quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:33 schreef Pagan het volgende:
Bijlezen komt straks wel weer.
Strega is boos op me, we wonen NIET in een tienondereenkap.
Waarvan akte!
[ afbeelding ]
Nu maar wachten op de kruikenzeikers.
Ik kon er niet om lachen hoorquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:34 schreef Greys het volgende:
Q, Baloe met de botten
Maar fijn dat Bram weer terug is, gaan ze nu ook iets aan de ontsnappingsmogelijkheden doen?
Nogal, dan heb je stroop.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:28 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo
Alleen is de verf die er nu op zit terpetine, dus daar water basis op is een sleeeeecht idee
Huh?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:33 schreef Pagan het volgende:
Bijlezen komt straks wel weer.
Strega is boos op me, we wonen NIET in een tienondereenkap.
Waarvan akte!
[ afbeelding ]
Nu maar wachten op de kruikenzeikers.
Baloe kan erbijquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik kon er niet om lachen hoordit is al de 3de x dattie wat heeft gejat
mn appelflap met oud en nieuw, mn broodje ergens een paar weken terug, ennu weer dit. Dat beest krijgt steeds meer streken
Ik neem aan dat ze er wel wat aan gaan doen ja
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:45 schreef Cat22 het volgende:
Mooie nieuwe kleertjes kwamen hier langs!![]()
Ik ga vanaaf een RTL4 avondje houden. Ushi en Dushi en daarna Ik hou van Holland. Een beetje fout maar ook wel heerlijk kneuterig.![]()
En wellicht Ziggo eens checken. Als mijn afstandsbediening (komt zij weer) het nu deed was het een stuk makkelijker.
Ik heb alle knopjes ingeduwd, stroom erop, stroom eraf... en beide klanten'services' (zowel van ontvanger als Ziggo) zijn onbereikbaar.
Ja? Gaat het richting Spice Channel?quote:
Ah, goede voornemensquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:55 schreef AbortusKonijn het volgende:
Ik ga vanacht weer in de top 100 dagposts terecht komen denk ik
Batterijen eruit en erin, omgewisseld, gaatjes gezocht, gevodne en dingetjes ingedrukt (nee, het is nog geen half 12!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:53 schreef Greys het volgende:
[..]Catje!
Wat irritant dat dat ding het niet doet zeg!
En de batterijen heb je er ook even uitgehaald en weer ingedaan? (Van de afstandsbediening).
Maar zit er niet ergens een piepklein gaatje (echt heel klein) onderop ofzo, waar R of Reset ofzo bij staat?
Oh irritant zeg! Zit er op de dinges zelf (hoe heet datquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Batterijen eruit en erin, omgewisseld, gaatjes gezocht, gevodne en dingetjes ingedrukt (nee, het is nog geen half 12!) maar niks noppes nada.
![]()
Ik heb wel mijn aankoopbon gevonden en hij zit uiteraard nog in de garantie.![]()
Ach, er zijn ergere dingen.
Ikke, vond 'm leuk!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:05 schreef Greys het volgende:
Hara, weet je wat me ook een leuke film lijkt?
Ghosts of Girlfriends Past met Matthew McConaughey, Jennifer Garner en Michael Douglas.
Iemand die al gezien?
Volgens mij wel...kan me er alleen weinig meer van heugen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:05 schreef Greys het volgende:
Hara, weet je wat me ook een leuke film lijkt?
Ghosts of Girlfriends Past met Matthew McConaughey, Jennifer Garner en Michael Douglas.
Iemand die al gezien?
Zack en Miri is tot nu toe wel grappigquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Volgens mij wel...kan me er alleen weinig meer van heugen.
Zack & Miri is wel een enige film![]()
En wat las ik over Ziggo on demand ofzo?
Hoe kom ik daar?
Ontvanger.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh irritant zeg! Zit er op de dinges zelf (hoe heet dat) een knopje waarmee je ook door de kanalen kunt zappen, dus als je afstandsbediening het niet doet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |