Nou XP zat er in het begin ook vol mee.. maar goed alles beter dan Vista (en vroeger Millenium)..quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:01 schreef Isdatzo het volgende:
Kinderziektes in windows 7? Draait hier als een zonnetje.. nergens last van. Ik ben haast geneigd te zeggen dat het sneller is dan XP.
Zou ook wel eens een keer mogen natuurlijk.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:01 schreef Isdatzo het volgende:
Kinderziektes in windows 7? Draait hier als een zonnetje.. nergens last van. Ik ben haast geneigd te zeggen dat het sneller is dan XP. Hoe stabiel 't is moet nog blijken maar volgens mij zit dat ook wel goed.
Daarom wacht ik ook nog even met overgaan.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:02 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nou XP zat er in het begin ook vol mee.. maar goed alles beter dan Vista (en vroeger Millenium)..
En wat is er zo speciaal aan 23?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
dit topicnummer. 11 + 21 = 32 dat is omgekeerd 23.
Even teruglezen, vorig topic. Ging het over de film The Number 23.quote:
Teruglezenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Even teruglezen, vorig topic. Ging het over de film The Number 23.
Black Hawk Downquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Rex, Welke film ben je aan het kijken?
Die kan ik nog nergens downloaden (alleen cam) maar volgens mij is die echt geniaalquote:
Je bedoelt Flags of our fathers?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:55 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Black Hawk Down
Maar net klaarVanavond maar weer een filmpje kijken. Ik heb de keuze uit:
- Diplomatic Siege
- The Four Feathers
- American Soldiers
- Flag of our Soldiers
- Courage Under Fire
- Goodbye America
- Platoon
- Tears Of The Sun
Nee, Flag Of Our Soldiersquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je bedoelt Flags of our fathers?
If so: goede film, de beste uit je rijtje.
Ja, helaas was dit ook een camquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:05 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Die kan ik nog nergens downloaden (alleen cam) maar volgens mij is die echt geniaal
Blijkbaar download je anders dan ik. Ik zie genoeg dvd-versies.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:05 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Die kan ik nog nergens downloaden (alleen cam) maar volgens mij is die echt geniaal
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:12 schreef L.no het volgende:
Toen ik Number 23 keek, keek ik naar de klok en toen was het 23:23.
Jouw post is de 32ste, de omgekeerde van 23.quote:
Dat zijn ook gewoon camversies..quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:14 schreef L.no het volgende:
[..]
Blijkbaar download je anders dan ik. Ik zie genoeg dvd-versies.
Hij is bezigquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh, zegt me niks. Maar doe dan maar flags of our fathers downloaden.
Meen je dat? Wat vreemd, want het is al wat maandjes dat ie uit kwam.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:15 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat zijn ook gewoon camversies..Alleen zetten ze DVDRip in de titel maar dat is dan niet zo
Ja iddquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:17 schreef L.no het volgende:
[..]
Meen je dat? Wat vreemd, want het is al wat maandjes dat ie uit kwam.![]()
Met je zusjequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat doe je maar in je eigen tijd, viespeuk.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat doe je maar in je eigen tijd, viespeuk.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:15 schreef L.no het volgende:
[..]
Jouw post is de 32ste, de omgekeerde van 23.
Aardige film. Ik had niet gedacht dat de dader hem zou zijn.quote:
ik ook niet. Maar je gaat door die film wel overal 23 zien zoeken.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:23 schreef L.no het volgende:
[..]
Aardige film. Ik had niet gedacht dat de dader hem zou zijn.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
februari 3 1985
februari = maand 2 + dag 3 = 23
1 + 9 + 8 + 5 = 23
Tja, van 17-jarige meisjes zoekt ie nu misschien naar iets wat volwassener is.quote:
Ja, maar ik dim wel, anders ben ik bang dat ik ook gek word.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik ook niet. Maar je gaat door die film wel overal 23 zien zoeken.![]()
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:28 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja, maar ik dim wel, anders ben ik bang dat ik ook gek word.
Mijn volledige naam wel.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jouw geboortedatum is vast geen 23.
MILF!quote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Zo ver heb ik nog niet gekeken.
Ja, ik merkte het net.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Zo ver heb ik nog niet gekeken.
Ik geef hém weinig kans.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:27 schreef L.no het volgende:
[..]
Tja, van 17-jarige meisjes zoekt ie nu misschien naar iets wat volwassener is.
Haha.quote:
Ik deed die van mij gewoon optellen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
eten
Mijn naam doe ik straks wel. Die is veel te lang om zo even naar 23 toe te rekenen.
Half-schoonbroer dan. Maar ik doelde eerder op 't feit dat ze getrouwd is met een baas (quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:46 schreef L.no het volgende:
[..]
Haha.Bang om hem als schoonbroer te hebben?
Dat is wat minder ja.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:51 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Half-schoonbroer dan. Maar ik doelde eerder op 't feit dat ze getrouwd is met een baas () en 3 kinderen heeft.
Nogal jaquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:04 schreef L.no het volgende:
Iemand wees me erop dat 'wablief' zeggen apart is.
Dat is (echt) Vlaams.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:04 schreef L.no het volgende:
Iemand wees me erop dat 'wablief' zeggen apart is.
Ik heb het, de keren dat ik het gehoord heb, enkel van een Vlaming gehoord.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee hoor, eerder brabants/limburgs dan vlaams.
Afgerond?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn voornamen zijn afgerond naar beneden 12 en mijn achternaam is afgerond naar beneden 11, dus samen 23.
![]()
Kan best, maar wij kregen echt een pak slag van onze ouders (familie eh) als je geen wablief zei tegen volwassenen.quote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:27 schreef L.no het volgende:
[..]
Kan best, maar wij kregen echt een pak slag van onze ouders (familie eh) als je geen wablief zei tegen volwassenen.
Oja, dat deden ze in de film.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
iedere letter staat voor een cijfer. A = 1, B = 2 enz. t/m Z = 26. Dan tel je al die cijfers van je naam bij elkaar op en deel je door het aantal letters waar je naam uit bestaat. Dat getal rond je naar beneden af.
nee. Ik zou niet weten hoe...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:29 schreef L.no het volgende:
[..]
Oja, dat deden ze in de film.
Hmm.. heb je al je favokleur al berekend?
Ja, dat doe ik ook af en toe nu. Ik weet niet echt of dat moch. Wablief is 'netter'.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat zegt u? Is toch veel beter.
wablief netter?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:31 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik ook af en toe nu. Ik weet niet echt of dat moch. Wablief is 'netter'.
Ja, die is wat moeilijk.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
nee. Ik zou niet weten hoe...
Ik vind ook van niet, mja.quote:
Ik weet niet meer hoe die moest.quote:
quote:someone has already asked this question and here was the best answer:
R=18 E=5 D=4 RED= 18+5+4=27
W=23 H=8 I=9 T=19 E=5 WHITE= 23+8+9+19+5=65
27+65= 92
Well, yeah...
92/pink= 92/4= 23!
Net alsof ze je afwijzen als je dat zegt.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:36 schreef jna het volgende:
hahaha ik zie het al voor me dat ik bij een sollicitatiegesprek ofzo Wablief zeg omdat dat netjes is![]()
Ik had het ook net gevonden.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:37 schreef L.no het volgende:
Ah gevonden hoe je iig roze kan uitrekenen zoalsi n de film..
[..]
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:38 schreef L.no het volgende:
[..]
Net alsof ze je afwijzen als je dat zegt.![]()
Als je moet omgaan met klanten wel jaquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:38 schreef L.no het volgende:
[..]
Net alsof ze je afwijzen als je dat zegt.![]()
too late.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had het ook net gevonden.
quote:
Ik geloof er geen kont van. Het is beleefd bedoeld en niet dat je EHH WATTEH!? zegt.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:40 schreef jna het volgende:
[..]
Als je moet omgaan met klanten wel ja
uhm... ik heb geen idee. Probeer het eens.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:41 schreef L.no het volgende:
[..]
too late.![]()
Maaruh.. appelgroen.. is dat gewoon wit gecombineerd met groen?
In Limburg misschien, als je hier in de echte wereld (quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:42 schreef L.no het volgende:
[..]
[..]
Ik geloof er geen kont van. Het is beleefd bedoeld en niet dat je EHH WATTEH!? zegt.
Nee, die heb ik niet nodig.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:42 schreef L.no het volgende:
[..]
[..]
Ik geloof er geen kont van. Het is beleefd bedoeld en niet dat je EHH WATTEH!? zegt.
Ik schreeuw het woord ook niet.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:44 schreef jna het volgende:
[..]
In Limburg misschien, als je hier in de echte wereld () ) "WABLIEF?" zegt wordt dat niet als beleefd gezien
Huh?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, die heb ik niet nodig.![]()
Jij zei toch: "watteh" = "watten"quote:
Ik zou in kleine zalen beginnenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jij zei toch: "watteh" = "watten"
Dus ik zeg "nee, die heb ik niet nodig." = nee, ik heb geen watten nodig."
quote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:52 schreef jna het volgende:
[ afbeelding ]
Hier, een porsche met nummer 23. Als dit geen 5 topics vult weet ik het ook niet meer.
Dan moet je op een andere manier afronden.quote:
quote:
quote:Wendy van Dijk: Ushi begon weer te kriebelen
Morgen start om 20.00u bij RTL 4 het nieuwe programma van Wendy van Dijk Ushi & Dushi. In een interview met de Mikro Gids geeft Wendy aan dat anderhalf jaar ghet weer begon te kriebelen om in de huid van Ushi te kruipen. . ‘Ik word nog steeds dagelijks op straat aangesproken over Ushi. Dat is nooit opgehouden’, zegt Van Dijk. ‘Op een gegeven moment dacht ik: ik ben gek als ik er niets mee ga doen.’ Dus ging na zeven jaar het zwarte mantelpakje weer aan, de neptanden in en de pruik en de bril op. In de nieuwe serie ontmoet Ushi onder anderen LaToya Jackson, Kim Wilde en Larry Hagman (J.R. uit Dallas). Wendy: ‘Het was in het begin even wennen, want ik ben natuurlijk zeven jaar verder. Ik was onzeker of dat lieve poppetje nog in me zat. Ushi is denk ik wel wat veranderd. Er zat iets naïefs en onschuldigs in die ogen dat er niet meer is. Maar de grap zit hem nog steeds in dezelfde dingen en na een paar keer voelde het als vanouds. Ik kan het nog steeds.’
Dat Wendy van Dijk in Nederland niet meer terug kon keren met Ushi was al vrij snel duidelijk. Het programma moest een nieuw impuls krijgen aldus van Dijk. Het idee ontstond om een tweede typetje te introduceren: de volslanke Antilliaanse weervrouw Lucretia. Zij doet elke aflevering verslag van typisch Nederlandse gebruiken. ‘Voor Hart in Aktie ben ik een aantal keer op Curaçao geweest’, zegt Van Dijk over het ontstaan van Lucretia. ‘Ik nam het taaltje meteen over en kon er niet meer mee ophouden. Een vriendin en ik hadden het er toen over dat het geestig zou zijn om daar op tv iets mee te doen. Ik heb dat idee losgelaten, maar Matthias Scholten (de bedenker van het programma rond Ushi, red.) wist er ook van. Hij is op zoek gegaan naar mensen die me eruit konden laten zien als een Curaçaose big momma.’
Zaterdag om 20.00u bij RTL 4 het nieuwe programma Ushi & Dushi.
Bron: Mikro Gids
Ik wil iig de eerste aflevering van zien of het echt zo slecht is als ik verwacht.quote:
Daar zal wel over nagedacht zijn.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:18 schreef L.no het volgende:
Hebben ze dat expres gedaan dat ze de film uitgezonden hebben op de 23ste?
Ah oke. ^^quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar zal wel over nagedacht zijn.Net als dat de premiere van de film ook op de 23ste was.
quote:Release date(s)
United States:
February 23, 2007
United Kingdom:
February 23, 2007
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
AFC Aja = 1 + 6 + 3 + 1 + 10 + 1 = 22
x = 24
gemiddeld dus 23![]()
Die hebben dan pechquote:
Australia = gemiddeld 11 = 1 + 1 = 2quote:
Hoi.quote:
Gemiddeld..quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Australia = gemiddeld 11 = 1 + 1 = 2
25 -/- 2 = 23
die zijn er niet volgens Excel.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:31 schreef L.no het volgende:
[..]
Hoi.![]()
[..]
Gemiddeld..
Hoe kom je uit op cijfers acter de comma's?
Het kwam in 2007 uit en toen was je 22quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Jammer alleen dat is nu al 24 ben.
QFT!! Dat dacht ik dus ook..quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:41 schreef PieterBas het volgende:
En ik maar denken dat het belangrijkste nummer 42 is..
Een kenner dusquote:
film kwam een jaar te vroeg uit. Want geboortedatum isquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:40 schreef L.no het volgende:
[..]
Het kwam in 2007 uit en toen was je 22
Je bent een jaartje te laat, dus 22 + 1 =23.
Pff.. man, zelfs op de onzinnige manier kom je op 23 uit...
Mja, er zullen vast genoeg geboortedatums zijn die op 23 uitkomen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
film kwam een jaar te vroeg uit. Want geboortedatum is23
Kijk maar even terug. Heb het al gepost hier.
ongetwijfeld, maar komt hun naam ook uit op 23.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:48 schreef L.no het volgende:
[..]
Mja, er zullen vast genoeg geboortedatums zijn die op 23 uitkomen.
Die heb ik helemaal niet in de gids zien staanquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:54 schreef DjRex89 het volgende:
Er komt een vette film op tv
Denk dat ik die vanavond ga kijken. Thirteen Days, ken hem nog niet..
Zag hem net voorbij komen.. Hij begint over 3min dus ik ben er weg van!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die heb ik helemaal niet in de gids zien staan
Gaat over de Cuba Crisisquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:54 schreef DjRex89 het volgende:
Er komt een vette film op tv
Denk dat ik die vanavond ga kijken. Thirteen Days, ken hem nog niet..
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:57 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Zag hem net voorbij komen.. Hij begint over 3min dus ik ben er weg van!
Heb 'em ook maar opgezet. Als het om 20:30 uur nog niets is, ga ik American Pie kijken.quote:
Dat is toch het enige dat hij kan.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:49 schreef Isdatzo het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)te_beantwoorden.html
Waarom moet die blonde haatbaard haatpruik ons land zo belachelijk maken.
Als die situatie niet met een sisser afliep... Had Doe Maar... nooit een carriere kunnen maken... voordat de bom valt..quote:
Hoor wie het zegtquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:12 schreef Puala het volgende:zeg, ga is uit jullie. Films kijken doe je maar op een andere avond
Ik ben vanmiddag de kroeg al in geweestquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:13 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Hoor wie het zegt
Enne, ik ben gister voor 2 dagen uitgeweest
Het moet niet gekker worden!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:14 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ben vanmiddag de kroeg al in geweest![]()
voor 2 dagen uit geweest, dat vind ik best knap
Verleden weekend al 2 keer laat geweest. Gisteren ook al..quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:12 schreef Puala het volgende:zeg, ga is uit jullie. Films kijken doe je maar op een andere avond
Was ff met een vriendin op stap en we hadden zin in wat te drinken. Alleen werd dat voor mij een baco en voor haar gewoon een pasoa jusquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:15 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Het moet niet gekker worden!Hoezo dat dan?
Ja, vond ik zelf ook erg knap. Maar zo voelde het vanochtend wel
Met een paar vrienden naar het terras gegaan in de stad en daarna in de kroeg beland. Alleen vloeide de alcohol nogal rijkelijk waardoor een maat van me nogal dronken was. Heb hem uiteindelijk maar naar huis gebracht alleen was ie onderweg 3x omgevallen met zn fietsquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:19 schreef Puala het volgende:
[..]
Was ff met een vriendin op stap en we hadden zin in wat te drinken. Alleen werd dat voor mij een baco en voor haar gewoon een pasoa jus![]()
Haha. Vertel, wat heb je gisteravond voor leuks gedaan?
Klinkt welquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:24 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Met een paar vrienden naar het terras gegaan in de stad en daarna in de kroeg beland. Alleen vloeide de alcohol nogal rijkelijk waardoor een maat van me nogal dronken was. Heb hem uiteindelijk maar naar huis gebracht alleen was ie onderweg 3x omgevallen met zn fietsUiteindelijk was ik om half5 ofzo thuis..
Naja hij had letterlijk gewoon 1 biertje teveel op. Daarna was ie in 1x van enigszins aangeschoten naar echt dronken. Maar wat een lol onderwegquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:26 schreef Puala het volgende:
[..]
Klinkt wel![]()
wel minder strakke acties dat je dan echt zo bezopen bent ook
huh?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:48 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Als die situatie niet met een sisser afliep... Had Doe Maar... nooit een carriere kunnen maken... voordat de bom valt..
*flashback*quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:29 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Naja hij had letterlijk gewoon 1 biertje teveel op. Daarna was ie in 1x van enigszins aangeschoten naar echt dronken. Maar wat een lol onderwegWas ie tegen de rand van een rotonde aangefietst en omgevallen
En ook nog een keer midden in de stad toen hij probeerde op zijn fiets te stappen.
Moet er nu nog steeds om lachen
Er is hier op zaterdag nie zoveel te doen... En nog geen zin om te slapen, heb toch een uur extraquote:Op zondag 25 oktober 2009 00:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
kroeg? of ook lekker slapen.
Ik wil wel slapen, maar ben nog klaar wakker.quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:09 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Er is hier op zaterdag nie zoveel te doen... En nog geen zin om te slapen, heb toch een uur extra
Haha, ik wens je succes dat je eentje scoort.quote:Op zondag 25 oktober 2009 01:05 schreef The_Dean het volgende:
Altijd
Tevens van een van de vrienden de Hyves gekaapt en een hele vracht meiden een uitnodiging gestuurd
We hadden al 1 die hem toegevoegd heeftquote:Op zondag 25 oktober 2009 01:07 schreef L.no het volgende:
[..]
Haha, ik wens je succes dat je eentje scoort.
Trouwens, we hebben die uitnodigingen voor hem verstuurd, dus hij krijgt straks een bak chicks over hem heen gestortquote:Op zondag 25 oktober 2009 01:07 schreef L.no het volgende:
[..]
Haha, ik wens je succes dat je eentje scoort.
kingdom hearts.quote:
Ik wil ook zulke vrienden hebben.quote:Op zondag 25 oktober 2009 01:09 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Trouwens, we hebben die uitnodigingen voor hem verstuurd, dus hij krijgt straks een bak chicks over hem heen gestort
Noooo!quote:
quote:
Was met zijn toestemmingquote:Op zondag 25 oktober 2009 01:11 schreef L.no het volgende:
[..]
kingdom hearts.![]()
![]()
[..]
Ik wil ook zulke vrienden hebben.
Lekker slapenquote:Op zondag 25 oktober 2009 01:11 schreef L.no het volgende:
[..]
Noooo!
Mja, ik zou toch slapen, dus have fun!
quote:
quote:
Geniaal zo, met die Vredestein fabriek op de achtergrondquote:
FUCK YEAH PORSCHEquote:
quote:
still a Porsche!quote:
Top Gear Live @ Amsterdamquote:
DAT IS ZOOOOOOOOOOOOOOOOOO FOUTquote:
Toen men nog respect had voor de politie... en je ook nog ingehaald kon worden door de politie.quote:
quote:
Oooh, jij ligt nog gewoon in bedquote:Op zondag 25 oktober 2009 10:28 schreef The_Dean het volgende:
Goed hoor
Zal mezelf eens uit bed gooien
Oke. Ik ben ook al weer ff het bed uit. Ga strakjes ff naar Rotterdam toe (lees: 1,5 uur heen reizen, 1,5 terugquote:Op zondag 25 oktober 2009 10:44 schreef The_Dean het volgende:
Inmiddels niet meer hoor
Met een bak cruesli met hagelslag en yoghurt even Eureka kijkend lekker hangend op de bank
21 - 24 januariquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Waaromquote:
quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
21 - 24 januari
en ik heb VIP-kaartenVet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kut!Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Handig bij schade.. gewoon een nieuwe zeiltje halenquote:
Geen geld voor momenteelquote:Op zondag 25 oktober 2009 12:02 schreef PieterBas het volgende:
Met een beetje geluk heb je nog kans op kaarten
www.see.nl
Laatst ook gezien ja, bruut dingquote:
Dan maar de dvdquote:
quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:07 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Handig bij schade.. gewoon een nieuwe zeiltje halen
duidelijkquote:
Ach ja. Momenteel geen geld voor zulke leuke dingen... moet eigenlijk een beetje sparen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dan maar de dvd..
en mijn verhalen![]()
quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:12 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ach ja. Momenteel geen geld voor zulke leuke dingen... moet eigenlijk een beetje sparen.
Zit een nieuwe gitaar aan te komen volgende week, en dan loop ik weer wat achter met rekeningen
Het is inderdaad niet goedkoop, maar een vriend en ik wouden graag VIP gaan.quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:12 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ach ja. Momenteel geen geld voor zulke leuke dingen... moet eigenlijk een beetje sparen.
Zit een nieuwe gitaar aan te komen volgende week, en dan loop ik weer wat achter met rekeningen
quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:22 schreef PieterBas het volgende:
Damn, Windows 7 Ultimate alweer uitverkocht![]()
Daarvoor heb ik dit:quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[ afbeelding ]
Handig bij flieparkeren.
Wijf.quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Daarvoor heb ik dit:
http://en.wikipedia.org/wiki/Intelligent_Parking_Assist_System
En hoe parkeer je dan weer uit? Ook met dat systeem of moet je dat wel zelf doen?quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Daarvoor heb ik dit:
http://en.wikipedia.org/wiki/Intelligent_Parking_Assist_System
quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:22 schreef PieterBas het volgende:
Damn, Windows 7 Ultimate alweer uitverkocht![]()
Normaal doe ik het ook zelf hoor, alleen heb ik al jaren niet meer hoeven file te parkeren... dus ik ben het verschrikkelijk verleerd.quote:
Dat moet je dan weer zelf doen.. Met zo'n achteruitcamera is het ook best grappig. Zit je kat op de straat te wachten, zie je opeens een mega groot kattenhoofd op je schermquote:Op zondag 25 oktober 2009 12:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En hoe parkeer je dan weer uit? Ook met dat systeem of moet je dat wel zelf doen?
Wat een fail-systeem dan...quote:
quote:Met zo'n achteruitcamera is het ook best grappig. Zit je kat op de straat te wachten, zie je opeens een mega groot kattenhoofd op je scherm
Het is een leuke gadget, maar ik parkeer nog gewoon via de spiegels..quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat een fail-systeem dan...![]()
[..]
Het is niet fietsen, dat verleer je niet. En dan maar een keer ekstra stekenquote:Op zondag 25 oktober 2009 12:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Normaal doe ik het ook zelf hoor, alleen heb ik al jaren niet meer hoeven file te parkeren... dus ik ben het verschrikkelijk verleerd.
maar wat ik niet snap aan dat systeem is dat je er wel mee kan inparkeren, maar uitparkeren kan je er niet mee.quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:29 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het is een leuke gadget, maar ik parkeer nog gewoon via de spiegels..
Je weet wat ik bedoel.quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:40 schreef The_Dean het volgende:
Uitparkeren? Dat heet toch gewoon wegrijden?
Ja, dat is ook zo.. maar het moment van indraaien vergeet ik meestalquote:Op zondag 25 oktober 2009 12:30 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Het is niet fietsen, dat verleer je niet. En dan maar een keer ekstra steken
Als ik moet fileparkeren is het eigenlijk altijd aan de linkerkant.quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:46 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zo.. maar het moment van indraaien vergeet ik meestal
en als ik in de wijk moet fileparkeren, zijn de plaatsen zo groot.. dat het een hele prestatie is, als je er niet goed in staatquote:Op zondag 25 oktober 2009 12:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als ik moet fileparkeren is het eigenlijk altijd aan de linkerkant.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:49 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en als ik in de wijk moet fileparkeren, zijn de plaatsen zo groot.. dat het een hele prestatie is, als je er niet goed in staat
Hier voor de deur ligt zo'n heel 'vlak' bedoeld om te parkeren. Is een puntvorm dus geen vaste plekken, kunt hem overal droppenquote:Op zondag 25 oktober 2009 12:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bij mij thuis kan ik altijd aan komen rijden langs de stoep en zo voor mijn huis tot stilstand komen.Niks geen last van moeilijk gaan doen om file te parkeren.
Bij ons in de straat hebben we aan de andere kant van de straat van waar de huizen staan allemaal haaks op de weg liggende parkeervakkenquote:Op zondag 25 oktober 2009 12:51 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Hier voor de deur ligt zo'n heel 'vlak' bedoeld om te parkeren. Is een puntvorm dus geen vaste plekken, kunt hem overal droppen
Nee.quote:
Ik zal ook eens wat zoeken.quote:
pics or it didn't happen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:29 schreef Bootje84 het volgende:
Gisteren viel de McDonalds niet zo lekker. Tering hé, was ff flink misselijk. Tilburg was wel ok, maar daar was alles mee gezegd. Beetje jong volk (al waren er wel lekkere blondines) maar mn maten vonden er niet al teveel aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |