Hoe langer je blijft liggen, des te moeilijker het wordtquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:18 schreef Greys het volgende:
Ik ga mijn bed maar eens uit. Denk ik....
Oh dus het was een pauze. Ja dat mag anders wordt het helemaal niks is mijn ervaring uit een verwegverleden.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:17 schreef Goodbye het volgende:
Klopt nieslief, dus ik ga er maar gauw weer vandoor![]()
Ik ben gelukkig al wel heel productief geweest vanochtend, dus dit was even een five minute break. Zometeen even lunchen en dan weer de hele middag bikkelen. Hopelijk hoef ik morgen dan alleen nog maar de opmaak en conclusie enzo te doen. Daar gaat altijd meer tijd in zitten dan je denkt.
Ja als je die nog hebben wil moet je wel he....quote:
Rel? Waar?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:35 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben ff druk bezig op mn naakthondenforum, we gaan het denk ik dicht gooien, het escaleert daar volledig.
Best jammer, na al die jaren...
Ja ik run het forum, dat doen we nu al een jaar of 6, maar het ras is een hype en er komen allemaal vervelende mensen op en dr is niks als ruzie dus we hebben er geen zin meer in...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Rel? Waar?![]()
![]()
Wel zonde idd...kwam je er nog veel dan?
Nu als toetje heb ik suikerbrood
ik snap niet waar zn baasjes zijn. Hij is hier al vanaf half 10. Die lui moeten toch thuis komen?quote:
Die neus is ook beter zo.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:51 schreef MrSubtle het volgende:
Eerste uitgewerkte versie van schets 6
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:51 schreef MrSubtle het volgende:
Eerste uitgewerkte versie van schets 6
[ afbeelding ]
Jeetje misschien zijn die wel heel vroeg op stap gegaan voor een dagje uit of een weekendje weg.....quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik snap niet waar zn baasjes zijn. Hij is hier al vanaf half 10. Die lui moeten toch thuis komen?
Alleen snap ik niet waarom je dan een hond in de tuin laatquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:11 schreef nieslief het volgende:
[..]
Jeetje misschien zijn die wel heel vroeg op stap gegaan voor een dagje uit of een weekendje weg.....
MrSubtle wat een schattig nijntje...... Nou niet happen he want ik vind hem wel mannetje-achtig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |