:02 schreef freecell het volgende:
Whehe
Ik geloof dat het met hulp wel goedkomt (sprak ze optimistisch) ik heb 5 handige broers, 3 paar ouders en een kerk. Moet te doen zijn toch?
En het is een héle leuke en gezellige kerk! Het is dat ik niet in een God geloof, anders zou ik zó bij de kerk van freecell (en TARA natuurlijk) gaanquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:54 schreef freecell het volgende:
Christelijk Centrum Groningen Evangelisch charismatische gemeente
Zo gek is dat niet hoor. Ik kom best wel eens in kerken. Ik zing alleen niet meequote:
Wat is het leven goed als je gelooftquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:52 schreef Leintjeuh het volgende:
Zo gek is dat niet hoor. Ik kom best wel eens in kerken. Ik zing alleen niet meeIk kan, vooral bij FC in de kerk, genieten van het samenzijn van mensen die geloven en zingen en herrie maken en gewoon zijn met elkaar
Nou bij FC in de kerk spijt het me wel eens dat ik niet geloofquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:10 schreef Bluezz het volgende:
Wat is het leven goed als je gelooft
Ken je de liedjes niet?
Wij hielden het ook niet droogquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:06 schreef Sunnythesun het volgende:
wat leuk!! Feli tante DE
![]()
Pff zit een partij te snotteren om Spoorloos..
Ik kan niet veel respect meer opbrengenquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:20 schreef Leintjeuh het volgende:
Nou bij FC in de kerk spijt het me wel eens dat ik niet geloofHet is daar echt zó gezellig!
Ik ken de (meeste) psalmen en gezangen wel. Ik sta alleen niet achter de tekstBij de laatste kerkdienst waar ik bij was, zong er een meisje van 10 ofzo een liedje met een tekst over 'zondig en onrein voor de here staan' ofzo. Dat was mijn WTF moment, een kind van 10!! Zondig en onrein? Mén, echt niet
Ik kan ook zo het Onze Vader opdreunen, maar ik sta er gewoon niet achterEn voor iedereen die er wel achter staat, zie ik dat als een persoonlijke zegening voor hen, omdat het ongetwijfeld een meerwaarde heeft in je leven, anders zou je er niet achter staan. Ondanks dat het niet mijn ding is probeer ik wel zo respectvol mogelijk om te gaan met mensen wiens ding het wél is. En meestal lukt dat me ook wel, alleen soms heb ik een moment van ontzettende zwakte en gooi ik al mijn religieuze frustraties eruit.
Ja verbazend.. maar goed mijn Australische stiefoma en stiefoudtante spraken/spreekt (oma is dood) na 40 jaar ook nog met een behoorlijk zwaar accent en soms verkeerd woordgebruik.. gaat er nooit meer uit ook.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij hielden het ook niet droogBen zo blij voor dat meisje met die turkse vader. Maar WTF, als je 32 jaar in NL woont en nog zó slecht NL spreekt
![]()
Gefeliciteerd nog.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:57 schreef DarkElf het volgende:
tijd voor bed, sorry voor het binnenvallen met mijn zus nieuws (grappig hoe het leven is... aan de ene kant ellende, aan de andere kant vreugde )..
Bye tot morgen
Het ligt zo dicht bij elkaar DEquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:57 schreef DarkElf het volgende:
tijd voor bed, sorry voor het binnenvallen met mijn zus nieuws (grappig hoe het leven is... aan de ene kant ellende, aan de andere kant vreugde )..
SOL, speciaal voor jou een loeiharde schop onder je bevallige kontje. Flikker die CD's gewoon over het balkon. Opgeruimd staat netjes. Don't cry over spilled milk.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:20 schreef SeaOfLove het volgende:
schop my eens! luister cd's die ik van ex heb gekregen en daar staan allemaal nr's op die van 'ons' waren. ik heb liefdesverdriet. bah!
Ik wil dat mensen mijn gebrek aan geloof respecteren. Dus respecteer ik ook de (in mijn ogen soms overdaad aan) gelovigheid van anderenquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:11 schreef Bluezz het volgende:
Ik kan niet veel respect meer opbrengenMaar ik probeer het wél.
Er is erg veel 'wat gij niet wilt' onder de geloofsmantel bedekt, en nog steeds. Hypocrisie in de overtreffende trap. Ik geloof in de common sense van mensen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:29 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik wil dat mensen mijn gebrek aan geloof respecteren. Dus respecteer ik ook de (in mijn ogen soms overdaad aan) gelovigheid van anderen![]()
'Wat gij niet wilt, dat U geschiedt, doet dat dan ook de ander niet'
Ofzo
Zeker weer een bash-topic? Het prikkelt me niet. Ik lees liever een goed boekquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:50 schreef Bluezz het volgende:
Er is erg veel 'wat gij niet wilt' onder de geloofsmantel bedekt, en nog steeds. Hypocrisie in de overtreffende trap. Ik geloof in de common sense van mensen.
Topic ter illustratie.
Ja, ook halloquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:55 schreef Duderella het volgende:
SOL, je wordt geroepen!
SOL, Qunix, Sebasser, P-L, Ratelslang, -skippy-, T_T en PS
Noem het bash, ik noem het een discussiequote:Op maandag 26 oktober 2009 23:59 schreef Leintjeuh het volgende:
Zeker weer een bash-topic? Het prikkelt me niet. Ik lees liever een goed boek
quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:55 schreef Duderella het volgende:
SOL, je wordt geroepen!
SOL, Qunix, Sebasser, P-L, Ratelslang, -skippy-, T_T en PS
Ik heb geen idee, ik zag het in de actieve topics staan en heb niet eens gekeken.quote:
Hihi herkenbaar.. vind dat best een mooi programma meestal..quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:00 schreef golfer het volgende:
Moest alweer slikken bij een programma dat Het mooiste meisje van de klas heet.
drie kernwoorden:quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:16 schreef SeaOfLove het volgende:
en ik ben nieuwsgierig naar de kerkdiensten die fc bijwoont... de derde kerk die we afgelopen zaterdag binnengingen was een katholieke waar net n dienst begon,had graag bijgewoond maar was te moe van al dat culturele leer je stad kennen om daarna nog een tyd op n houten bank te zitten.
Ik moet zeggen dat dat voor mijn soort een stuk prettiger is dan de 'kan God een steen maken die hij zelf niet op kan tillen' atheistenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:02 schreef golfer het volgende:
Valt mij altijd op dat gelovigen en ex-gelogvgen zo met het geloof bezig zijn.
Daar heb ik als overtuigd atheïst nooit last van gehad.
Het interesseert mij gewoon geen ene moer.
Spannend! Laat je even weten hoe het ging?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hihi herkenbaar.. vind dat best een mooi programma meestal..![]()
Ik ga zo naar de psychiatrisch verpleegkundige.. ben benieuwd..
niet?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:57 schreef SeaOfLove het volgende:
en die afspraak van dh is dus niet met my!
Oh FC, ik zou je zo kunnen bashen als ik dat zou willen. Maar dat wil ik niet want ik vind je tofquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:53 schreef freecell het volgende:
Net zoiets als Lein, we hebben een boel verschillen, kunnen er over praten, maar echt elkaar bashen is ons nog niet gelukt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus. Emo-Lein uit.
[ Bericht 2% gewijzigd door Leintjeuh op 27-10-2009 09:44:31 ]
Nou wordt vervolgd.. Heel verhaal opgehangen en zo, aardige gast! Hij denkt toch in de richting van werkgerelateerde stress. krijg een vragenlijst toegestuurd om iets te specificeren en volgende week weer een afspraak..quote:
Ik vind Leins instelling positieverquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:34 schreef Duderella het volgende:
Nou Lein, whatever floats your boat, maar persoonlijk vind ik niets lekkerder dan een grondige kuthekel hebben aan grote groepen mensen. Maargoed, ik sta dan ook niet als filantroop bekend.![]()
Dat is het ook. Maar ik denk dat ik Dude wel snap: een grote hekel hebben aan een grote groep mensen als groep is toch iets anders dan aan ieder individu uit die groep apart een hekel hebben..quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:40 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik vind Leins instelling positiever
Een hekel hebben aan iemand omdát hij/zij bij een bepaalde groep hoort vind ik persoonlijk vrij kortzichtig.
Ziet er goed uit jaquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:39 schreef freecell het volgende:
Lein
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Soms is dat verband er, zonder dat je de link zelf meteen kan leggen. Vond je het wel prettig zoals het ging?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:38 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou wordt vervolgd.. Heel verhaal opgehangen en zo, aardige gast! Hij denkt toch in de richting van werkgerelateerde stress. krijg een vragenlijst toegestuurd om iets te specificeren en volgende week weer een afspraak..
En nu heb ik barstende koppijn (werd ik mee wakker) aangezien mijn nek weer totaal vast zit! Meteen fysio gebeld en ik kan iig morgenavond terecht maar wellicht valt er vandaag iemand weg en dan belt hij.. Hoop dus dat er vandaag nog een gaatje komt, zie behoorlijk scheel inmiddels..
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:40 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik vind Leins instelling positiever
Een hekel hebben aan iemand omdát hij/zij bij een bepaalde groep hoort vind ik persoonlijk vrij kortzichtig.
Oh er zijn wel mensen waar ik een hekel aan heb! Maar dat is om wie en hoe ze zijn als mens, niet om bij welke groep ze horen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:34 schreef Duderella het volgende:
Nou Lein, whatever floats your boat, maar persoonlijk vind ik niets lekkerder dan een grondige kuthekel hebben aan grote groepen mensen. Maargoed, ik sta dan ook niet als filantroop bekend.![]()
Ja.. het deed me beseffen dan ik best veel hobbels en valkuilen ben tegengekomen zeg maar.. meer dan ik me meestal besef.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:09 schreef DarkElf het volgende:
vreemd is dat het dat je je leven als normaal beschouwt tot je het een keer op een rijtje zet voor iemand of iets ...
Soms zijn tegenslagen en problemen wel goed om persoonlijk te groeien.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja.. het deed me beseffen dan ik best veel hobbels en valkuilen ben tegengekomen zeg maar.. meer dan ik me meestal besef.
@ SOL: ja nou niet helemaal waar hoor. Er zijn mensen waarbij er tussen 0 en 20 jaar niets bijzonders/naars gebeurt (en soms daarna nog niet veel vervelends). Betekent niet dat het leven saai is of zo, maar dat ze het geluk hebben gehad geen hobbels en valkuilen tegen te zijn gekomen, of iig geen grote.
Ja dat is waar idd.. In bepaalde opzichten heeft het veel voordeel een en ander mee te maken in je leven. Het is alleen niet altijd leuk of gemakkelijk om mee om te gaan. Maar sommige ervaringen en wijsheden die het me heeft gebracht zou ik zeker niet willen missen! Ik heb wel geleerd met tegenslag om te gaan. Dat is het dubbele er aan..quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:18 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Soms zijn tegenslagen en problemen wel goed om persoonlijk te groeien.
Ik ken ook mensen die geen hol meemaken en die zijn op hun 30e nog steeds niet volwassen.
Ik ook niet. Met grote 'groepen' mensen bedoel ik: grote aantallen individuen, hele hópen, bulten, massa's!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:57 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Oh er zijn wel mensen waar ik een hekel aan heb! Maar dat is om wie en hoe ze zijn als mens, niet om bij welke groep ze horen.
Ik vind douchende mensen cool. Vooral vrouwen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:42 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik ook niet. Met grote 'groepen' mensen bedoel ik: grote aantallen individuen, hele hópen, bulten, massa's!
Hoewel, aan álle mensen van de KKK heb ik ongezien een hekel. Dus toch een groep. En aan alle dierenbeulen. En dan zijn er vast nog wel wat meer groepige-groepen mensen die van mij ongezien de tering kunnen krijgen, maar daar kom ik nu even niet op, want ik spring onder de douche.
Sun: ik vind je een stoer wijf, zoals je het nu aanpakt. Zo'n paar keer in je leven is het tijd om de boel even te resetten en te beoordelen wat het je tot nu toe heeft gebracht en gekost. Ik hoop dat het je klachten verlicht.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:36 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Oh FC, ik zou je zo kunnen bashen als ik dat zou willen. Maar dat wil ik niet want ik vind je tofJe bent een leuk, lief mens met een leuke lieve vent en een van de schattigste zoontjes die ik ooit heb gezien! En dan te bedenken dat nummer 2 onderweg is!
Iemand die leuk is, wil je leuk behandelen in de hoop dat diegene hetzelfde terug doet. Ik heb liever jou (en de jouwen, so to speak
) als vrienden dan als vijanden. Want het leven is te kort om te haten, en net lang genoeg om lief te hebben.
Soms heb ik ineens een nadenkende bui en dan realiseer ik me mijn zegeningen. Ook als die voorkomen uit akelige dingen. Dankzij mijn relatiebreuk met ex heb ik veel leuke nieuwe mensen leren kennen. Freecell, TARA, Isa, D_H (ja, zelfs jij!), Bluezz, golfer, SOL/MK en Milou, DarkElf, Coldfeet en latislos, Steer, Dude (ookal 'ken' ik alleen je online persoonlijkheid) en natuurlijk de nieuwe Erik (want ex en kaasplankje delen dezelfde voornaam) waar ik nu oud mee hoop te worden. En ondanks dat ik me regelmatig als een dom, puberaal teringwijf kan gedragen ben ik toch blij met wat ik heb geleerd en wie ik heb leren kennen in de afgelopen 2 jaar. Ondanks dat niet alles loopt en gelopen is zoals ik graag zou zien.
Hell, ik word er zelfs bijna een beetje emotioneel van
Oh, en nog even over FC's kind:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus. Emo-Lein uit.![]()
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
en nu leest een van je studenten hier mee.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:34 schreef Duderella het volgende:
Goedemorgen lieve CULpies, de Echtgenoot spijbelt dus we zijn net pas klaar met ontbijten. Straks haal ik hem op van kantoor en dan gaan we in de stad lunchen. Wat een leven, drukdrukdruk.En ik ben een kei-gave milieuramp nabij Zwolle in scene aan het zetten voor mijn studenten. Inclusief twitterpaniek, RIVM-verklaringen, een panisch telefoongesprek met een omwonende (ga ik zo opnemen) en verhullende chemische benamingen voor Sarin. En de burgemeester gaat ook nog een persco geven (ik moet nog even een plaksnor op de kop tikken.) En dat gaat zich morgenochtend allemaal 'plots' afspelen.
Zo leuk om in elkaar te zetten.
![]()
Allemaal een fijne dag. En DE, gefeliciteerd met het toekomstig nichtje of neefje!
oh Dude, jij zou het perfect met m'n Duutser kunnen vinden. Die heeft ook dat vreselijke cynische. Die kan over straat lopen en dan roepen 'I wanna kill all these people'..quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:42 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik ook niet. Met grote 'groepen' mensen bedoel ik: grote aantallen individuen, hele hópen, bulten, massa's!
Hoewel, aan álle mensen van de KKK heb ik ongezien een hekel. Dus toch een groep. En aan alle dierenbeulen. En dan zijn er vast nog wel wat meer groepige-groepen mensen die van mij ongezien de tering kunnen krijgen, maar daar kom ik nu even niet op, want ik spring onder de douche.
Sun: ik vind je een stoer wijf, zoals je het nu aanpakt. Zo'n paar keer in je leven is het tijd om de boel even te resetten en te beoordelen wat het je tot nu toe heeft gebracht en gekost. Ik hoop dat het je klachten verlicht.
Hmm weet niet of het stoer is, het is gewoon hard nodig!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:42 schreef Duderella het volgende:
Mensen ‘lozen’ is niet aan de orde gelukkig, dat heb ik jaren geleden al gedaan voor zover dat kon en tussendoor hier en daar nogquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:42 schreef SeaOfLove het volgende:
sun ik denk ook n btje als QED. verder denk gewoon aan jezelf. ik weet niet wat je mee hebt gemaakt verder maar er is een tijd om sommige mensen te 'lozen'. en mensen te zoeken waar je wel echt bij terecht kan. een harde leerschool,een lange weg,maar meer dan de moeite waard
Typisch Duits.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:47 schreef AKnynke het volgende:
[..]
oh Dude, jij zou het perfect met m'n Duutser kunnen vinden. Die heeft ook dat vreselijke cynische. Die kan over straat lopen en dan roepen 'I wanna kill all these people'..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |