quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:18 schreef Nonneke het volgende:
Nou niks te vinden uiteraard bij de DAEn uiteraard mocht de DA gewoon aan zn pootjes zitten, heeft overal tussen gevoelt, gedrukt, geknepen, geen kick
Nog met loep en lampje gekeken, ook niks
![]()
Wel vond hij dat zn ene schouder veel knakte, dus we moesten maar even opletten of hij niet stiekem meer leunt op zn andere voet, dan gaan we volgende week een fototje laten maken.
Zelfs geen aanstellerig showtje in de wachtkamer, levensgevaarlijk blaffen naar andere hondjes ofzo, als een mak lammetje![]()
attention whore
Niet echt. Ik ben er nogal slordig mee geweestquote:
Ik durf niet te bellenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:08 schreef Loveless85 het volgende:
Greys, hoe issie met je nachtstroom afgelopen?
Ok, je moet gewoon ff kijken, of met Mr G overleggen of het stroomverbruik wat je hebt nu reeel is. En of je ermee opschiet stel dat die tijden 2 uur later staan bij jou het wat opschiet om het 2 uur te vervroegen?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet echt. Ik ben er nogal slordig mee geweest
Kga ze vanavond even in de blanke lak zetten (alsof we het over kozijnen hebben ofzo) en dan zijn ze eind van de week lang genoeg om met je lakjes te kliederen
![]()
[..]
Ik durf niet te bellen
Want dan gaan ze langskomen, dat weet ik nu al, om de meter te controleren.
En ik zit nogal laag qua stroomverbruik en straks zit ik ineens drie keer zo hoog
Nou, ik heb niet echt het idee dat we echt belachelijk laag zitten qua stroomverbruik (en met gas dus juist weer hoger dan gemiddeld). Maar wel wat lager dan gemiddeld ja. Nou laten we ook nooit lampen branden waar het niet hoeft en dat soort dingen, dus misschien klopt het ook wel gewoon.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ok, je moet gewoon ff kijken, of met Mr G overleggen of het stroomverbruik wat je hebt nu reeel is. En of je ermee opschiet stel dat die tijden 2 uur later staan bij jou het wat opschiet om het 2 uur te vervroegen?
En aan de andere kant, als je echt vanwege een fout altijd al veeul te weinig betaalt word dat heus wel een keer gevonden bij andere werkzaamheden oid en krijg je vast nog een nacalculatie. Terwijl als je het zelf aangeeft er wellicht nog wat minder in rekening word gebracht vanwege 'goodwill' ?
Een gemiddeld gezin gebruikt 3500kWh per jaar. En jullie?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet echt. Ik ben er nogal slordig mee geweest
Kga ze vanavond even in de blanke lak zetten (alsof we het over kozijnen hebben ofzo) en dan zijn ze eind van de week lang genoeg om met je lakjes te kliederen
![]()
[..]
Ik durf niet te bellen
Want dan gaan ze langskomen, dat weet ik nu al, om de meter te controleren.
En ik zit nogal laag qua stroomverbruik en straks zit ik ineens drie keer zo hoog
Je kunt telefonisch aangeven dat je geen dag/nacht tarief meer wilt. Het verbruik van de beide telwerken wordt dan bij elkaar opgeteld en tegen flatrate in rekening gebracht. Er hoeft hiervoor dus geen monteur langs te komen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, ik heb niet echt het idee dat we echt belachelijk laag zitten qua stroomverbruik (en met gas dus juist weer hoger dan gemiddeld). Maar wel wat lager dan gemiddeld ja. Nou laten we ook nooit lampen branden waar het niet hoeft en dat soort dingen, dus misschien klopt het ook wel gewoon.
En ik heb wel de prijzen voor dag- en nachtstroom vergeleken en gezien dat het tegenwoordig amper meer scheelt (iets met nachtstroom die voornamelijk wordt geleverd door kolencentrales en dat de kolen duur zijn geworden ofzo?) dus ik geloof het wel eigenlijk. Ik ga niet voor die twee uurtjes meer bellen als het maar zo weinig scheelt
Okayquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, ik heb niet echt het idee dat we echt belachelijk laag zitten qua stroomverbruik (en met gas dus juist weer hoger dan gemiddeld). Maar wel wat lager dan gemiddeld ja. Nou laten we ook nooit lampen branden waar het niet hoeft en dat soort dingen, dus misschien klopt het ook wel gewoon.
En ik heb wel de prijzen voor dag- en nachtstroom vergeleken en gezien dat het tegenwoordig amper meer scheelt (iets met nachtstroom die voornamelijk wordt geleverd door kolencentrales en dat de kolen duur zijn geworden ofzo?) dus ik geloof het wel eigenlijk. Ik ga niet voor die twee uurtjes meer bellen als het maar zo weinig scheelt
Dagstroom 1089 + nachtstroom 1061 maakt samen 2150 Kwh.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:22 schreef Pagan het volgende:
[..]
Een gemiddeld gezin gebruikt 3500kWh per jaar. En jullie?
* Pagan zit er iets boven.
Wij wonen in een tienondereenkap, gas is normaal 800m3, laatste jaar zijn we meer thuis en is het 1000m3, stroom zo'n 6800kWh. Gas is koken, muv oven en CV/douche, de rest is stroom.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Dagstroom 1089 + nachtstroom 1061 maakt samen 2150 Kwh.
Maar gas is gemiddeld 1469 m3 per jaar voor een tussenwoning en wij hebben 2201 m3.
Dus dat is weer fors hoger.
Oeh, fijn! Nu heb ik ook zin in brownies, maar dat kan ik wel vergetenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:15 schreef Greys het volgende:
Oh de brownies van de Bijenkorf zijn in the pocket hoor
Net als twee saucijzenbroodjes, een ketting, een jurkje en een topje/truitje/weetikveelhoejezoietsnoemt![]()
Oma Ing met je tukkiesquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik had verwacht 4 topics bij te moeten lezen, maar dit valt best mee![]()
Opa's verjaardag weer gehad, was best knus...
En nu ben ik aan een tukkie toe, eten kan ik wel overslaan
Dan moet ik het toch echt eerst nog maken en schrijvenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:14 schreef ElisaB het volgende:
Wat ssn scheet van een konijntje
Ik ga het boek kopen
quote:
Ik kook alleen op gasquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:48 schreef Greys het volgende:
Loveless, hoe kan jij zo bizar weinig gas gebruiken? Geen cv ketel? Stadsverwarming ofzo?
Het enige dat jij aan gas verbruikt is koken? Oh nee, da's ook niet met stadsverwarming he?
Pagan, hoe kan het dan zijn dat wij dan zo bizar veel gas verbruiken?
Elektrische oven, koken wel op gas maar ik ben niet zo'n keukenprinses, dus ik kook niet elke dag.
Dus voornamelijk verwarming dan zeker? En om te verwarmen voor bad/douche?
Dan doe je toch iets fout, Chrome vreet hier <10% CPU en 85mb memquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:48 schreef Pagan het volgende:
Firefox vreet 250 MB geheugen en chrome 80% CPU, fijne combi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |