Jij gaat slow-chatten tijdens het DJ-en?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:25 schreef AbortusKonijn het volgende:mijn zusje heeft een feestje waar ik de muziek moet doen dus ik ben er vanavond zo af en toe
Wij hebben alles waterbasis, de terpetine is echt puur hoofdpijnspul.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:23 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Het gesprek in de Gamma vandaag:
Gamma-meisje: "wilt u op terpetine of op water basis?"
MrSubtle: "Het is voor op hout, dus dan is er toch alleen terpetine basis?"
Gamma-meisje: "nee hoor, ook water basis, maar dan moet u HEEL goed schuren en daarna gronden en opnieuw schuren"
MrSubtle: "Terpetine basis graag"
Ja dat is ook zoquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wij hebben alles waterbasis, de terpetine is echt puur hoofdpijnspul.
Althans bij mij dan, de schilder werkt ook liever met terpetine maar hij doet dit ook niet meer omdat het niet meer mag.
Het schijnt zo te zijn dat terpetine uit de handel moet binnen 2 jr.
Dit is een schippersjas:quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:25 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
* MrSubtle weet eigenlijk niet wat een schippersjas is
Ah okayquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit is een schippersjas:
[ afbeelding ]
En de modernere versies zijn er in minder grove stof en hebben dan ook een of twee 'splitjes' achterin zodat ze goed over een maatpak kunnen
Niet helemaalquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:26 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Jij gaat slow-chatten tijdens het DJ-en?
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:33 schreef Pagan het volgende:
Bijlezen komt straks wel weer.
Strega is boos op me, we wonen NIET in een tienondereenkap.
Waarvan akte!
[ afbeelding ]
Nu maar wachten op de kruikenzeikers.
Ik kon er niet om lachen hoorquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:34 schreef Greys het volgende:
Q, Baloe met de botten
Maar fijn dat Bram weer terug is, gaan ze nu ook iets aan de ontsnappingsmogelijkheden doen?
Nogal, dan heb je stroop.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:28 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo
Alleen is de verf die er nu op zit terpetine, dus daar water basis op is een sleeeeecht idee
Huh?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:33 schreef Pagan het volgende:
Bijlezen komt straks wel weer.
Strega is boos op me, we wonen NIET in een tienondereenkap.
Waarvan akte!
[ afbeelding ]
Nu maar wachten op de kruikenzeikers.
Baloe kan erbijquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik kon er niet om lachen hoordit is al de 3de x dattie wat heeft gejat
mn appelflap met oud en nieuw, mn broodje ergens een paar weken terug, ennu weer dit. Dat beest krijgt steeds meer streken
Ik neem aan dat ze er wel wat aan gaan doen ja
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:45 schreef Cat22 het volgende:
Mooie nieuwe kleertjes kwamen hier langs!![]()
Ik ga vanaaf een RTL4 avondje houden. Ushi en Dushi en daarna Ik hou van Holland. Een beetje fout maar ook wel heerlijk kneuterig.![]()
En wellicht Ziggo eens checken. Als mijn afstandsbediening (komt zij weer) het nu deed was het een stuk makkelijker.
Ik heb alle knopjes ingeduwd, stroom erop, stroom eraf... en beide klanten'services' (zowel van ontvanger als Ziggo) zijn onbereikbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |