poepquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:00 schreef Sunnythesun het volgende:
En toen gooide ik hem zomaar dicht!
Het zijn de bloesem die wordt gebruikt als laxeermiddel, van de bessen/vruchten worden idd in de UK maar ook in Duitsland likeur gemaak (Schlehenfeuer)quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:37 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
De bessen. Geprakt en in een laag wodka gedaan.
Gezien het feit dat de bessen pruimpjes zijn, ben ik niet verbaasd dat het laxerend zou werken....
Boerenkool eten doet het bij mij ook prima, man man man,quote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:06 schreef freecell het volgende:
Huis
Echt huis
Per één januari. 4 slaapkamers, vliering, tuintje, huis
Top!!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:06 schreef freecell het volgende:
Huis
Echt huis
Per één januari. 4 slaapkamers, vliering, tuintje, huis
Acacialaan in Groningen, nummer 7. Staat wel op google maps met streetviewquote:
De vierde slaapkamer is 5M2quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:23 schreef ColdFeet het volgende:
Ha, dat is tof, FreecellKun je de komende jaren zelfs nog aan een derde spruit beginnen
Leuk. Kan je bij Dude en Arty gaan buurten binnenkort.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:26 schreef freecell het volgende:
Acacialaan in Groningen, nummer 7. Staat wel op google maps met streetview(staat rode auto voor)
Het is nog geen KM van ons huis nu, dus dat kan nu ook al welquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuk. Kan je bij Dude en Arty gaan buurten binnenkort.
Ja echt welquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:34 schreef Bluezz het volgende:
Ziet er leuk uit en sjappoo voor de WBV
Oh, ik dacht dat jullie nu in een dorp buiten Groningen woonden.quote:[b]Op zaterdag 24 oktober 2009 23:36 schreef
Het is nog geen KM van ons huis nu, dus dat kan nu ook al wel
Ah joh, groot genoeg voor een peuterbedquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:27 schreef freecell het volgende:
[..]
De vierde slaapkamer is 5M2
Maar er zit wel een vliering bij
Nou, wat een goed idee!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuk. Kan je bij Dude en Arty gaan buurten binnenkort.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:41 schreef Duderella het volgende:
Sun: die fysio lijkt me inderdaad een goed plan dan. Vervelend dat het thuis meteen weer mis was. Permanent op vakantie dan maar?![]()
![]()
ik stel voor dat je ook weer hierheen komt. ik ben een echte brabantse maar toch wel erg dol op de randstad.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:57 schreef ColdFeet het volgende:
Borisz, ik vind/vond mezelf ook een echt randstadmeisje (mind you, ik kom van de Veluwe, van oorsprong), maar je hebt niet altijd de keuze... Als de baan of de man/vrouw zich buiten de Randstad bevindt, sja, dan moet je compromissen sluiten.
Mochten we weer teruggaan naar NL, dan opteer ik voor het westen des lands
Waar woon je nu dan? Ik vind Delft ook tofquote:Op zondag 25 oktober 2009 00:22 schreef ColdFeet het volgende:
Mochten we over een jaar of wat weer terugkeren naar NL, dan is Haarlem hier wel een optie geloof ikMaar wie weet wat de tijd brengen zal!
SoL, Delft heeft echt een speciaal plekje in mijn hartIk weet nog hoe geweldig ik het vond, net 18 geworden en verhuizen naar 'de stad'
Heerlijk, echt! Ik voelde me zo vrij, daar!
Het legermuseum is wel tofquote:Op zondag 25 oktober 2009 00:37 schreef SeaOfLove het volgende:
delft is ook gewoon prachtig! in het kader van leer je stad kennen heb ik n rondvaart gemaakt,het prinsenhof en 3 kerken bezocht. en natuurlijk de vele antiekwinkeltjes. legermuseum staat op t program nog.ik wist dat delft een grote history heeft,maar ik ben me daar nu pas heel erg bewust van.
er liggen wel wat meer mensen begraven van meer betekenis dan bernardquote:Op zondag 25 oktober 2009 00:50 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Het legermuseum is wel tof![]()
Ik ben daar een paar jaar geleden geweest, en ook in de Nieuwe Kerk waar prins Bernard begrafen ligt.
Er is ook zo'n tof winkeltje met Delfts Blauw waar foto's hangen van Bill Clinton en Hilary, die daar op bezoek waren in de jaren 90.
Niet volgens Bernard.quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:56 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
er liggen wel wat meer mensen begraven van meer betekenis dan bernard
In Leuven, Vlaams-Brabant.quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:46 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Waar woon je nu dan? Ik vind Delft ook tofEn Haarlem is ook gezellig
Leuven, niet slechtquote:Op zondag 25 oktober 2009 01:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
In Leuven, Vlaams-Brabant.
Ik heb precies in de juiste periode in Delft gezeten: drie begrafenissen en een huwelijk in de koninklijke familie. De begrafenis van Juliana, dat was op zo'n prachtige, stralende dag in de lenteEn wij allemaal vrij, natuurlijk
Bij mij precies andersomquote:Op zondag 25 oktober 2009 00:06 schreef Bluezz het volgende:
Ik was een Utregse stadse meid, en ziet : heden staat voor u een dorpse meid
quote:Op zondag 25 oktober 2009 01:56 schreef MissHobje het volgende:
Freecell gefeliciteerdleuk van het huisje
zo net terug van feestje.. vriendje wilde de stad nog even in.. op zich wel leuk maar mijn rug vind het wel weer prima zo, jammer.
Ja de klokken hier ook al aangepastquote:Op zondag 25 oktober 2009 01:57 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
![]()
5e biertje nu, en eigenlijk is het nog maar 1 uur!! haha powned
Ook wel relaxedquote:Op zondag 25 oktober 2009 01:58 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja de klokken hier ook al aangepast
suf dan he?
Eigenlijk hoor jij meer thuis in PUB of ONZ, geloof ik?quote:Op zondag 25 oktober 2009 01:57 schreef Q.E.D. het volgende:
![]()
5e biertje nu, en eigenlijk is het nog maar 1 uur!! haha powned
quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Eigenlijk hoor jij meer thuis in PUB of ONZ, geloof ik?
quote:
Dat je gewoon je toekomstige adres op fok post zeg. wel stoer.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:26 schreef freecell het volgende:
Acacialaan in Groningen, nummer 7. Staat wel op google maps met streetview(staat rode auto voor)
Die mochten we hebben van de woningbouw omdat we uit ons flatje ploffen
Een achtertuintjeEn die eindigt in een schutting met daarachter een groot grasveld met een best tof speeltuintje
En een geniaal uitzichtOngeveer net zoveel mensen tegenover ons als nu, maar die nu tegenover ons zitten minder in het uitzicht
Boeiend, alleen hier, het is niet te googelen, want staat niet achter elkaar en volgens mij heeft er nog niemand zó'n hekel aan mij hierquote:Op zondag 25 oktober 2009 09:36 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dat je gewoon je toekomstige adres op fok post zeg. wel stoer.
Tóch zou ik daar voorzichtig mee zijn, jij weet niet wie hier allemaal meelezen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:54 schreef freecell het volgende:
[..]
Boeiend, alleen hier, het is niet te googelen, want staat niet achter elkaar en volgens mij heeft er nog niemand zó'n hekel aan mij hier
Moet goedkomen
Ja, stel je voor dat mijn schoonmoeder er achter komt waar we heen verhuizenquote:Op zondag 25 oktober 2009 13:30 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Tóch zou ik daar voorzichtig mee zijn, jij weet niet wie hier allemaal meelezen.
Sterktequote:Op zondag 25 oktober 2009 13:36 schreef DarkElf het volgende:
geen alcohol meer voor mij, gisteren vloeide de wijn (hele lekkere hadden we ) rijkelijk en dat voelde ik vanmorgen goed
Nou en dan is het nog JOUW schoonmoeder. Wat nou als het die van mij zou zijn...quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:45 schreef freecell het volgende:
Ja, stel je voor dat mijn schoonmoeder er achter komt waar we heen verhuizen
Goed puntquote:Op zondag 25 oktober 2009 14:13 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nou en dan is het nog JOUW schoonmoeder. Wat nou als het die van mij zou zijn...
Oeh lekker, zelfgemaakte pizzaquote:Op zondag 25 oktober 2009 14:34 schreef DarkElf het volgende:
lunch was yummieGerookte forel is zo lekker .
Vanavond gaat de mr pizza maken , ook al zo lekker. Voor mij met buffelmozzarella, cherrytomaatjes en parmezaanse kaas en natuurlijk basilicum. Meer hoeft er niet op voor mij, das de perfecte pizza dan.
Wanneer gaan jullie naar het nieuwe huis fc?
Loop ik weer achter en heb je ineens toch weer een schoonmoeder??quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:13 schreef Leintjeuh het volgende:
Nou en dan is het nog JOUW schoonmoeder. Wat nou als het die van mij zou zijn...
Ehhh jaquote:Op zondag 25 oktober 2009 14:56 schreef Bluezz het volgende:
Loop ik weer achter en heb je ineens toch weer een schoonmoeder??
Ja. Beetje vaagheid in mn hoofd enzo.quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:22 schreef SeaOfLove het volgende:
was t uit met kaas lein.?
Steer kom er maar in.quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:30 schreef golfer het volgende:
Mijn zondag kan al bijna niet meer stuk. M'n cluppie heeft gewonnen van die klapperjosti's uit Alkmaar.
Er zit er hier ook al een blij te zijn.. maar ik vind het jammer voor mijn vroegere stadsgenotenquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:30 schreef golfer het volgende:
Mijn zondag kan al bijna niet meer stuk. M'n cluppie heeft gewonnen van die klapperjosti's uit Alkmaar.
ja niet die zit me toch beetje tegen hehe.quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:50 schreef SeaOfLove het volgende:
lkkr bezig hob! let je wel op je rug?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |